Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
PaganiProductions

Mario070 schreef:Jep....na jaren filmen is het niet echt veel beter geworden :-? ....jammer :( goed stukje film is altijd leuk om naar te kijken.
Als je zo graag filmt en dat ook nog wil delen (dat zou iedereen waarderen), ga een film cursus volgen, dan maak je mij en andere blij (dat weet ik haast wel zeker), maar dit schiet niet op, eerlijk verhaal toch je bent niet gisteren begonnen met filmen dus hopelijk doe je hier iets mee :-q
Ik kan echt wil filmen hoor.
PaganiProductions

PaganiProductions schreef:
Mario070 schreef:Jep....na jaren filmen is het niet echt veel beter geworden :-? ....jammer :( goed stukje film is altijd leuk om naar te kijken.
Als je zo graag filmt en dat ook nog wil delen (dat zou iedereen waarderen), ga een film cursus volgen, dan maak je mij en andere blij (dat weet ik haast wel zeker), maar dit schiet niet op, eerlijk verhaal toch je bent niet gisteren begonnen met filmen dus hopelijk doe je hier iets mee :-q
Ik kan echt wil filmen hoor
Daarom heb ik 367 abo op mijn youtube kanaal
Als het echt zo slecht waren die allang weg geweest.
Het zal vanzelf beter worden.
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

Was al een tijd niet meer wezen buurten op het forum .. (Druk, fietsen etc etc .. )

Leuke bijkomstige hobby, filmen ...

Misschien een leuk ideetje mbt een trailer/intro:




(Gemaakt mbv after effects )
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Kijk dit is een trailer :-D ...., nu weet ik niet of PP ook onboard filmt, maar wat ik tot nu heb gezien (zonder verder terug te kijken) is het met mountainbiken langs het parours of route wat ik heb gezien, en verder wat ik eerder heb gepost :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

Ik ben nu aflevering 1 aan het uploaden en al 2 abo's
PaganiProductions

Mario070 schreef:Kijk dit is een trailer :-D ...., nu weet ik niet of PP ook onboard filmt, maar wat ik tot nu heb gezien (zonder verder terug te kijken) is het met mountainbiken langs het parours of route wat ik heb gezien, en verder wat ik eerder heb gepost :-D :-q
Ik film zeker onboard.
Het zal allemaal moeten groeien
En het zal niet gelijk perfect worden.
PaganiProductions

Mario070 schreef:Kijk dit is een trailer :-D ...., nu weet ik niet of PP ook onboard filmt, maar wat ik tot nu heb gezien (zonder verder terug te kijken) is het met mountainbiken langs het parours of route wat ik heb gezien, en verder wat ik eerder heb gepost :-D :-q
Dat is zeker een mooie trailer.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

PaganiProductions schreef: Daarom heb ik 367 abo op mijn youtube kanaal
Als het echt zo slecht waren die allang weg geweest.
Ramptoeristen :tong
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2917
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Tenenkrommend helaas
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

novaterra schreef:Tenenkrommend helaas
:lol:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

PaganiProductions schreef:
Mario070 schreef:Kijk dit is een trailer :-D ...., nu weet ik niet of PP ook onboard filmt, maar wat ik tot nu heb gezien (zonder verder terug te kijken) is het met mountainbiken langs het parours of route wat ik heb gezien, en verder wat ik eerder heb gepost :-D :-q
Ik film zeker onboard.
Het zal allemaal moeten groeien
En het zal niet gelijk perfect worden.
Ik wil zeker niet vervelend doen en ga het ook niet over perfect hebben, omdat we zijn allen aan het hobbyen (de ene rijd, de ander filmt een ander aanschouwt, enz, enz.....maar zoals ik eerder heb gepost, je filmt al jaren en er zit totaal geen verschil in de eerste en tot nu de laatste....ik post nog onder de topic BBC een opname van jou..., van bijna 5 jaar geleden en wat je nu filmt en post, ziet nog exact het zelfde uit :( :(
Doe een cursus, als je tijd hebt om van alles te filmen kun je wel wat tijd vrij maken voor een cursusje lijkt mij... :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

Die cursus zijn bijna nergens te krijgen hier helaas niet.
PaganiProductions

Ik heb al dingen voor geld gemaakt die zijn altijd goed bevallen bij mensen die dingen staat niet op youtube
En als ik echt wil kan ik genoeg ik heb heel lang de instelling boeien is toch maar voor youtube dus niet belangrijk hoe het eruit ziet.
PaganiProductions

De eerste aflevering is klaar
https://www.youtube.com/watch?v=pp1gydWmH04" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

PaganiProductions schreef:En als ik echt wil kan ik genoeg ik heb heel lang de instelling boeien is toch maar voor youtube dus niet belangrijk hoe het eruit ziet.
Als je iets voor ogen hebt om op te zetten, zoals een Youtube kanaal, ga je toch geen half werk leveren? Je wilt toch ook geen halve fietsenmaker worden????

Komop Wouter dit kan beter. Ik kijk/lees al heel lang mee in je topics maar je verdomd het nog steeds om goede adviezen tot je te nemen en gaat alsnog op je eigen weg verder. Geen punt maar deel het dan niet.. Dat is hoe ik er dan over denk.

Je eerste aflevering net een stukje gekeken, al het begin, waarom staat net alleen je hoofd erop?? Doe je niet vooraf de camera instellen op een goeie positie en even proefdraaien? Dit ziet er echt knullig uit :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door KevinBel op di 3 oktober 2017, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten