Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
PaganiProductions

Dutch schreef:Geen pop, de metal kan best je wil je onderscheiden zeg je. (enkel iets minder overheersend zodat je (beter) verstaanbaar bent) Daarbij wil je niet dat je video door copyright issues verwijderd wordt door YT

Schrijf je van te voren op wat je wil vertellen? Misschien in delen vertellen met tussenpozen?

Ga zo door, je hebt er al lol in. Guy Ritchie is ook klein begonnen.
Bedankt voor de tips
PaganiProductions

Wat meer info over de TopAtbShow en wat ik ermee van plan ben.
Hopelijk is het allemaal te verstaan.
https://www.youtube.com/watch?v=m1eCWsRCNQ8" onclick="window.open(this.href);return false;
PaganiProductions

Verder vinden jullie dat ik aandacht moet besteden de aan de bmx racesport.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Als je te veel onderwerpen hebt en je plaatst maar weinig filmpjes (1x per week), dan is het uiteindelijk niet helemaal duidelijk welke onderwerpen je nu behandelt. Dus kun je het beter tot 1 of 2 takken van de fietssport beperken en dat goed doen.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

Lars TB schreef:Als je te veel onderwerpen hebt en je plaatst maar weinig filmpjes (1x per week), dan is het uiteindelijk niet helemaal duidelijk welke onderwerpen je nu behandelt. Dus kun je het beter tot 1 of 2 takken van de fietssport beperken en dat goed doen.
Ik heb ook een nog fulltime baan dus ik zie wel wat mogelijk is.
En ik ga mij verlopig op de Tomac cycles limburgross in Limburg en Noord Brabant dat is cyclocross en mtb op dezelfde dag die hebben ook nog wat losse wedstrijden.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op do 28 september 2017, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

In dit geval zou ik zeggen: "Kwaliteit voor kwantiteit"
Je kunt beter minder onderwerpen doen, maar wel goed, dan dat je zoveel mogelijk in een filmpje probeert te proppen...
PaganiProductions

Merijn. schreef:In dit geval zou ik zeggen: "Kwaliteit voor kwantiteit"
Je kunt beter minder onderwerpen doen, maar wel goed, dan dat je zoveel mogelijk in een filmpje probeert te proppen...
Daarom ga ik nu eerst een ding doen kwa wedstrijd beelden.
PaganiProductions

Merijn. schreef:In dit geval zou ik zeggen: "Kwaliteit voor kwantiteit"
Je kunt beter minder onderwerpen doen, maar wel goed, dan dat je zoveel mogelijk in een filmpje probeert te proppen...
Ik begin klein met beelden van de najaar/winter cup hier in Limburg/Noord Brabant.
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

PaganiProductions schreef:Verder vinden jullie dat ik aandacht moet besteden de aan de bmx racesport.
Vind er geen zak aan.
PaganiProductions

de lachende derde schreef:
PaganiProductions schreef:Verder vinden jullie dat ik aandacht moet besteden de aan de bmx racesport.
Vind er geen zak aan.
Nog meer mensen die die mening delen als ik 10 mensen met die mening heb ga ik er geen aandacht aan besteden.
En valt dat eigenlijk wel onder offroad fietsport bmx crossen.
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

PaganiProductions schreef:Nog meer mensen die die mening delen als ik 10 mensen met die mening heb ga ik er geen aandacht aan besteden.
En valt dat eigenlijk wel onder offroad fietsport bmx crossen.
Daar is geen vastomlijnde definitie van maar gevoelsmatig is het toch net wat anders. Maar nogmaals, laat je niet teveel leiden door wat anderen (inclusief ik) ervan vinden. Als jij het eindproduct en het werken eraan tof vindt moet je het gewoon doen, al zou dat misschien 0 views of allemaal kutcomments (het blijft YT) opleveren. Zie het als suggesties en niet meer dan dat.
PaganiProductions

de lachende derde schreef:
PaganiProductions schreef:Nog meer mensen die die mening delen als ik 10 mensen met die mening heb ga ik er geen aandacht aan besteden.
En valt dat eigenlijk wel onder offroad fietsport bmx crossen.
Daar is geen vastomlijnde definitie van maar gevoelsmatig is het toch net wat anders. Maar nogmaals, laat je niet teveel leiden door wat anderen (inclusief ik) ervan vinden. Als jij het eindproduct en het werken eraan tof vindt moet je het gewoon doen, al zou dat misschien 0 views of allemaal kutcomments (het blijft YT) opleveren. Zie het als suggesties en niet meer dan dat.
Ik weet dat je youtube niet te serieus moet nemen ben als sinds zeker 2009 met youtube bezig.
Maar jullie kritiek/commetaar zal ik zeker nee nemen zal natuurlijk niet alles bepalend zijn want behoren tot het kijkers naar mijn show.
franskem71
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: do 16 januari 2014, 02:19

Werk met een statief, voor je interviews, maar ook voor je panning.
Je camera beweegt zo veel dat je er parkinson van krijgt.
Daarnaast vind ik muziek moet ondergeschikt zijn aan je commentaar.
En zoek in je concept naar iets unieks, wat je onderscheidt van de rest die een wedstrijdverslag maakt, en nee dat is niet je Limburgse tongval.
Als je filmt vanuit een ruimte, je kamer, ruim deze dan op zodat je pleuriszooi niet in beeld ligt. Het leidt af en je wordt niet serieus genomen
PaganiProductions

franskem71 schreef:Werk met een statief, voor je interviews, maar ook voor je panning.
Je camera beweegt zo veel dat je er parkinson van krijgt.
Daarnaast vind ik muziek moet ondergeschikt zijn aan je commentaar.
En zoek in je concept naar iets unieks, wat je onderscheidt van de rest die een wedstrijdverslag maakt, en nee dat is niet je Limburgse tongval.
Als je filmt vanuit een ruimte, je kamer, ruim deze dan op zodat je pleuriszooi niet in beeld ligt. Het leidt af en je wordt niet serieus genomen
Statief heb ik hoor.
Mix de audio volgende keer anders een goede belans zoeken.
PaganiProductions

Vandaag de Tomac Cup wedstrijd gehad voor mijn nieuw youtube kanaal
En toen de jeugd klaar met de wedstrijden was er bijna niemand meer buiten de mensen die bij de teams horen en verder niet veel toeschouwers gezien.
Vroeger bij Jos Feron cup was ongeveer hetzelfde is bij andere winter cup wedstrijden in de rest van Nederland ook zo?
Dat er bijna niemand komt
Gesloten