17-09-2017 - Groesbeek - Groesbeeks Gruwelijkste

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 8 augustus 2023, 01:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
mijs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 19 januari 2014, 17:25

Reichswald krijg je als eerste voor je kiezen
Gebruikersavatar
like.dirt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 18:30
Mijn mountainbike: Cannondale scalpel 3 bbq 2017 / F29 carbon 2 2013
Contacteer:

sodutch schreef:ik moet het doen met racekings 2.0 ..
we zullen het meemaken.

Bij mij zitten de tunderbirds er nog op :-?
Met 1 poot kun je zeker fietsen !!!
FocusBiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: do 10 december 2015, 15:52

ik zit inderdaad ook de gps te bekijken en we starten dit jaar richting Reichswald! Ben ik best blij mee :)
Alles staat klaar dus kan er tegen morgen :) #zinin
Piep
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: za 20 februari 2016, 22:31

Ben erg benieuwd. Word de eerste keer dat ik überhaupt een toertocht fiets.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Piep schreef:Ben erg benieuwd. Word de eerste keer dat ik überhaupt een toertocht fiets.
Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd.
Ik rijd bijna geen toertochten meer omdat ik in 30 jaar er zeker meer dan 1000 heb gereden (alleen buiten het wegseizoen) en dan krijg je zoiets van dat je het allemaal wel hebt gezien. Bovendien neem ik een tendens waar dat er steeds meer van die vreselijke smalle draai en keer paadjes in de routes worden opgenomen.
Voor mij zijn de leukste toertochten die veel brede paden hebben en me ergens doen langs komen waar ik nauwelijks kom en dan van de omgeving kan genieten zonder op die smalle paadjes me vooral te moeten concentreren om niet iedere 5 meter met de schouder een boom te raken.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Tsjibiti schreef:
Piep schreef:Ben erg benieuwd. Word de eerste keer dat ik überhaupt een toertocht fiets.
Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd.
Ik rijd bijna geen toertochten meer omdat ik in 30 jaar er zeker meer dan 1000 heb gereden (alleen buiten het wegseizoen) en dan krijg je zoiets van dat je het allemaal wel hebt gezien. Bovendien neem ik een tendens waar dat er steeds meer van die vreselijke smalle draai en keer paadjes in de routes worden opgenomen.
Voor mij zijn de leukste toertochten die veel brede paden hebben en me ergens doen langs komen waar ik nauwelijks kom en dan van de omgeving kan genieten zonder op die smalle paadjes me vooral te moeten concentreren om niet iedere 5 meter met de schouder een boom te raken.
Dat is er ook genoeg te vinden.
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 8 augustus 2023, 01:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

De thuis blijvend hebben verloren wat mij betreft. Prachtig weer, geweldige route, nauwelijks plassen of modder en vele enthousiaste vrijwilligers. Ik had helaas geen goede benen maar heb de tocht met plezier gereden.
Gebruikersavatar
qeubee rider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 4 mei 2014, 20:10
Mijn mountainbike: Olympia bullet Turboprop

RRon schreef:De thuis blijvend hebben verloren wat mij betreft. Prachtig weer, geweldige route, nauwelijks plassen of modder en vele enthousiaste vrijwilligers. Ik had helaas geen goede benen maar heb de tocht met plezier gereden.
Haha, mooi gezegd Ron. Helemaal mee eens (behalve die benen dan :lol:)
Wat een mooi en goed geregeld evenement :-q :-q
lead in the back and let others believe they are in front :tong
... °/__ /™
( + ) ¶=( + ) ...:::::::::::
powerbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: za 19 januari 2008, 19:01

Wat een geweldig evenement was dit. 100 km lang genoten van een parcours met haast geen blubber maar juist volop zon. Hulde aan alle vrijwilligers. Chapeau!
Piep
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: za 20 februari 2016, 22:31

Zo was idd erg genieten vandaag. Ik vond het wel zwaar maar super tof. Het weer was heerlijk en idd erg enthousiaste vrijwilligers.
Ondanks dat de route top was uitgezet kreeg ik het voor elkaar om toch een beetje verkeerd te rijden.
Stornie
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma 29 oktober 2012, 19:18

Het was weer een fantastische editie van deze toertocht. De route was mooi en de ondergrond was tegen verwachting eigenlijk op de meeste plekken erg goed, nauwelijks plassen op de 100 kilometer. Zoals gewoonlijk was de route weer perfect uitgepijld!
Bovendien de hele dag zon gehad 8)
En inderdaad hulde aan de vrijwilligers, en in het bijzonder de mecaniciens. Ik ben erg goed geholpen toen ik mijn achter derailleur krom had gereden door (vermoedelijk) een tak. Na achttien kilometer problemen met schakelen, kon ik weer probleemloos door.
FocusBiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: do 10 december 2015, 15:52

Geweldige tocht wederom. Ik vod het ook super fijn dat reichswald nu in begin zat. Had niet beste bandenkeuze (Thunder burt voor en achter) vandaar wat geglibberd in Reichswald. Rest route was heel goed te doen echt genoten. Uiteindelijk 6:10 op de fiets gezeten dat vond ik zelf een goede prestatie.

Vraag: weet iemand hoeveel hoogtemeters de route had??
Stornie
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma 29 oktober 2012, 19:18

Grappig dat je dat zegt, ik vond het Reichswald op het einde zoals vorig jaar juist fijner. Meer rechttoe, rechtaan in plaats van de technische stukken die lastiger gaan als je vermoeid bent.
Mijn Garmin heeft 1.632 hoogtemeters berekend op de 100 kilometer (die dit jaar geen 100 km was).
Plaats reactie