Energieverpakkingen niet in de natuur

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Afbeelding
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Afbeelding
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Afbeelding
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Afbeelding
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Afbeelding
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Afbeelding
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

:o :~ :o :~ :o
Wordt het niet tijd om dit te showen bij gasten die hier wèl (mede)verantwoordelijk voor zijn?
Ongelooflijk wat een bende :cry:
Goed dat je dit aan ons laat zien maar zolang de lui die het moéten zien dit niet onder ogen krijgen, schiet je daar volgens mij niet zoveel mee op.
Want wij doen dit soort dingen écht niet hoor.
Toch?
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Gisteren telefonisch contact gehad met KNWU en ik hoop dat het wat op gaat leveren, namelijk dat een renner uit de wedstrijd gehaald gaat worden in de toekomst. De NTFU heeft het in ieder geval ook opgepikt.
Ik heb ook de diverse road biking bladen een twitter gestuurd, beetje aandacht kan geen kwaad.

Verder de verschillende energiemerken via twitter op de hoogte gesteld van dit fenomeen, zij moeten wat aan die verpakkingen doen. Er liggen nu zeker nog honderden bovenstukje van gelletjes en dopjes onder zand en planten in de berm.

De gemeente is ook via twitter op de hoogte maar die reageren niet. De gemeente gaat wel onderzoeken, las ik in het plaatselijke krantje, wat die NK economisch voor het Montferland gaat opleveren, persoonlijk ben ik van mening dat er ook wel een onderzoekje gedaan mag worden wat het qua milieuvervuiling heeft gescoord.

Ik wil niet negatief doen, ik vond het NK in mijn achtertuin echt geweldig maar dat 'ik smijt 't maar van mij af, want IK zit in de wedstrijd'-gedrag dat is echt niet goed voor ons milieu.
Ik heb de wedstrijdlijst van de deelnemers opgesnord en iedere deelnemer krijgt van mij een twittertje met de 'wedstrijdkiekjes'.

Ik heb een paar wielerploegen ook de kiekjes gestuurd voor enige bewustwording.

Bedankt voor jullie 'Hulde' en aanverwante uitingen! :D

Wie op twitter zit, wil je mij even opzoeken 'tina toertocht' en zoveel mogelijk retweeten? Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Toch voel ik ook een lichte vorm van autisme als ik de foto's zo bekijk, :lol:
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

naze1975 schreef:Toch voel ik ook een lichte vorm van autisme als ik de foto's zo bekijk, :lol:
Nou ik ook. :-D

Die renners gaan echt niet hun gebruikte gelletjes achter hun shirt stoppen en over de streep in de afvalbak deponeren. De gemeente is hier gewoon nalatig door het parcours na afloop niet te gaan vegen. Net zoals na afloop van een carnavalsoptocht, gewoon de bezemwagen erachteraan.
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

naze1975 schreef:Toch voel ik ook een lichte vorm van autisme als ik de foto's zo bekijk, :lol:
:lol: Ik kan je verzekeren dat er van autisme geen sprake is. Ik vond het wel iets kunstzinnigs hebben en het maakt meer duidelijk. Ook leuk voor fabrikanten van de energieprodukten wat er nu het meest genuttigd wordt tijdens de weedstrijd. Heel opvallend is het gebruik van SIS en Born. Die sprongen er vorig jaar met de mtb marathon ook uit.
Die verpakking van SIS heeft wel wat vind ik, alleen niet in de natuur.

Dat van de gemeente met de bezemwagen ben ik (niet)(gedeeltelijk) met je eens, renners moeten de troep bij zich houden, en als ze het allemaal doen en alleen in de dropzone gooien, blijft het voor iedereen leuk. Of geef het af als de ploegwagen in de buurt is. Het kost klauwen met geld om daar goede en intensieve schoonmaak achteraan te doen, je moet soms meters het bos/weiland in om de gelletjes eruit te vissen.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

TinaToertocht schreef: Dat van de gemeente met de bezemwagen ben ik (niet)(gedeeltelijk) met je eens, renners moeten de troep bij zich houden, en als ze het allemaal doen en alleen in de dropzone gooien, blijft het voor iedereen leuk. Of geef het af als de ploegwagen in de buurt is. Het kost klauwen met geld om daar goede en intensieve schoonmaak achteraan te doen, je moet soms meters het bos/weiland in om de gelletjes eruit te vissen.
Ik ben al heel lang een redelijk grote wielerfan en ben het volledig met je eens. Renners , wat mij betreft op straffe van uitsluiting , moeten gewoon hun troep bij zich houden. Heeft dan bovendien nog extra positief effect omdat heel veel wielertoeristen of beter gezegd van die surrogaat-wielrenners met hun na-aap gedrag zich in dit opzicht beter gaan gedragen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Degene die hun troep dumpen, (en voordringen bij de start) inderdaad ook echt gaan diskwalificeren.
Dat zal ook een verademing zijn voor degene die zich wel netjes gedragen.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

(Prof-)wedstrijd tot hier aan toe, maar dan moet de organisatie wel zijn verantwoording nemen.

Toertochten, marathons en amateurwedstrijden mogen ze wat mij betreft hard optreden tegen lui die hun zooi weg gooien. Ooit eens achter een gozer gereden die bij iemand die de oversteek van een weg beveiligde zijn verpakking neer gooide aangesproken waarom hij dat deed. "Daar staat hij toch voor?" was het antwoord. We reden waarschijnlijk op de 400ste plaats of zo, dus haast hadden we niet. Ik heb hem maar uitgelegd dat die gozer daar stond om te voorkomen dat we overreden werden en niet om zijn troep op te ruimen. Hoop dat het geholpen heeft... :roll:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie