Gevonden: Een Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a"?

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gesloten
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

Wie kan mij helpen aan één van de volgende twee frames:

Een Surly 1x1, maat Medium (18), kleur onbelangrijk. http://surlybikes.com/bikes/1x1" onclick="window.open(this.href);return false;

Of een On-One Inbred 29er Single Speed Mountain Bike Frame LTD Edition, in maat 18” (M). http://www.on-one.co.uk/i/q/FROOSSLTD29 ... td-edition" onclick="window.open(this.href);return false;
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Geen Kona Unit frame bv? (Niet die van mij maar mss weet ik iemand die er eentje heeft liggen..)
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

Het liefst zou ik een nieuw frame kopen, maar allebei mijn voorkeuren heb momenteel leveringsproblemen.

Daarom heb ik ook niet gedacht aan een Kona Unit omdat die (voor zover ik weet) geen losse frames leveren.

Het frame zal worden aangekleed als fixie, en dus heb ik er liefst zo min mogelijk ballast aan, zoals ophang-ogen voor schijfremmen en geleidingen voor kabels. Als ik naar de foto's op de Kona-site kijk lijkt de ophanging van de achteras ook nodeloos ingewikkeld voor mijn toepassing. Daarom denk ik voorlopig dat een Kona Unit frame onderaan mijn verlanglijstje terecht komt. 'k Zal binnenkort eens kijken welke maat frame vande Unit bij mij zou passen.
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Stuur even een mailtje aan info@justpedal.nl Misschien heeft hij nog iets liggen wat jou past, zowel qua maat als in de portemonnee.
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

't Is een Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a geworden! :-D

Afbeelding
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Ik lees net een mail van Planet X, dat de Inbred in de aanbieding is omdat hij er helemaal uit gaat... 177 euro voor een frame
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

In de eerste plaats zijn ze te laat. :-D In de tweede plaats lijkt de aanbieding niet te gelden voor de 18 inch versie.

PS: Hoe wijzig ik de titel van dit hele onderwerp in "Gevonden: Een Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a"? Voor losse berichten zoals dit lukt het me wel ...
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3461
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Bahco schreef:...

PS: Hoe wijzig ik de titel van dit hele onderwerp in "Gevonden: Een Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a"? Voor losse berichten zoals dit lukt het me wel ...
Door op knopje wijzigen in startpost te klikken en daar titel aan te passen. Voor nu even voor jou gedaan. Post meteen op slot!
Veel plezier met de kona :-q
Grtz.
Herperduin
Moderator
Gesloten