Welk maat

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Savanne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: di 7 februari 2017, 13:38

Dankjewel Lars voor je reactie!

Ik ga de fiets deze week kopen en dan wordt hij ook helemaal perfect afgesteld (met goede broek en schoenen). Ik koop hem overigens bij een andere zaak (dan waar ik nu de foto's heb genomen), ook al fiets je op dezelfde fiets, toch zat de eerste beter en was mijn gevoel en alles ook beter, dus terug naar de zaak waar ik donderdag ben geweest.

Ben gisteren ook nog bij Belga in Groningen geweest, prima geholpen, maar de fietsen waren het niet voor mij (bulls en Cube dacht ik, ook bijna allemaal 29").
jankoets
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 451
Lid geworden op: zo 22 juli 2007, 22:59
Mijn mountainbike: Surly Straggler SS, Giant XTC 29er, Giant TCR Advanced

Ik zou optisch gezien ook zeggen dat je prima op deze fiets zit. (eventuele) finetuning kan inderdaad nog met een andere stuurpen, maar hier moet je gewoon mee het bos in kunnen!
Savanne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: di 7 februari 2017, 13:38

Dankjewel voor je reactie en bevestiging!
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Savanne schreef:Dankjewel Lars voor je reactie!

Ik ga de fiets deze week kopen en dan wordt hij ook helemaal perfect afgesteld (met goede broek en schoenen). Ik koop hem overigens bij een andere zaak (dan waar ik nu de foto's heb genomen), ook al fiets je op dezelfde fiets, toch zat de eerste beter en was mijn gevoel en alles ook beter, dus terug naar de zaak waar ik donderdag ben geweest.
Je neemt wel dat verhaal mee van je dikkere zolen? Het scheelt namelijk zomaar 2 cm.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Savanne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: di 7 februari 2017, 13:38

Ik heb vandaag al goede schoenen gekocht :)
Savanne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: di 7 februari 2017, 13:38

Afgelopen zaterdag mijn fiets opgehaald :) de Liv Tempt 2, gisteren een rondje gereden over de straat bij redelijke wind, lekker gefietst :)

Nu het mooie :D vriendlief heeft ook een mountainbike gekocht LOL, hij haalt hem vrijdag op, een Giant Talon 27.5 0 LTD voor een hele mooie prijs :)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Super!

Veel plezier er mee en wie weet tot op de trail!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Savanne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: di 7 februari 2017, 13:38

Dankje!

Wie weet :)
Plaats reactie