NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
deer_hunter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 984
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel Ex6
Contacteer:

Je kon nu voor het eerst fietsend naar beneden? :)
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

deer_hunter schreef:Je kon nu voor het eerst fietsend naar beneden? :)
Hahaha, ik ben één keer afgestapt voor die afdaling en dat was inderdaad de vorige keer dat ik er was :D
(nou stonden er ook twee mtb-ers bovenop te twijfelen en blokkeerden daardoor de boel. Maar toen ik die bak mul zand en ontstane drop-off zag geloofde ik het ook wel ff. "stap onderaan wel weer op", dacht ik. :tong )
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Weer terug van een rondje Zeist , was goed te doen , op sommige stukken zie je de "sporen van de angsthazen", maar mag de pret niet drukken, wederom hulde aan de onderhoudscrew :-q :-q
Was de eerste keer met een starre voorvork , en is zeer goed bevallen , lekker gooi en smijt werk in de stukken die dat toe laten , heerlijk :P
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
MTB DOC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: di 4 september 2007, 17:01
Mijn mountainbike: Specialized Epic Pro SRAM Eagle AXS/Racer: Specialized New Tarmac S-Works, SRAM 22 spd
Contacteer:

Ik reed vorige week op de racer langs de N224/Woudenbergseweg en zag het kraantje bezig met het maken van een singletrack. De track loopt globaal tussen X en de Y en parallel aan de Z, voor zover ik kon zien. Toch niet teveel verklapt zo?

Is hier de nieuwe verbindingsroute tussen Zeist/Austerlitz en Leersum in ontwikkeling?

Mooi om te zien dat deze initiatieven genomen worden en dat "we" de ruimte krijgen van de instanties en de landeigenaren!
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Nu gaat Bert weer mompelen
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

mompel, mompel... (je leert vanzelf met meel in je mond te praten als je dit werk een tijdje doet).
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

MTB DOC schreef:Ik reed vorige week op de racer langs de N224/Woudenbergseweg en zag het kraantje bezig met het maken van een singletrack. De track loopt globaal tussen X en de Y en parallel aan de Z, voor zover ik kon zien. Toch niet teveel verklapt zo?
Sommige zaken vallen niet meer in de categorie "verklappen" :winkie:
Wat zou anders een kraantje daar in de bossen aan het doen zijn?
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Tappen?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Geocaching?
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
deer_hunter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 984
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel Ex6
Contacteer:

MTB DOC schreef:Is hier de nieuwe verbindingsroute tussen Zeist/Austerlitz en Leersum in ontwikkeling?
Laat ze maar lekker geheimzinnig doen hierboven, het antwoord op jouw vraag is simpelweg: nee.
Als die verbindingsroute er komt dan zal die een stuk zuidelijker starten, in de buurt van waar de nu met zwart gepeilde verbindingsroute over de legale wegen start.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Op zoek naar de stoffelijke resten van de Franse soldaten die in de tijd van Napoleon de piramide hebben aangelegd en het dorp Austerlitz zijn mooie naam hebben gegeven.

(De namen Amerongue en Tourbiére la Vallée hebben helaas de tand des tijds niet doorstaan.)
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Ik hoop dat ze er niks vinden.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
MTB DOC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: di 4 september 2007, 17:01
Mijn mountainbike: Specialized Epic Pro SRAM Eagle AXS/Racer: Specialized New Tarmac S-Works, SRAM 22 spd
Contacteer:

deer_hunter schreef:
MTB DOC schreef:Is hier de nieuwe verbindingsroute tussen Zeist/Austerlitz en Leersum in ontwikkeling?
Laat ze maar lekker geheimzinnig doen hierboven, het antwoord op jouw vraag is simpelweg: nee.
Als die verbindingsroute er komt dan zal die een stuk zuidelijker starten, in de buurt van waar de nu met zwart gepeilde verbindingsroute over de legale wegen start.
Dan wordt het volgens mij een mooie uitbreiding met de nodige hoogtemeters (die Austerlitz op dit moment niet heeft)!
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Zoveel hm's zijn er in de buurt niet te halen. Deze omgeving/route zal het meer van het leukere stuurwerk moeten hebben met hooguit paar meter op en neer.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Vandaag daar 3 rondjes gedaan maar na het 2e rondje was de scherpte er wel af. Het is toch wel een intensief rondje. Was druk met mtb,ers op de route en de parkeerplaatsen die langs de route liggen.
"This species has amused itself to death"
Plaats reactie