Oosterbeek/Renkum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
hooge048
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 26 augustus 2012, 10:31
Mijn mountainbike: Stevens Sonora Team SL | Canyon Lux CF 9.0

Vanmiddag ook voor het eerst het nieuwe stukje gereden, leuk! Kan nog wel een regenbuitje en inrijden gebruiken, ligt er nu wel érg droog bij. Helaas zaten er wel her en der flinke kuilen in het pad van een een ruiter (of ja het paard dan..).

Wat verder terug richting het Westen (thv het kasteel ongeveer) zag ik ook wat lintjes hangen en beginnetjes aan paden. Weet iemand of er meer nieuwe stukken komen?
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Het nieuwe stuk is een mooie verandering die zeer welkom is, dat smaakt naar meer! Had hem eigenlijk gewoon 2x moeten rijden, volgende keer, maar een rondje extra doen.

Een dikke plus voor de parcoursbouwers :-q
OsiruS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 390
Lid geworden op: vr 1 augustus 2008, 21:32
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR/DL
Contacteer:

Vandaag ook dat nieuwe stuk gereden.
Zeker een mooie verandering, waar je weer redelijk op kan sturen. Als de paarden er dan ook weg blijven, dan zou het mooi blijven.
Helaas zit er er niet echt een flow in, een stuk zoals die trail in Zeddam zou welkom zijn, maar wie weet wat de toekomst brengt! In elk geval dikke pluspunten voor de boswachter!
~The greatest obstacle while discovering the shape of the earth, the oceans and the continents, was not ignorance but the illusion of knowledge!~
Gebruikersavatar
Retep87
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1168
Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 11:13
Mijn mountainbike: BMC FS02/ragley piglet II/On One Inbred

Het zou gaaf zijn als 'we' als mtb community hierin actief kunnen meedenken en meewerken, en zo wellicht méér trails in dit gebied kunnen realiseren. Met als doel om tot een échte mtb-route van Oosterbeek te komen.
EJB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: zo 6 april 2008, 16:56
Mijn mountainbike: 11ANTs
Contacteer:

Kijk eens op deze Facebook pagina, niet alleen de boswachter is hier druk geweest maak ook al een groep vrijwilligers is aan het scheppen en harken geweest!
Gebruikersavatar
Retep87
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1168
Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 11:13
Mijn mountainbike: BMC FS02/ragley piglet II/On One Inbred

Top! Geweldig om te lezen wat er gebeurd is en wat in de pijplijn zit!
OsiruS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 390
Lid geworden op: vr 1 augustus 2008, 21:32
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR/DL
Contacteer:

EJB schreef:Kijk eens op deze Facebook pagina, niet alleen de boswachter is hier druk geweest maak ook al een groep vrijwilligers is aan het scheppen en harken geweest!
Die pagina gaan we even volgen! ;)
~The greatest obstacle while discovering the shape of the earth, the oceans and the continents, was not ignorance but the illusion of knowledge!~
Gebruikersavatar
MvdS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 28 augustus 2016, 21:28

Vorige week al een klein stukje van deze trail 'ontdekt', vandaag weer eens langs gegaan en de trail is nu een flink stuk langer en voorzien van MTB paaltjes. Een erg mooie uitbreiding van de Oosterbeek-route. Complimenten aan de bouwploeg!

Verder was de Oosterbeek-route vandaag samen te vatten als 'Water, modder en beukenootjes':-)
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Gisteren weer heerlijk genoten van de nieuwe trail eindelijk een stukje waar je echt moet sturen :-D

Ze gaan er binnenkort nog verder aan werken:
We gaan weer aan de nieuwe trail van de MTB route Renkum/Oosterbeek werken. Maandag 7 november om 16:00 staat gepland voor het verder aanpassen van de bochten, water afvoer, uitvlakken e.d.
Iedereen die kan en wil helpen is welkom. We zien je graag met hark en schep om 16:00 bovenaan de Italiaanseweg.
Laat wel even weten of je komt via een berichtje.
Tot dan.
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

crankstel schreef:Gisteren weer heerlijk genoten van de nieuwe trail eindelijk een stukje waar je echt moet sturen :-D
Ligt dat in het zuidelijke rondje ?, wil morgen eens gaan kijken ....
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Ja, het ligt in het zuidelijke gedeelte van de route bij de Italiaanseweg.
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

crankstel schreef:Ja, het ligt in het zuidelijke gedeelte van de route bij de Italiaanseweg.
:-q top, ga ik morgen eens verkennen...
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

En heb je de nieuwe trail gereden vandaag?
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

crankstel schreef:En heb je de nieuwe trail gereden vandaag?
jep

Helaas was ik gestart op een verkeerd punt , althans ben gewoon verkeerd gereden :oops: , ik kwam dus op de noordelijke lus uit , maar daarna de zuidelijke gereden , das wel een verschil zeg , leuk gedaan ...
Maar ik ben de utrechtse heuvelrug gewend :tong , maar de zuidelijke lus is zeker nog wat van te maken ..
Wat wel jammer is dat er veel wandelaars en loslopende honden zijn op de trail , zeker op de noordelijke lus , soms wel met 10-15 honden tegelijkertijd ...


(BTW het gpx bestand was is in de mio in vier stukken "gehakt" :roll: )
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Het noordelijk gedeelte is niet heel spannend tenzij je een leuk rondje maakt in Mariendaal. In Doorwerth is het super om te rijden als je hier en daar een ander stukje pakt.

Er stonden vandaag veel hondenuitlaatservice busjes moet ik zeggen. Volgens mij heb ik er wel zes gezien tijdens mijn ronde :~
Plaats reactie