Omgeving Gorinchem /giessenburg

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Fevo
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: za 24 september 2016, 19:23

Hallo bikers,

Zal me even voorstellen .
Ben 26 jaar en net begonnen met biken.
Me conditie is ok en heb wel een biker maatje, maar die heeft weinig tijd om te biken.
Leukste is natuurlijk om met meerdere te biken dus daarom opzoek naar mtb'ers hier in de regio.

Fiets meestal in drunense duinen ( heb fietsendrager) , omdat ik dat toffer vind dan hier alleen.
Hier in giessenburg is ook een kleine mtb route die ik wel met meerdere wil pakken en regelmatig naar andere mtb routes bijv Utrechtse heuvelrug of Oosterhout enz enz.. Lijkt me leuk met meer bikers.

Nja ik hoor het wel :-q

Gr
davy013
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 16 september 2016, 15:16

Ik ook net begonnen. Woon in tilburg afgelopen zondag mijn eerste rondje drunese duinen gedaan en natuurlijk vol op mijn plaat gegaan. Ik ben 33 en rij op een cube stereo hybrid 140 race.
Wil wel een keer samen een rondje doen. Ook al is mijn fiets een hybrid kan nog niet super snel :-p
Fevo
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: za 24 september 2016, 19:23

Oeii maat van mij ging ook al op z'n plaat vlakbij roestelberg na de eerste heuvel.
Vanwaar de keuze voor hybrid als ik vragen mag?

Lijkt me tof om keer rondje te doen, maar denk dat jij met een hybrid een tikkie te snel ben...
davy013
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 16 september 2016, 15:16

Ik kan vaak maar max 1x per week. Heb een slechte conditie en met 1x per week zal dat ook niet snel beter worden. Daarnaast kon ik hem voor een leuk prijsje overnemen :-) ondersteuning gaat tot max 25km per uur. Daarna rijdt hij als een "normale" mtb maar dan een stuk zwaarder. Ik kon andere op een normale mtb niet bijhouden :-p
Fevo
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: za 24 september 2016, 19:23

Ow zo ik rij ook 1a2 keer per week max , omdat ik een relatief zware (lichamelijk) baan heb.
Mijn conditie is ok, maar na rondje Drunen ben ik dan ook aardig versleten :oops:

Maar ik ga dit weekend ook weer 'n rondje doen , heb jij nog biker maatjes verder?
davy013
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 16 september 2016, 15:16

Ik ken wel mensen die fietsen maar al veeel langer. Dus eigenlijk nog alleen aan het fietsen. Ik denk dat ik zaterdag ochtend ga of misschien vrijdag ochend heb dan toevallig vrij
Fevo
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: za 24 september 2016, 19:23

Wil zaterdag ochtend wel 'n rondje doen hoor.

Waar start je roestelberg?
davy013
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 16 september 2016, 15:16

Ja voor alsnog is dat goed. vanaf de roestelberg is prima
Fevo
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: za 24 september 2016, 19:23

Als je wil kunnen we wel rondje rijden ( als we het redden natuurlijk).
We kunnen afspreken , doen we wel even via pb .
davy013
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 16 september 2016, 15:16

Top. Wel in de ochtend als dat lukt
Fevo
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: za 24 september 2016, 19:23

Oké eerste rit staat in de agenda voor komende zaterdag.
Nog meer mensen die mee willen (fun ride) ?
Plaats reactie