bikemaat omgeving Born/Sittard

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
laular
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 13:43
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 8

Hallo mensen, sinds ca 1 jaar heeft mijn vast bikemaatje (door lichamelijke klachten) niet/nauwelijks meer kunnen fietsen. Af en toe alleen fietsen vind ik geen probleem, maar ik prefereer toch om samen met andere mensen gezellig onderweg te zijn. Wie woont in de regio Born/Sittard en heeft zin om in het weekend samen te biken. Mijn conditie omschrijf ik als gemiddeld.
laular
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 13:43
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 8

Niemand uit de regio die interesse heeft ???? Ik kan ook eventueel met de mtb achterop de auto naar een fietslokatie in Midden- of Zuid Limburg rijden.
DeStiO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 20:34
Mijn mountainbike: Giant Reign advanced 2016

Hey ik/wij hebben best een grote fietsgroep hier in limburg maar ligt dr aan waar je n beetje naar opzoek bent. We doen vooral dh/fr en de wat ruigere mountainbike routes in belgie-duitsland ect.
''Ga toch fietsen!'' zeiden ze en daar ging ik........
laular
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 13:43
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 8

DeStiO schreef:Hey ik/wij hebben best een grote fietsgroep hier in limburg maar ligt dr aan waar je n beetje naar opzoek bent. We doen vooral dh/fr en de wat ruigere mountainbike routes in belgie-duitsland ect.
Bedankt voor je reactie ! ik ben toch meer op zoek naar het "normale" (lees:minder ruige) mtb-werk.
DeStiO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 20:34
Mijn mountainbike: Giant Reign advanced 2016

Oke we doen inderdaad veel bikeparks en ''enduro''/technische mtb routes. Niet (super)veel KM maar wel lekker technisch. Dus als je toch interesse hebt dan hoor ik t graag ;)
''Ga toch fietsen!'' zeiden ze en daar ging ik........
laatbloeier
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 11 juli 2016, 10:53
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AM All Moumtain

Ik wil best wel met je mee fietsen.
Ik fiets alleen , doordeweeks rondom Susteren/Sittard en in het weekend meestal rondje windraak of in zuid-limburg .
Mijn conditie is ook matig, misschien wel beneden matig omdat ik vanwege mijn werk doordeweeks niet meer kan fietsen , en momenteel helemaal niet omdat ik geen MTB heb.
Ik ben op zoek naar een geschikte/waar ik op zoek naar ben mountainbike , ik hoop dat ik binnen enkele weken weer eentje in mijn bezit heb.
Ik hou me dan aanbevolen.
laular
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 13:43
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 8

laatbloeier schreef:Ik wil best wel met je mee fietsen.
Ik fiets alleen , doordeweeks rondom Susteren/Sittard en in het weekend meestal rondje windraak of in zuid-limburg .
Mijn conditie is ook matig, misschien wel beneden matig omdat ik vanwege mijn werk doordeweeks niet meer kan fietsen , en momenteel helemaal niet omdat ik geen MTB heb.
Ik ben op zoek naar een geschikte/waar ik op zoek naar ben mountainbike , ik hoop dat ik binnen enkele weken weer eentje in mijn bezit heb.
Ik hou me dan aanbevolen.
Meld je inderdaad even als je weer een mtb in bezit hebt.
DeStiO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 20:34
Mijn mountainbike: Giant Reign advanced 2016

Zondag de 9e ga ik met n andere vriend richting spa. Als iemand zin heeft om mee te gaan ben je van harte welkom.
''Ga toch fietsen!'' zeiden ze en daar ging ik........
Gebruikersavatar
FXII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 20 mei 2016, 15:05
Mijn mountainbike: Pinnacle Ramin
Contacteer:

Ik zou de omliggende clubjes in de gaten houden, zoals de Badeendenclub Venlo, Discovery in Parkstad of Singletrack Limburg in Beek en omgeving. Ik rij zelf ook in groepsverband (geen club oid), gewoon allemaal mensen uit m'n vriendenkring (tegelijkertijd het mtb-virus opgelopen).
¯\_(ツ)_/¯
DeStiO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 20:34
Mijn mountainbike: Giant Reign advanced 2016

Correctie we gaan de 9e toch naar aken wegens tijdgebrek. Dus als je mee wil t is waarschijnlijk laagdrempeliger en dichter bij huis.
''Ga toch fietsen!'' zeiden ze en daar ging ik........
Plaats reactie