Italian Fury :: Crisp :: Spring Princess '15! @pag32

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15564
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Het lijkt wel een reunie topic :tong
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik ga er even voor zitten... Ik verwacht een "opa vertelt"...
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

shiverer schreef:De SID kleedt erg mooi af, en trekt minder de aandacht naar zich toe als de Fox. Overigens vind ik de combi lichte vork met een lichte crank al sinds 2006 echt mooi, ik heb zwarte vorken nooit wat gevonden.

Lekkere verfrissende combi op een hele mooie fiets :-q
De fotograaf in mij mompelt iets van "optisch mooi in balans"
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Ik neem aan dat hij over een paar weken in Roc uitvoering zal staan :-q

Derde keer voor de Crisp?
Mijn ketting was versleten dus je weet wat er dan gebeurd ;)
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
en_voyage
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 12 januari 2015, 17:42
Mijn mountainbike: On-One Parkwood

Mooie bike, hoor! Ik stuitte gisteravond pas op dit draadje, heb op m'n gemakje alle 33 pagina's doorgelezen. Een mooie longread, zeg maar. ;-) Indrukwekkend proces van ontwerp en bouw, en leuk om te zien dat er nog steeds muziek in de fiets zit. Toch een teken dat alle geïnvesteerde moeite het dubbel en dwars waard is geweest. Hopelijk kun je nog vele mooie jaren met de Crisp vooruit.

Enneh... pràchtige fiets, zo in Ti en wit! Verfrissend, tussen al het hedendaagse matzwarte geweld. ;-)
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

shiverer schreef:Tering, waar hebben ze jou opgegraven?

Heb je nou een Canyon gekocht joh? Gooide die het lekkerste bij de LBS? :tong
Zelfs het Historisch Museum wilde mij niet hebben..

Klopt. Binnenkort maar eens uitlaten op de Posbank, kijken of ik jouw (tijden) bij kan houden.
George schreef:Het lijkt wel een reunie topic :tong
Moet niet gekker worden..
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
Gebruikersavatar
Cadexrider
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: do 17 april 2014, 19:32
Mijn mountainbike: Rocks;-)
Contacteer:

Erg mooie, stijlvolle tijdloze bike!
Welke wielmaat is het nou?!
Lijkt 650b of is het een klein frame?
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Het is een 26". Volgens mij beschrijf ik die keuze eerder ook wel, maar dat was voor mij optisch veruit het mooiste, en daar ben ik het nog steeds mee eens. De fiets is nog steeds prachtig om te zien, en heerlijk om mee te rijden! Bedenk je ook dat ik met mijn 1m70 wat aan de kleine kant ben voor een fatsoenlijke 29'er. Ze zijn er, maar ik krijg er een beetje een hangmat of klein duimpje gevoel van.

De fiets zit als een maatpak. Ik stap er iedere keer met veel plezier op, en het rijden is, zeker als de conditie er weer een beetje is, echt een genot. Comfortabel, snel en speels. Alles klopt, tot aan de stuurpositie toe. Zelfs de hoogte van de bovenbuis heeft voordelen.

Volgende "upgrade" moet een andere crank worden. Alleen, vind maar eens een witte.. Ik overweeg nog om een middleburn te laten poedercoaten, maar dan moet ik stilaan op gaan schieten geloof ik.

Deze gaat sowieso mee naar de Roc! Maar de feestfiets gaat ook mee, de Turner is toch wel een stukje plezier om mee door dat terrein te rossen.. Alleen mn demper nog even terugkrijgen van revisie :roll:

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
en_voyage
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 12 januari 2015, 17:42
Mijn mountainbike: On-One Parkwood

Het lijkt wel of je nèt op tijd bent geweest met het bestellen van het frame. Heb n.a.v. jouw verhaal even op de site van Crisp gekeken, om vervolgens te ontdekken dat hij al een paar jaar geen MTB frames meer doet. Niet dat ik momenteel een titanium frame zoek, maar door je verhaal raakte ik wel benieuwd naar het bedrijf.

Nog een reden om je frame te vertroetelen, dus. ;-)
Gebruikersavatar
Cadexrider
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: do 17 april 2014, 19:32
Mijn mountainbike: Rocks;-)
Contacteer:

Sorry, zal de volgende keer het topic van a tot z lezen;-)
Kan me de keuze goed voorstellen voor een 26 als je zelf niet heel groot bent.
Niets mis met 26" natuurlijk, heerlijk speels!:-q heb ook nog niets anders gereden tot vandaag...
Wel vanaf morgen op 650b trouwens.. :roll:

shiverer schreef:Het is een 26". Volgens mij beschrijf ik die keuze eerder ook wel, maar dat was voor mij optisch veruit het mooiste, en daar ben ik het nog steeds mee eens. De fiets is nog steeds prachtig om te zien, en heerlijk om mee te rijden! Bedenk je ook dat ik met mijn 1m70 wat aan de kleine kant ben voor een fatsoenlijke 29'er. Ze zijn er, maar ik krijg er een beetje een hangmat of klein duimpje gevoel van.

De fiets zit als een maatpak. Ik stap er iedere keer met veel plezier op, en het rijden is, zeker als de conditie er weer een beetje is, echt een genot. Comfortabel, snel en speels. Alles klopt, tot aan de stuurpositie toe. Zelfs de hoogte van de bovenbuis heeft voordelen.

Volgende "upgrade" moet een andere crank worden. Alleen, vind maar eens een witte.. Ik overweeg nog om een middleburn te laten poedercoaten, maar dan moet ik stilaan op gaan schieten geloof ik.

Deze gaat sowieso mee naar de Roc! Maar de feestfiets gaat ook mee, de Turner is toch wel een stukje plezier om mee door dat terrein te rossen.. Alleen mn demper nog even terugkrijgen van revisie :roll:
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Het is pas een reunie-topic als je Rodger of Araminta er bij kan krijgen!
Gebruikersavatar
Bundy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1308
Lid geworden op: di 11 oktober 2005, 15:30
Mijn mountainbike: wil meer naar buiten

Exar schreef:Het is pas een reunie-topic als je Rodger of Araminta er bij kan krijgen!
Vergeet Ruud niet.
Naast het doen van diverse liefhebberijen ben ik ook dol op hobby's zoals oa vrijetijdsbestedingen en bepaalde dingen doen.
Plaats reactie