betere binnenbroek Endura Hummvee?

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Gebruikersavatar
borre mtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: di 12 augustus 2014, 19:52

lochnes schreef:De liner van gore, de duurste van 55 euro is wel aardig (iets avn performance plus 2.0) ff goed kijken welke je prcies besteld, en de sugoi rc pro liner vind je. Ook welvoor dat bedrag.
Zijn dus allebei inner shorts, dus wat extra ventilatie en niet van die bretels.
Waren de shorts met de beste zemen die ik kon vinden op de assos na.
Zijn allebei voor lange ritten.
Had wat ruzie met de decathlon broek, zeem was superfijn de eerste rit maar na eerste keer wassen liet de binnenlaag los van de zeem of zoiets.

kijk dat is meer de prijsklasse die ik zoek.
de gore liner slecht te vinden in nederland.
futurum heeft de sugio wel, denk dat die het gaat worden.
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Ik heb hetzelfde probleem, de standaard liner van de hummvee is goed voor ritjes tot 2a3 uur, maar langer dan dat en het zit niet meer lekker.
Al meerdere ervaringen hier toevallig met die 8-panel binnenbroek?
Denk dat het al een flink verschil is nu ik de normale liner gewend ben.

Of andere suggesties qua binnenbroeken zonder bretels en luchtig? (dus mesh)
Michielemans
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: za 13 juni 2015, 19:52
Mijn mountainbike: Orbea Laufey H10

lochnes schreef: Had wat ruzie met de decathlon broek, zeem was superfijn de eerste rit maar na eerste keer wassen liet de binnenlaag los van de zeem of zoiets.
Weet jij nog of dit de oranje/rode zeem was (mtb500 liner) of de blauwe (mtb700)?
Heb dit zelf met de mtb500 gehad, prima zeem maar de binnenkant liet los na een paar keer wassen. Liners gebruikt en zonder bon teruggebracht en keurig mijn geld terug gekregen overigens.
Maar ben benieuwd of de "duurdere" decathlon variant dit ook heeft, zo niet dan vind ik hem de moeite van het proberen waard..
Plaats reactie