Waar kijkt strava live segment naar

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
mosselmania
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: za 7 september 2013, 20:01

Hallo, ik ben in het bezit van een nieuwe Garmin Edge 820 en heb nu een aantal keer gereden met live segments wat bijzonder vermakelijk is :D .

nu vroeg ik mij af of live segments kijkt naar de echte gps locaties van de KOM rijder of kijkt het naar de gemiddelde snelheid van de KOM en deze doorberekent tijdens het segment (wat in een segmentje met veel klimmen en dalen een verkeerd beeld geeft).

ik heb al een tijdje lopen struinen maar kan er niks over vinden.
Rios
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 301
Lid geworden op: wo 22 januari 2014, 22:34

mosselmania schreef:Hallo, ik ben in het bezit van een nieuwe Garmin Edge 820 en heb nu een aantal keer gereden met live segments wat bijzonder vermakelijk is :D .

nu vroeg ik mij af of live segments kijkt naar de echte gps locaties van de KOM rijder of kijkt het naar de gemiddelde snelheid van de KOM en deze doorberekent tijdens het segment (wat in een segmentje met veel klimmen en dalen een verkeerd beeld geeft).

ik heb al een tijdje lopen struinen maar kan er niks over vinden.
Als het naar tevredenheid werkt, zou ik mij daar niet te druk om maken.... :winkie: :-q
Giant TCR Racefiets/ Koga Colmaro Extreme Gravelbike
Pieter348
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: za 9 januari 2016, 13:55

In strava zelf kun je jezelf ook gaan vergelijken met de KOM. Hierbij neemt hij een paar gemiddeldes over de KOM en vergelijkt die met jouw gemiddeldes. Ik denk dat strava live segments hetzelfde werkt.
Plaats reactie