Verzameltopic aanbiedingen Aldi,Lidl, Xenos e.a. discounters

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Geel en oranje zijn mijn favoriete kleuren voor een sportbril. Goed voor het contrast en zelfs een grijze dag lijkt nog zonnig :lol:
MTB'er Jordy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: di 10 september 2013, 18:10

Heeft iemand toevallig ervaring met de Lidl Quick-step setjes die ze een paar weken geleden verkochten en nu deze week voor de helft van de prijs verkopen? Ze verkopen het als "professionele kleding", maar kan niet echt vinden of het beetje kwaliteit is. Zeker nu ze het voor de helft verkopen heb je wel een leuk setje voor 40/50 euro. Alleen als het alsnog flut spul is, is dat toch jammer :P.
AFJ13
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 255
Lid geworden op: di 13 mei 2014, 08:58
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 9.9 AL

heb toen zo'n broek in handen gehad, kwaliteit zeem leek allerbehoorlijkst
kontroll
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: do 5 november 2015, 20:03
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 (2016)

Vermarc heeft uiteraard verschillende types zeem.
Zie hier voor meer details: http://www.vermarcsport.com/files/TECH_NL_.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

De profs rijden met een LD-zeem.
In de collectie van LIDL zit echter het op één na goedkoopste zeem (3D).

Ik heb fietskledij met beide types zeem. Verschil is merkelijk !
Voor korte tochtjes (2-tal uur maximaal) kan zo'n 3D-zeem volstaan.
Voor langere tochten gebruik ik dat 3D-zeem echter nooit, altijd de LD (is werkelijk uitstekend)
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Ik heb door de jaren heen altijd met broeken van € 30,- tot € 50,- gereden en merkte pas wat ik al die jaren heb gemist toen ik voor het eerst op een goede Sportful zeem ging zitten.

Nu maakt het voor ritjes van een uurtje of 2 op lage intensiteit allemaal niet zoveel uit, maar als je echt 6 uur of 1 a 2 uur op volle inspanning bezig bent is het mij echt elke € waard.
depadenop
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 312
Lid geworden op: di 3 augustus 2004, 22:25

Ik heb een LIDL broek gekocht en het klopt, de zeem is een stuk minder dan die van mijn Assos maar die is wel aan vervanging toe.

Ben dus wel op zoek naar een betaalbare broek met een goede zeem....
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

Geen idee hoe de Lidl het verkoopt maar het zijn replica's van de echte teamkleding, zoals hierboven al gezegd zijn zemen niet zoals originele teamkleding.
Daarbij moet je ook niet in teamkleding willen gaan rond rijden, geen porum. Er zijn genoeg (betaalbare) alternatieven.
depadenop schreef:Ik heb een LIDL broek gekocht en het klopt, de zeem is een stuk minder dan die van mijn Assos maar die is wel aan vervanging toe.

Ben dus wel op zoek naar een betaalbare broek met een goede zeem....
Wat is je budget en wat voor broek zoek (winter, zomer er tussenin, lang kort etc.)
Zelf ben ik fan van de kiss3 zeem van Castelli, deze zitten in vier broeken van mij. Heb sommige broeken al drie jaar en nog steeds is de kwaliteit goed.
Toen ik begon met mountainbiken ook veel aan het kloten geweest met broeken, uiteindelijk is goedkoop duurkoop geworden. Vooral als je ritten langer en intensiever worden.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Afgelopen weekend bij de Decathlon in Rotterdam geweest. Fikse zaak is dat geworden zeg! En meteen deze handschoentjes meegenomen:

http://www.decathlon.nl/mtb-handschoene ... 96115.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb er gisteren meer dan drie uur mee rondgereden (op de site staat, zie ik nu, geschikt voor ritten tot twee uur) en ondanks het gebrek aan padding kreeg ik geen last van tintelende handen. Dat zal vooral aan de ESI Chunky's liggen denk ik, maar feit is dat deze handschoenen knap koel blijven en dat je de wind er doorheen voelt stromen. Ik had geen klamme handen na afloop.

Overigens niet geschikt voor smartphone-bediening.

Voor twee tientjes vind ik het een aanrader!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
depadenop
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 312
Lid geworden op: di 3 augustus 2004, 22:25

poiuytr schreef:Geen idee hoe de Lidl het verkoopt maar het zijn replica's van de echte teamkleding, zoals hierboven al gezegd zijn zemen niet zoals originele teamkleding.
Daarbij moet je ook niet in teamkleding willen gaan rond rijden, geen porum. Er zijn genoeg (betaalbare) alternatieven.
depadenop schreef:Ik heb een LIDL broek gekocht en het klopt, de zeem is een stuk minder dan die van mijn Assos maar die is wel aan vervanging toe.

Ben dus wel op zoek naar een betaalbare broek met een goede zeem....
Wat is je budget en wat voor broek zoek (winter, zomer er tussenin, lang kort etc.)
Zelf ben ik fan van de kiss3 zeem van Castelli, deze zitten in vier broeken van mij. Heb sommige broeken al drie jaar en nog steeds is de kwaliteit goed.
Toen ik begon met mountainbiken ook veel aan het kloten geweest met broeken, uiteindelijk is goedkoop duurkoop geworden. Vooral als je ritten langer en intensiever worden.
Ik ben op zoek een winter en een zomerbroek, budget per broek ongeveer 100€

Vallen die Castellies echt zo klein?
Ik heb broekmaat 32, moet ik dan XL bestellen?
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

depadenop schreef:Geen idee hoe de Lidl het verkoopt maar het zijn replica's van de echte teamkleding, zoals hierboven al gezegd zijn zemen niet zoals originele teamkleding.
Daarbij moet je ook niet in teamkleding willen gaan rond rijden, geen porum. Er zijn genoeg (betaalbare) alternatieven.
depadenop schreef:Ik heb een LIDL broek gekocht en het klopt, de zeem is een stuk minder dan die van mijn Assos maar die is wel aan vervanging toe.

Ben dus wel op zoek naar een betaalbare broek met een goede zeem....

Wat is je budget en wat voor broek zoek (winter, zomer er tussenin, lang kort etc.)
Zelf ben ik fan van de kiss3 zeem van Castelli, deze zitten in vier broeken van mij. Heb sommige broeken al drie jaar en nog steeds is de kwaliteit goed.
Toen ik begon met mountainbiken ook veel aan het kloten geweest met broeken, uiteindelijk is goedkoop duurkoop geworden. Vooral als je ritten langer en intensiever worden.
Ik ben op zoek een winter en een zomerbroek, budget per broek ongeveer 100€

Vallen die Castellies echt zo klein?
Ik heb broekmaat 32, moet ik dan XL bestellen?
Castelli valt redelijk klein ja, maar dat is met alle Italiaanse sportmerken bijna zo.
Voor 70-80€ moet je wel een goede Castelli zomerbroek kunnen vinden en voor 100€ nu vooral ook wel een winterbroek.
Castelli heeft een tweetal zeemen; kiss3 of progetto x2 en diverse soorten lagen kleding.
Progettox2 is de de duurdere variant, prijzen van deze broeken beginnen bij minimaal 100€.
kiss3 rijden de meeste mee en vind ik een zeer goede zeem.
Qua lagen heb je Nanoflex (neemt geen water op maar geleidt het), wind en de gewoon normale broek.
Was gewoon voor een normale variant gegaan.

Qua maatvoering; ik woog eerder 95kg bij 1.87 en heb overal een XXL van gekocht. Weeg nu 83kg en kleding zit nog steeds goed.
Mijn huidige broekmaat is 32-33, overhemden en overige kleding maat L.

Bestel gewoon meerdere maten kun je altijd passen wat het beste zit. Op de site van Castelli kun je zien welke temperaturen welke broek waarvoor geschikt is.
Ik rij met Velo uitvoeringen broeken.
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Vanaf dinsdag 5/7 heeft Trekpleister een Navman Bike 1000 GPS fietsnavigatiesysteem in de aanbieding voor €129,99, online is ie nu al te bestellen. Het merk ken ik niet, na wat rondsnuffelen blijkt dit eigenlijk een MIO cyclo 200 te zijn, maar dan een stuk goedkoper.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Vanaf morgen weer fietsspulletjes bij de Lidl, inclusief "de reparatie standaard".
KAMIKAZE-FREAK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 17:19

http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?id=996" onclick="window.open(this.href);return false; zie ik niet staan?
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Regio afhankelijk denk ik. Zuid-west heeft ze.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5576
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ik vind die montagestandaard wel een topper. Heb hem nu 2 jaar tot volle tevredenheid in gebruik.
Plaats reactie