Waar trainingsbegeleiding Zuid Holland (Waddinxveen e.o.)

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Plaats reactie
Bullet
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 216
Lid geworden op: do 10 januari 2013, 15:15
Mijn mountainbike: Canyon Nerve al 29 9.9 sl

Inmiddels een aantal jaren aan het mtben en de laatste jaren ook racefietsen erbij. Ik merk dat ik hier steeds fanatieker in wordt maar mijn beschikbare tijd neemt helaas niet navenant toe. Om mijn beperkt beschikbare tijd optimaal te gebruiken heb ik inmiddels een vermogensmeter op de fiets. Al een hele verbetering maar ik denk dat er nog veel meer uit te halen is..
Iemand ervaringen met trainingsbegeleiding in Zuid Holland? Op laten stellen trainingsschema enz?
Heb e.e.a. gegoogled op internet maar helaas niet veel resultaat (althans in zuid Holland)

Alvast bedankt voor reacites :-q
That which does not kill us makes us stronger
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Wil je perse persoonlijke begeleiding? Er zijn ook genoeg trainers die je online van een schema kunnen voorzien. Aan de hand van jouw trainings data en je kalender lijkt me dat een goede trainer wel een schema moet kunnen opstellen?
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Bullet
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 216
Lid geworden op: do 10 januari 2013, 15:15
Mijn mountainbike: Canyon Nerve al 29 9.9 sl

Opstellen trainingsschema en 1 keer in de zoveel tijd bijsturing is prima (1x/3maanden bv)
Dat is wat ik bedoel met trainingsbegeleiding...
That which does not kill us makes us stronger
Plaats reactie