MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
mtbSjors
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 19 maart 2010, 09:50
Mijn mountainbike: Merida HFS XC 1000 26" / Cube Reaction GTC SL 29"

Ik groet altijd iedereen die ik bij de start en op de route(s) tegenkom, net als vragen of ik mag passeren en een bedankje daarna! :-q Kleine moeite en kost echt geen extra inspanning :wink:
Fedmas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 18 februari 2013, 22:22
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Cube Reaction

Gisteren met de vereniging tweetal rondjes Dorst gedaan. Man, was erg druk! Overigens: Ik groet áltijd. En merk niet persee dat daar in leeftijd verschil in zit. Heb gisteren in de drukte een rondje van 22.30 gereden, veel man ingehaald. Weet niet of daar iemand van hier tussen zat, maar complimenten voor iedereen. Ik roep altijd dat ik er aan kom dat als het kan ik er graag langs wil en dat als ze een plekje zien me er langs te laten, ik dat zou waarderen. Veelal gaan mensen binnen 10 seconden aan de kant, sommigen stoppen zelfs. Hierdoor verlies ik amper tijd en hebben zij niet de frustratie dat er iemand die sneller is klem zit. Maar ik was echt verbaasd hoe goed gisteren mensen aan de kant wilden gaan. Heb iedereen dus ook netjes bedankt. En hierin zit wat mij betreft geen verschil in leeftijd in. Allicht in aanschafprijs fiets, een S-works rijder heeft (soms!) wat meer moeite iemand er langs te laten.
Condal
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 27 februari 2013, 00:16

En toch hoef je het van mij te verwachten als ik probeer vol tempo het eerste gedeelte na de bankjes te rijden.
Vanaf het maïsveld maak ik het wel goed ;)
Fedmas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 18 februari 2013, 22:22
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Cube Reaction

Vandaag rondje Dorst gedaan. Was even vergeten dat het de testdag was, druuuuk. Nog nooit zoveel man ingehaald.. En baalde dat ik geen legitimatie mee had, haha
RalfHorst
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 820
Lid geworden op: do 8 maart 2012, 11:13

Vandaag 62 km gefietst incl de 3 vaste routes. Was een mooie dag. Maurice en Rob bedankt!
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

Tja een paar keer de drie routes gereden was niet echt druk, gelukkig geen buizerd meer gezien wel extra gas gegeven op dit stukje Dorst en goed rond gekeken. lekker gereden voor de buien uit als ik nu naar buiten kijk.
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
I Cannondale myself.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1990
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: *Cannondale* F-Si carbon 1. onBIKE limited edition F800.
Contacteer:

Na al die regen van de afgelopen dagen lag het gehele parcours er goed bij. Dit inclusief bij de put van Caron. Prima job Maurice en Rob. :-q
Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een MTB kom je verrekkes dichtbij.
Click here to activate SYS Cannondale F-Si 1
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

mats22 schreef:Tja een paar keer de drie routes gereden was niet echt druk, gelukkig geen buizerd meer gezien wel extra gas gegeven op dit stukje Dorst en goed rond gekeken. lekker gereden voor de buien uit als ik nu naar buiten kijk.
Sinds vele maanden weer blik op het forum geworpen. Het wegseizoen was reeds gestart en daar Dorst en omgeving super is voor de mtb'er... mijn omgeving is top voor de wegracer (Goeree-Overflakkee). Hier wordt over aantal dagen zelfs NK georganiseerd voor alle categorieën.
Enfin, dit terzijde, wat lees ik over buizerds? Mtbérs aangevallen ofzo? Laat ik nou toevallig gisteren zelf aangevallen zijn tijdens mijn rondje op de racefiets. Grote schreeuw boven me en seconde later met flinke klap op mijn helm met flink gekras. Maar ook op de weg is IJskonijn niet de allerlichtste daar ik ook met stalen wegracer rij, dus het beest kreeg mij niet opgetild. Gelukkig maar :lol: . Ik ben toch al een laagvlieger :tong
Steppenwolf
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: do 2 december 2010, 17:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic S-Works World Cup 650B 2012, Specialized Comp Carbon 29er 2014
Contacteer:

Gisterenavond drieluik gereden, no birds, wel mul zand en jawel een paar konijnen gezien.
Niet wit dus geen ijskonijn.
Epic S-Works FSR Carbon 2012 World Cup (26 --> 27,5 inch)
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-3BTTLRKG.jpg

Stumpjumper Comp HT Carbon 2014 (29er)
http://www.mijnalbum.nl/Foto360-OYP6UY8R.jpg

Use BRAINS get SPECIALIZED
Gebruikersavatar
stofeter
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: do 7 februari 2013, 21:34
Mijn mountainbike: Breda

Ja het is wel wat muller aan het worden dus Let op in bepaalde bochten is het soms verraderlijk
Mountain biking - it gets under your skin and doesn't let go. It only takes one ride to turn someone from a normal, upstanding citizen into a trail hungry, dirt eating addict. If you're not affected yet, then why not?
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Steppenwolf schreef:Gisterenavond drieluik gereden, no birds, wel mul zand en jawel een paar konijnen gezien.
Niet wit dus geen ijskonijn.
Klopt, ik hou van koele omstandigheden met mijn mtb, liefst beetje vocht erbij, in mul zand kun je niet zo graven :lol:
Gebruikersavatar
melkman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 14:11
Mijn mountainbike: Pilot

Vandaag het drieluik weer gereden. Lag er schitterend bij, nergens plassen te bekennen. Wel weer een teek opgelopen, controleer je dus goed als je thuiskomt.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Ik ben laatst ook aangevallen door een teek. Heb nu een paar flinke krassen in mn helm. :roll: :tong
Bresciani
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 11 april 2012, 22:50
Mijn mountainbike: Gazelle W6 & Gazelle W8

Hallo,

Toevallig niemand die een trackje heeft met de Vrachelse, MTO en LDD in één ritje, liefst volledig of zoveel mogelijk off-road?

Alvast bedankt.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Gisteren voor het eerst na mijn Alpenweekje weer eens op de fiets gestapt en het drieluik Dorst gereden. Lag er prima bij, zelfs droger dan ik verwacht had na de regen van de dagen ervoor.

Ging ook lekker, ik kon mijn tempo makkelijker vasthouden dan eerder dus ik denk dat die vijf Alpenritjes wel effect gehad hebben op de inhoud. Was wel even wennen, na een week op de fully ineens zonder enige vering rijden :)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Plaats reactie