Samen biken omgeving Hilversum het Gooi.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Roberto-E
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 22 mei 2016, 21:54

Hoihoi,

Denk maak even een eigen topic aan daar ik in het oude soortgelijke topic geen reacties meer zie enof ontvang.
Ik zie mezelf als een gemiddelde biker als ik zo het een en ander lees hiero.

Fiets zelf zon twee keer per week door de Lage Vuursche en of rondom Hilversum.
De afstanden zijn rond de 30 a 40 km en of soms meer.
Dit ligt ook aan wat ik wil doen, soms langere afstanden met wat hogere snelheid, en soms hang ik gewoon de hele tijd op de singletrack om wat dingen uit te proberen of om gewoon wat meer te leren.Of om gewoon soms wat stof te happen... ;)

Beetje korte beschrijving van wat ik zelf zo doe, alleen lijkt het me veel leuker om dit wat meer samen te doen..
Je leert van elkaar en het is gewoon veel relaxter.

Nu kom ik natuurlijk wel veel bikers tegen maar meestal zitten die al uren op hun bike en komen dan ook meestal niet uit het gooi.
Wel leuk daar ik van sommige dingen geleerd heb of ze stoppen ff om een praatje te maken.
Enja qua niveau kan ik me niet meten met hun, simpel maar belangrijkste is de woonplaats wat meestal dan te ver is om samen iets op te zetten.

Denk gooi het eens op daar het soms wel krioelt van de bikers, maar waar ze vandaan komen is mij vaak niet duidelijk.

Groetjes, :-q

Erik
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Ik kom uit 's-Graveland en rij ook geregeld in het gooi een rondje op de MTB en vaak richting Soest en Den Dolder. We kunnen wel eens wat afspreken. Maar komende 8 dagen zit ik in de Vogezen. Ik ben niet zo'n vaste route rijder. Ik heb meer mijn eigen paadjes
Gebruikersavatar
Rob.Erto
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 223
Lid geworden op: di 16 juli 2013, 13:06
Mijn mountainbike: Cube Acid 29 blue`n`green

Wij rijden regelmatig in 't Gooi. In de zomer vaak in de avond vanuit Almere op de fiets en in het weekend vanuit La Place of de Woensberg in Huizen. Komend weekend (zondag) gaan we in de ochtend starten in La Place en rijden we een rondje Lage Vuursche. Ik heb je een pb gestuurd.
It's not about the bikes you ride, it's about the rides your bike takes you on!
Tgwtje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 3 april 2016, 14:42

Hoi Erik Roberto

Bedankt voor je mailtje vandaag. Het lijkt me ook leuk om met een aantal te gaan mountainbike.
Meestal kan ik op zaterdag en soms door de weeks.
Ik zal je nog even opzoeken op fb.
Groetjes
KosterA
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: di 12 april 2016, 14:46

Ik woon in Hilversum, net begonnen met mountainbiken maar wel wat ervaring met wielrennen.
Lijkt me leuk om een keer met wat anderen te gaan fietsen, dus ik houd me aanbevolen :D
Roberto-E
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 22 mei 2016, 21:54

Hey hey,

Denk dat we de krachten eens moeten gaan bundelen, ....
Ben ff op vakantie en zie dat almere en het gooi samen aan het toeren zijn, dus ga proberen volgende keer aan te haken.Ligt er ook aan hoe snel ze zijn en ik denk uhh redelijk hahah..Maar zal eens wat posten op fb om te kijken wanneer er weer eens een rondje word gedaan.
Zal je even een pbtje sturen en als we elkaar ff op de hoogte houden kunnen we eens proberen aan te haken, zo niet ga ik zelf ff wat proberen op te zetten..
Roberto-E
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 22 mei 2016, 21:54

Bike eindelijk klaar naar wat troubles...Dus schiet deze week het bos weer in..Iedereen die wil aan of inhaken....Drop dan ff een berichtje...BTW fiets vaker smiddags en savonds...Beetje sloom soms lol...
sjaak_vijf
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 16 januari 2012, 22:14

Hey bikers,

M'n MTB maatje is wat uit de roulatie (net niet hoog genoeg gesprongen over een boomstammetje... au :( ), maar ook al hij er wel weer bij is heb ik / we wel zin om met een clubje te fietsen.

Rij meestal rond 8'en weg voor een rondje H'sum nabij Corversbos / Gamma; soms ook in het weekend (als het er van komt met 2 koters...). Beetje los/vast maar zeker 1x per week rondje 35 a 40 km, niet snoei hard, maar wel lekker op tempo.

Als jullie gaan haak ik graag aan! Stuur ff een PB (doe ik nu ook naar Roberto :) )

Grt Erik
Roberto-E
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 22 mei 2016, 21:54

@ Sjaak,

Heb je ff een pbtje gestuurd!
Gaan van het weekend waarschijnlijk weer ff, en ikzelf misschien morgen nog ff.
Gister nog ff geweest, veel bikers tegen gekomen..Dagcamping en in de berenkuil..
Roberto-E
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 22 mei 2016, 21:54

Zo nog even een single track volgen, wie joined er.....
En heb nog gebeld en gemaild, iedereen druk i quess..

Maandagavond, morgen dus zit er iets in de planning.Wie wil aansluiten, drop even een pbtje.De rest zal ik telefonisch nog even benaderen!
Tgwtje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 3 april 2016, 14:42

Goed bezig Roberto-e
Roberto-E
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 22 mei 2016, 21:54

Morgen middag springen we weer op de Bike...Mensen uit Hillywood oa Sjaakkie, mee enof heb je tijd...?Drop ff een reactie...
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 527
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

Roberto-E schreef:@ Sjaak,

Heb je ff een pbtje gestuurd!
Gaan van het weekend waarschijnlijk weer ff, en ikzelf misschien morgen nog ff.
Gister nog ff geweest, veel bikers tegen gekomen..Dagcamping en in de berenkuil..

Welke berenkuil bedoel je?
Roberto-E
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 22 mei 2016, 21:54

worstkaas schreef:
Roberto-E schreef:@ Sjaak,

Heb je ff een pbtje gestuurd!
Gaan van het weekend waarschijnlijk weer ff, en ikzelf misschien morgen nog ff.
Gister nog ff geweest, veel bikers tegen gekomen..Dagcamping en in de berenkuil..

Welke berenkuil bedoel je?
Berenkuil, bijenschans...
Gaan morgen weer een rondje doen..
sachaweb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 27 december 2019, 11:57

Hoi, ik reageer jaren later maar is er toevallig inmiddels een afspraak om te gaan biken in regio Hilversum? Ik woon in Bussum aan de Heide...
Plaats reactie