Bikester.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
macB
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 806
Lid geworden op: do 7 april 2005, 20:45

Paar onderdelen donderdag avond besteld, vrijdag verzenbevestiging en dinsdag in huis. Gelijke ervaring mee als bv bike-components. Oh ja, gewoon met paypal betalen, gemakkelijker kan geen webshop het maken.
Shit happens
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Weer een goede ervaring...donderdagavond een mooie Endura regenbroek besteld en vandaag netjes verpakt ontvangen van de UPS bezorger.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Vanmorgen Esi grips besteld, vanmiddag mailtje dat de bestelling verstuurd is... dat gaat lekker. Hopelijk morgen binnen
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

erwin.burgers schreef:Vanmorgen Esi grips besteld, vanmiddag mailtje dat de bestelling verstuurd is... dat gaat lekker. Hopelijk morgen binnen
Dat gaat um niet worden. Komt uit Duitsland als ik me niet vergis.
Pedal damn it!!
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Klopt.... is altijd 2 - 3 werkdagen geweest bij mij.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Het komt inderdaad uit Duitsland zie ik via track&trace...
Maandag zou het er moeten zijn.
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Gebruikersavatar
R&DY
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: di 16 juni 2015, 11:20
Mijn mountainbike: Specialized Epic HT Expert Carbon World Cup

Ik zit al 6 dagen te wachten op een bestelling van bikester..
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik zou in de tussentijd gaan fietsen!!

Heb je geen Track&Trace gekregen dan? Bikester gaat toch via UPS? Die hebben, vind ik, een veel beter volgsysteem dan DHL bv.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Tot nu toe vind ik Bikester niet heel geweldig. Trage website, afgezien van sommige aanbiedingen niet de laagste prijzen en toen ik eens service/garantie claimde (afgebroken koppelstukje drinkreservoir) ging dat ook niet snel en makkelijk.
Uiteindelijk wel een nieuw koppelstukje gekregen (inmiddels weer kapot, nog niet geclaimd) maar ik heb de communicatie bij meerdere webshops weleens soepeler meegemaakt (Rose, Chainreaction, Wiggle).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Bij Bikester zit er volgens mij ook niet een zooitje bikegekken achter maar gewoon een bedrijf dat is ingestapt om geld te verdienen. Dat zie je al aan de omschrijvingen van sommige onderdelen en de vertaling naar het Nederlands.

Zo zijn er trouwens een zooi Duitse webshops die achter de schermen allemaal 1 bedrijf zijn nl. Internetstores GmbH: Bikester, Fahrrad.de, Bruegelmann en Votec. Dacht dat ze nog meer in hun portfolio hadden trouwens.
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Sommige prijzen bij Bikester zijn echt niet verkeerd hoor. Had een kortingsbon van 10,- euro per mail gekregen bij minimale besteding van 50,- euro... En boven de 50 euro nog eens gratis verzending ook...

Wilde nog een 10mm DT Swiss RWS skewer. Die was met 24,95 euro bij Bikester gewoon het voordeligst... Verder nog voordelig een Magura 180mm adapter kunnen scoren, verder aangevuld met Powerbar gels om een paar cent boven de 50,- euro te komen.... :-q

UPS is gewoon top in mijn geval tegenwoordig. Gewoon een Mijn UPS account aanmaken en je kan je pakketje direct bij een UPS pick-up point laten bezorgen. (overdag is er namelijk niemand thuis op mijn adres). Duurt idd wel 2-3 dagen. Vorige week 3 dagen, maar ook een pakket uit Frankrijk duurde 3 dagen met UPS, terwijl die normaal ook met 2 dagen hier bezorgd werd...
Sjoerd001
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 234
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 14:08
Mijn mountainbike: Cube Stereo 140 c:62 Race 29

Ook goede ervaringen met Bikester. Verzenden duurt even vanuit Duitsland, maar dat weet je vantevoren. Vaak erg concurrerend qua prijs dus voor mij wel een reden om hier te bestellen.

Pas ook een after sales ervaring opgedaan, had iets verkeerds binnengekregen. Dat werd zonder problemen geregeld zonder kosten voor mij.
Sjoerd001
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 234
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 14:08
Mijn mountainbike: Cube Stereo 140 c:62 Race 29

Vanochtend wellicht een artikel gevonden waar ik ook after sales bij nodig heb. Had een veerpomp gekocht. Hier staat in de beschrijving: High Pressure topprestatie manometer tot 21 bar/300 PSI.

Quiz, wat betekent dit?
A. oppompen tot 300psi
B. meten tot 300psi

Ik ging uit van a, aangezien er anders nergens wordt vermeld tot hoe ver ik dan kan oppompen. Echter bikester.nl geeft aan dat het b is, en dat ik tot ongeveer 150-160psi kan pompen met dat ding. Wat vinden jullie hiervan?
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

Sjoerd001 schreef:Vanochtend wellicht een artikel gevonden waar ik ook after sales bij nodig heb. Had een veerpomp gekocht. Hier staat in de beschrijving: High Pressure topprestatie manometer tot 21 bar/300 PSI.

Quiz, wat betekent dit?
A. oppompen tot 300psi
B. meten tot 300psi

Ik ging uit van a, aangezien er anders nergens wordt vermeld tot hoe ver ik dan kan oppompen. Echter bikester.nl geeft aan dat het b is, en dat ik tot ongeveer 150-160psi kan pompen met dat ding. Wat vinden jullie hiervan?
Wat is je eigen ervaring tot hoever je kan pompen? Raar dat het niet in de tekst is terug te vinden, ook niet op andere sites die hetzelfde product aanbieden. Dan was ik er ook vanuit gegaan dat je tot 300psi kan meten en pompen.
Sjoerd001
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 234
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 14:08
Mijn mountainbike: Cube Stereo 140 c:62 Race 29

Het ging steeds beter met het pompje. Lucht blijft er nu in... Ook kan ik nu ineens verder pompen dan 150psi. Met hard duwen (echt hard) kom ik in ieder geval wel richting de 300, denk dat ik de 300 ook wel red.

Echter vind ik 260 wel voldoende. Heb niet echt een idee hoeveel erin moet. Ja ik ken de 25% sag regel maar dat is een erg onnauwkeurige meting. Vind ik ook maar gokken. Ik meet eigenlijk wel heel vaak 25% sag, in ieder geval een verschil van 50psi bv. kan ik qua sag niet meten. Ter indicatie, ik weeg 105kg met bikegear, heb een Focus FS Superbud XL (22inch) als frame en Fox FLOAT RL demper.
Plaats reactie