Dat kan inderdaad. Ik had ooit op een route een afslag gemist en kwam ongeveer 300m meter later weer op de route en vervolgens werd het segment van 18km ongeldig verklaard...
Nauwkeurigheid van je meting kan ook afhangen van het weer en zelfs van de hoeveelheid blaadjes aan de bomen.
Strava
-
- Moderator
Zijn er mensen die dat doenBowiex schreef:Als je het écht héél belangrijk vindKapitein Iglo schreef:Net even gekeken. Strava geeft dit aan:
Detaisl van gedeeltelijke koppeling van segment
"Landgoederen Duindigt > Raadhuis
Waarom er niets gekoppeld kon worden
Je activiteit wijkt af van het segment met 95%. We konden het koppelen niet voltooien."
Which is weird. Want mijn groene lijntje gaat nagenoeg 1:1 over het segment van een aantal km. Dus misschien inderdaad een té nauwkeurige fix?kan je Strava mailen (ook niet premium) of ze het segment willen koppelen. Doorgaans krijg je netjes in zo'n 48 uur antwoord.

@awinkel: thanks, dat zal het wel zijn dan. En nu richting lente steeds meer blaadjes op die landgoederenroute...
Doneer en help mee!
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
-
- Moderator
Ach als je het belangrijk vindt, zeker doen
!

Doneer en help mee!
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
- Giant-E
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Neuron CF8
Strava op een S3 (mini) zuigt behoorlijk. Zowel met lopen als biken kort ie hele stukken af. Mist ook hele segmenten, of een kompleet rondje af te meten.
Is er nou niet een eenvoudiger (nauwkeuriger) manier op m'n ritten te registreren? En evt later in Strava te uploaden?
Is er nou niet een eenvoudiger (nauwkeuriger) manier op m'n ritten te registreren? En evt later in Strava te uploaden?
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Met stuur
Met een Garmin Forerunner 310XT ben ik al ruim 1,5 jaar erg content. Uploaden gaat draadloos via ANT+, middels de bijgeleverde ANT+ dongle.
Nauwkeurigheid van de 310XT is prima. 310XT is inmiddels uit productie, nog verkrijgbaar via Amazon.de. Daar heb ik de mijne destijds ook gekocht. Garantie liep vervolgens rechtstreeks via Garmin Nederland nadat ie volgens Garmin een software defect had.

Middels deze mount kan ie ook makkelijk op een race/ mtb stuur.

Nauwkeurigheid van de 310XT is prima. 310XT is inmiddels uit productie, nog verkrijgbaar via Amazon.de. Daar heb ik de mijne destijds ook gekocht. Garantie liep vervolgens rechtstreeks via Garmin Nederland nadat ie volgens Garmin een software defect had.

Middels deze mount kan ie ook makkelijk op een race/ mtb stuur.

-
- Extreme Biker
- Mijn mountainbike: lapierre Zesty AM 827 Ei-shock
Heel simpel is de garmin edge 25. Heeft mijn vrouw ook en kan autmatisch via smartphone geupload worden naar strava
WE ARE BASTA!!!!!
- Giant-E
- Elite Mountainbiker
Is dat niet alleen een fietscomputer? Lijkt me tijdens het hardlopen weer niet handig namelijk.
Ik zoek eigenlijk een combi, en heb al een oogje laten vallen op de Polar M400. (Of evt nog de TomTom Multisport)
Ik zoek eigenlijk een combi, en heb al een oogje laten vallen op de Polar M400. (Of evt nog de TomTom Multisport)
-
- Extreme Biker
- Mijn mountainbike: lapierre Zesty AM 827 Ei-shock
Ja klopt, sorry had niet begrepen dat je ook wel eens zonder fiets onderweg bent.
WE ARE BASTA!!!!!
- Giant-E
- Elite Mountainbiker
Voor (tempo en hartslag)lopen is een sporthorloge ideaal, voor de mtb puur voor een nauwkeuriger gps registratie.
Afgelopen week op de UHR gereden en dan is bijvoorbeeld het komplete rondje Leersum nog geen 17 km.
Ook geeft Strava veel segmenten op de Android-App niet aan die bij collega rijders wel worden vermeld. Vooral op Amerongen.
Afgelopen week op de UHR gereden en dan is bijvoorbeeld het komplete rondje Leersum nog geen 17 km.
Ook geeft Strava veel segmenten op de Android-App niet aan die bij collega rijders wel worden vermeld. Vooral op Amerongen.
- Bosi
- All rounder
- Mijn mountainbike: Specialized CCC
Multisport van TomTom is een goed horloge, inderdaad als je net zoals ik ook hardlopen als hobby hebt.Ik zoek eigenlijk een combi, en heb al een oogje laten vallen op de Polar M400. (Of evt nog de TomTom Multisport)
Zowel tijdens hardlopen als MTBen nog nooit GPS signaal kwijt geraakt of onnauwkeurige registraties ervaren. Upload naar Strava gaat automatisch.