Canyon 2016

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gesloten
DVV
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 12 oktober 2014, 12:28
Mijn mountainbike: 2016 Canyon Spectral 8.9 (blue). En 2014 Canyon Grand Canyon AL 6.9

Dan heb je vast de AL 6.0? Mooie specs! Ben benieuwd hoe je die gaat bevallen. Zie 'm graag terug in SYS.
De 8.9 die ik heb besteld staat in mijn maat nu eind maart, begin april.
Ik verwacht 'm begin februari.
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1066
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Die 8.9 heeft echt de beste specs voor het geld! Had die graag in 27.5" met die specs gehad.

Had zelf wel ruimer budget om voor betere specs dan 6.0 te gaan, maar vond dit toch meeste waar voor het geld. En by far mooiste kleur frame (heb de 'raw' look)
cherryman
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Giant Reign 2, TBR Custom
Contacteer:

Gezien ik wat meer geduld heb, toch maar een strive besteld.
Voorlopig voorzien voor begin april, ben eens benieuwd...
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10372
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Heel slim. Je weet dat je fiets toch wel komt. Hoe eerder je hem besteld, hoe minder lang je hoeft te wachten.
Al die mensen die redeneren 'wachten tot de problemen zijn opgelost' snap ik niet, MITS je de tijd hebt om even te wachten natuurlijk (je moet dus iets hebben waarop je nog even kunt rondcrossen). Bovendien lijkt alles nu weer behoorlijk te lopen qua leveringen, als ik het zo lees.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Jarsiv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: do 4 september 2008, 14:22
Contacteer:

ach, ik heb mijn slx 19 november besteld. staat nu op 7 maart. heerlijk met nieuwe bike de zomer in
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1066
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Vandaag eerste ritje op de spectral gedaan: heerlijk fietsje. Alleen morgen toch weer contact met canyon opnemen, want de reverb doet niks.... Grrr
Grijze Muis
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 10:08
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0 2016 - Cube LTD Race 2012

maaf2 schreef:Vandaag eerste ritje op de spectral gedaan: heerlijk fietsje. Alleen morgen toch weer contact met canyon opnemen, want de reverb doet niks.... Grrr
Jij ook al!
Bij mij ging de dropper wel naar beneden, maar kwam maar tot halverwege terug omhoog. Ik heb dezelfde fiets als jij, alleen in "vertical green" (de mooiste kleur :wink: )
Dus vorige week de fiets weer in de doos gestopt en naar Eindhoven gestuurd. Daar is de Reverb uitgebouwd en naar Sram verzonden. Hopelijk heb ik hem snel terug, maar duurt nog wel een week zeiden ze bij Canyon.
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Grijze Muis schreef:
maaf2 schreef:Vandaag eerste ritje op de spectral gedaan: heerlijk fietsje. Alleen morgen toch weer contact met canyon opnemen, want de reverb doet niks.... Grrr
Jij ook al!
Bij mij ging de dropper wel naar beneden, maar kwam maar tot halverwege terug omhoog. Ik heb dezelfde fiets als jij, alleen in "vertical green" (de mooiste kleur :wink: )
Dus vorige week de fiets weer in de doos gestopt en naar Eindhoven gestuurd. Daar is de Reverb uitgebouwd en naar Sram verzonden. Hopelijk heb ik hem snel terug, maar duurt nog wel een week zeiden ze bij Canyon.
Hele fiets opsturen omdat de dropper niet goed is? Beetje omslachtig niet.
Pedal damn it!!
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1066
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Hele fiets opsturen of met de hele fiets langskomen in Eindhoven.... Zucht....
maartenv
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2064
Lid geworden op: za 21 oktober 2006, 11:42
Mijn mountainbike: Neuron CF
Contacteer:

maaf2 schreef:Hele fiets opsturen of met de hele fiets langskomen in Eindhoven.... Zucht....
Dat hoeft niet hoor. Alleen als je het door ze wilt laten doen; uit en vooral inbouwen met bleeden durft niet iedereen aan.

Wordt thuis bij je opgehaald en gaat direct naar SRAM.
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Soms sturen ze zelfs een vervangend product op en daarna hoef je pas het defecte product te retourneren.

Tenminste dat was in mijn geval zo.
Gebruikersavatar
azazel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 356
Lid geworden op: zo 13 mei 2012, 17:34
Mijn mountainbike: Commencal META Power Trail en YT Capra 27,5 CF Pro Race

Afgelopen zondag de chainstay doormidden gereden tijdens een toertochtje in Overloon. Oeps... :o
Dinsdag gemeld bij Canyon, na wat foto's op en neer gestuurd te hebben, kreeg ik vandaag een email met de melding dat ze helaas geen chainstay meer konden leveren van hetzelfde type en dat ze daarom me een compleet frame wilden aanbieden. Erg vervelend allemaal. :bier:

Het contact met Canyon verloopt vlotjes en qua service heb ik "nog" niets te klagen. :winkie: :-q
The only time that I’m at ease is when I shred the trails between the trees.
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

He gatver een nieuw frame
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
LaurentS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 20 december 2015, 12:16

De vraag is, hoe lang gaat het duren voor je dat nieuwe frame ontvangt...?
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

Die van mij duurde exact 3mnd, de 22ste is ie op de post gegaan, de 22ste had ik hem terug.
mag hopen dat je die ss ook binnenkort krijgt en dat ie dan heel blijft.
Gesloten