Bikepark willingen nog open

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Nijkamp
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 2 september 2015, 10:28

Ik krijg net een berichtje dat de bikelift in Willingen weer opengaat tot nader order, want toch geen sneeuw.
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

Nijkamp schreef:Ik krijg net een berichtje dat de bikelift in Willingen weer opengaat tot nader order, want toch geen sneeuw.
I like! :-q
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

Inderdaad, nu je het zegt: http://www.ettelsberg-seilbahn.de/home.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Leuk. Misschien gaan.
vierwielaandrijving betekent dat je blijft steken op een plek waar de takelwagen niet kan komen....
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Niet alleen Willingen (wat eigenlijk niet zo ongebruikelijk is), maar zelfs in Les Gets (Mt Chery) transporteert de lift fietsen en in Verbier zijn er morgen en donderdag guided Enduro tours...

Moet niet veel gekker worden met die winter. :-{
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

Nooit meer off-season, woehoeee! :D
Nijkamp
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 2 september 2015, 10:28

Ik probeer de bike en ski verleih al een paar dagen te pakken te krijgen in willingen. Geen reactie op telefoon, e-mail, reserveringsverzoek of facebook. Weet iemand of ze open zijn? Wil er morgen heen en moet fiets voor mijn zoon huren.
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

http://www.seilbar.de/" onclick="window.open(this.href);return false; misschien proberen die zitten er meteen tegenover. Die weten vast meer.
vierwielaandrijving betekent dat je blijft steken op een plek waar de takelwagen niet kan komen....
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

Ben er gister geweest. Liften gingen gewoon, Sigi's skihut zat ramvol, en overal waar je kon kijken freeriders.

Maar zeg zelf, je hebt toch geen lift nodig? Als je een beetje doortrapt ben je met 20 minuten boven!
Gebruikersavatar
snaggletooth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 17:58
Mijn mountainbike: Bikepark Spaarnwoude
Contacteer:

Ik hoorde in de wandelgangen dat ze de downhillstrecke flink aan gaan pakken, ben benieuwd...
Nijkamp
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 2 september 2015, 10:28

Gisteren geweest, was lekker druk. Ik hoop dat ze de 4Cross volgend jaar weer uit gaan graven dan. Nu tussen de begroeiing zoeken naar de track. De Freeride was wel lekker, hoewel flinke remknippen op het onderste deel.
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

snaggletooth schreef:Ik hoorde in de wandelgangen dat ze de downhillstrecke flink aan gaan pakken, ben benieuwd...
ow? hoop dat ze er niet te gek veel aan veranderen.. vind hem wel lekker zo... hoewel laatste stuk mag wel aangepakt worden :-q
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Plaats reactie