SLOTJE !!

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruudjoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 11:11
Mijn mountainbike: van Tuyl 26 inch frame/shimano SLX 1x12; en nu verder racefietsgek aan het worden (sorry)

Ik had er hier een gevonden maar nu ik er aan toe kwam bleek de stuurbuis net te kort :evil: :evil:
Dus nog een poging; mag wel V brake bobbeltjes hebben als er ook maar disc bobbeltjes op zitten :lol:
Mag een stalen vork zijn. Langer dan 20 cm mag ook natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Ruudjoo op di 1 december 2015, 11:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ben eigenlijk te oud, maar ik wil toch af en toe een bospaadje in of een trail proberen met de mountainbike, maar zit ook veel op de racefiets.
En ik vind sleutelen leuk.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5576
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Hoe lang is die stuurbuis, ik ben nl ook nog zoekende.
Gebruikersavatar
Ruudjoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 11:11
Mijn mountainbike: van Tuyl 26 inch frame/shimano SLX 1x12; en nu verder racefietsgek aan het worden (sorry)

PRECIES 19 cm
Laatst gewijzigd door Ruudjoo op vr 27 november 2015, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben eigenlijk te oud, maar ik wil toch af en toe een bospaadje in of een trail proberen met de mountainbike, maar zit ook veel op de racefiets.
En ik vind sleutelen leuk.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5576
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

:-q
Gebruikersavatar
Ruudjoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 11:11
Mijn mountainbike: van Tuyl 26 inch frame/shimano SLX 1x12; en nu verder racefietsgek aan het worden (sorry)

Tis een lelijke hoor en voorlopig blijftie; als ik er geen kan vinden ga ik wel een frame zoeken met een balhoofdbuis van 12 of 13 cm; dan past dat wel; ik kom nu 16 mm te kort; normaal hou je 3mm stuurbuis onder de rand vrij dus eigenlijk 13mm; en de pen is maar 4cm, de meeste zijn hoger. Dus daar kan ik geen winst meer boeken.
Ik durf het niet aan met 13mm minder stevigheid zeg maar.
Eigen schuld ook. Niet goed opgelet. Beginner he ? :oops:
Wel leerzaam allemaal.
Ik ben eigenlijk te oud, maar ik wil toch af en toe een bospaadje in of een trail proberen met de mountainbike, maar zit ook veel op de racefiets.
En ik vind sleutelen leuk.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Zou even moeten meten als ik thuis ben, maar dacht dat mijn vorkbuizen meestal rond de 20,5cm zitten. Heb mijn cube weer geveerd staan en de carbon vork zou eventueel wel weg mogen.
Heeft V-brake nokken en PM disc montage.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Juul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: vr 1 oktober 2004, 17:32
Mijn mountainbike: wordt gesponsord door Thijs Hendriks in Wanroij
Contacteer:

Ik heb een stalen, witte vork liggen. Stuurbuis is 19,8 cm... Mag voor twee tientjes (excl. verzenden) weg.
Sterke verhalen, mtb-kalender en coaching/trainingsschema's: Bikesight.nl
Trainingen: Strava
Routes: Komoot
Gebruikersavatar
Ruudjoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 11:11
Mijn mountainbike: van Tuyl 26 inch frame/shimano SLX 1x12; en nu verder racefietsgek aan het worden (sorry)

He Juul; alsie voor 26 inch is, 1 1/8 en met disc aansluiting ben ik blij; wit maakt niet uit, is een grijs wit zwart frame.
Die 8 mm meer dan ik nu heb maakt net het verschil.
Ik hoop dat je goed gemeten hebt ( :oops: )
Laat maar weten of je hem wilt versturen, PB-tje, dan regelen we dit.
Ik ben eigenlijk te oud, maar ik wil toch af en toe een bospaadje in of een trail proberen met de mountainbike, maar zit ook veel op de racefiets.
En ik vind sleutelen leuk.
Gebruikersavatar
Ruudjoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 11:11
Mijn mountainbike: van Tuyl 26 inch frame/shimano SLX 1x12; en nu verder racefietsgek aan het worden (sorry)

Vork van Juul gaat op reis :winkie:
Ik ben eigenlijk te oud, maar ik wil toch af en toe een bospaadje in of een trail proberen met de mountainbike, maar zit ook veel op de racefiets.
En ik vind sleutelen leuk.
Plaats reactie