trailpark winterberg?

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

1 mei gaat het Bikepark weer open dit jaar. Vrij laat... maar er ligt nu nog sneeuw :(
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Pff nog ff geduld ja..
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2009
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

kusanagi schreef:1 mei gaat het Bikepark weer open dit jaar. Vrij laat... maar er ligt nu nog sneeuw :(
Iig dank voor het melden, was er helemaal vanuit gegaan dat eind april wel goed zat.
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

Altijd handig: https://www.facebook.com/bikeparkwinterberg" onclick="window.open(this.href);return false;

Denk ook aan http://www.dirtmasters-festival.de/" onclick="window.open(this.href);return false; van 22-25 mei dit jaar.. Leuk maar dat weekend niet zo geschikt om zelf te rijden denk ik (weet niet wat er open is, verwacht niks, komen wel enkele 10.000-en mensen op af dus druk druk)

Ergens mei/juni wil ik ook weer gaan.
vierwielaandrijving betekent dat je blijft steken op een plek waar de takelwagen niet kan komen....
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Beetje jammer dat ze dit jaar vrij laat open gaan (sneeuw & liftonderhoud). Sauerland ging toch altijd erg goed samen met april;
Lac Blanc gaat een week later open en juni, juli en augustus zijn de Alpen maanden...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Remspoor
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 26 oktober 2014, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Nerve Acid Green

Ben net terug. Weekendje winterberg. 2 dagen parcours gereden (langlauf parcours die nu als mtb routes door het leven gaan). Haal zeker een routekaart op bij een tourist info hutje, want de routes zijn niet altijd evengoed aangegeven. Ze zijn bezig met iets van een trail, maar dat was nog niet klaar. Het bikepark was super. Als je daar wil gaan rijden dan kan ik je aanraden om bescherming mee te nemen. Koop het voordat je gaat, want de prijzen voor huren liggen hoog. En je hebt ze nodig! Ambulances rijden af en aan.
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Wij gaan in augustus daar kijken .. Ik heb begrepen dat het trail park intussen open is. .We zullen zien !
arjan174
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: do 17 september 2009, 20:56
Mijn mountainbike: Heuvel fs 29 (Vitus Rapide fs)

Kom ik je misschien nog tegen haha. Vakantie geboekt en idd ook de canyon nerve maar eens uitlaten op het trailpark.
Hai-mike
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 19:24
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 7 2022 / Cube Peloton Race 2015

Laat weten hoe het Trailpark is! ik ga met mn zus in oktober erheen!

ben erg benieuwd!
Gevaar zit in een klein hoekje... wikkel jezelf daarom in met bubbeltjesplastic
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

Hai-mike schreef:Laat weten hoe het Trailpark is! ik ga met mn zus in oktober erheen!

ben erg benieuwd!
Ik ga begin September een paar dagen, en was ook benieuwd naar het nieuwe trailpark tot ik op onderstaand filmpje stuitte : (L3 route)

Afbeelding

http://videos.mtb-news.de/41807/trail_p ... d_tour_l3_

Wij gaan sowieso de 1e dag een rondje of 2 doen, voordat we een route gaan doen die we van outdooractive.com geplukt hebben ( Durch-das-Orketal )

Succes en veel plezier !

:-q
Hai-mike
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 19:24
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 7 2022 / Cube Peloton Race 2015

Remy_ams100 schreef:
Hai-mike schreef:Laat weten hoe het Trailpark is! ik ga met mn zus in oktober erheen!

ben erg benieuwd!
Ik ga begin September een paar dagen, en was ook benieuwd naar het nieuwe trailpark tot ik op onderstaand filmpje stuitte : (L3 route)

Afbeelding

http://videos.mtb-news.de/41807/trail_p ... d_tour_l3_

Wij gaan sowieso de 1e dag een rondje of 2 doen, voordat we een route gaan doen die we van outdooractive.com geplukt hebben ( Durch-das-Orketal )

Succes en veel plezier !

:-q
Wij zitten eigenlijk in Willingen! Dus wil eigenlijk weten of het trailpark het waard is om langs te rijden!

Anders heb ik al een paar gpxen online gevonden vanuit willingen..
Gevaar zit in een klein hoekje... wikkel jezelf daarom in met bubbeltjesplastic
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Ik kan het jullie pas na 10 aug gaan melden ! Ik zag dat het Landal park letterlijk aan een route ligt dus we zitten dichtbij .. er gaan weer een sloot go pros mee .. we zullen wel zien !
Teixido
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 3 oktober 2011, 21:58

Met welke fiets heb je in het trailpark meer plezier? Een race fully met 100 mm veerweg of een enduro met 160 mm?
dope-on-wheels
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1095
Lid geworden op: wo 9 mei 2007, 12:19
Mijn mountainbike: Hightower CC

je zou verwachten de 160mm ... ?

ik ben deze topic ook in de gaten aan het houden omdat ik ook erg benieuwd ben of het het rijden waard is.
filmpjes/fotos die een goede rij indruk geven zijn meer dan welkom :-q
in memory of Joost http://www.progravity.nl ride in peace!
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

Is het al open? Ik was er vorige week en niets gezien? Mja misschien ook niet goed gekeken, te druk met de rest van het park :-D
vierwielaandrijving betekent dat je blijft steken op een plek waar de takelwagen niet kan komen....
Plaats reactie