Liteville 301 (Syntace W35 upgrade)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Nimbus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3901
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 08:51
Contacteer:

http://www.syntace.de/misc/popup/detail.cfm?pk=1453" onclick="window.open(this.href);return false;
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."
michelj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: ma 17 oktober 2011, 13:24

@Nimbus bedankt! het lijkt er idd op dat deze twee ventiel gaten in de velg rand horen.....
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

:wink: http://www.redbull.com/de/de/bike/stori ... ppelkammer" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

michelj schreef:
KevinBel schreef:ik moet de fiets binnenkort maar is in het echt aanschouwen ;)
Je moet maar eens aansluiten bij een rondje Zeeuwse kust :bier:
Ik ben net nog met Thijs geweest :) Ghehe
michelj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: ma 17 oktober 2011, 13:24

Inmiddels is het achterwiel ook opgehaald, na contact met de importeur bleek dit tweede gat idd te kloppen.
Gisteren heb ik even de tijd gehad om het achterwiel voor het eerst uit te proberen. Van voren heb ik nu de nieuwe NN liggen en vanachter de Kenda Nevegal.
Het is lastig vergelijken met mijn vorige velgen aangezien ik de twee weken hiervoor op een DH wielset rond reed met HD banen er op. Wel lijkt het erop dat ik nu met de grotere wielen iets makkelijker omhoog trap op trappetjes maar dit zou ook kunnen liggen aan de lichtere velgen. Wat wel een duidelijk verschil maakt is de bredere velgen hierdoor merk je duidelijk dat de zijnoppen sneller ingrijpen waardoor ik nu sneller door de bocht durf. Ook kan de banden spanning nu wat omlaag hiervoor reed ik altijd op 1.5 bar, dit heb ik nu aangepast naar 1.3 bar en dat lijkt allemaal goed te gaan.

Vanmiddag heb ik de banden tubeless gemaakt, hierdoor is de achterband toegenomen in volume waardoor er nog maar 4mm zit tussen de achterbrug en de noppen. Ik heb net nog even zitten springen met mijn fiets maar hij lijkt niet aan te loppen, van het weekend zal moeten blijken of dit echt klopt.
Het totale plaatje ziet er nu zo uit :bier:

Afbeelding

Voor de mensen die zich afvragen wat dat grijze ding is onderaan bij de ketting, mijn c-guide hangt met tape bij elkaar :lol:
Gebruikersavatar
jj speed
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2700
Lid geworden op: do 25 juli 2002, 04:18
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 8.9
Contacteer:

VET! :bier:
I'll be back..... soon
Snel is hetzelfde als langzaam, alleen sneller
Plaats reactie