Mantel Tweewielers

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
gig
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 23 mei 2014, 21:50

Ben zeer tevreden over Mantel, snelle leveringen en niet moeilijk doen wanneer een keer iets niet past
Roppie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 2 maart 2009, 22:09
Mijn mountainbike: Liteville 301 Mk9, Xtrail XX1
Contacteer:

Mantel geeft nu ook workshops voor MTB ondehoud!
dveerd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 18 september 2012, 11:09

Vorige week Schwalbe buitenband besteld in het weekend voor 25 incl verzondkosten :)
Wel woensdag pas geleverd, maar verder toppie!
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5581
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Correcte afhandeling, snel geleverd. Prima zaak.
mvdsande
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 1 mei 2013, 13:25

Onlangs daar een nieuwe fiets gekocht ondanks eerdere slechte ervaring in aftersales.
Advies in het aankooptraject was prima, ook opgemeten en showmodel werd afgesteld op mijn maten en ik kon een rondje fietsen in de winkel (plek genoeg boven).

Helaas bleek bij het ophalen van de fiets dat bij Mantel de eerste onderhoudsbeurt niet meer gratis is. Tegenwoordig krijg je €10 korting op de eerste beurt maar je dient nog steeds +/- €30 betalen.
Beetje jammer, volgens mij onderscheid bijvoorbeeld de eerste beurt een fietsenwinkel van een dozenschuiver.
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5247
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

mvdsande schreef:volgens mij onderscheid bijvoorbeeld de eerste beurt een fietsenwinkel van een dozenschuiver.
Dan weet je toch bij wat voor winkel je de fiets gekocht hebt?

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Voor mij is Mantel genoeg om enkel onderdelen te kopen. Heb vorige week nog een set wielen gekocht daar :-q
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

Veel mensen gebruiken de eerste beurt niet. Dan is het geen probleem, wil je dit wel, dan moet je je afvragen of Mantel de juiste shop is,
Gebruikersavatar
Jelle73
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: wo 1 januari 2014, 11:56
Mijn mountainbike: is smerig...

Ik koop er m'n onderdelen, 1 is om de hoek en 2 (bijna) altijd de goedkoopste....
Met de verkoop van nieuwe fietsen heb ik geen ervaring daar, maar het personeel op de "parts" afdeling weet waar ze het over hebben, en denken met je mee. :-q
beter scheef erin dan recht ernaast
Roppie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 2 maart 2009, 22:09
Mijn mountainbike: Liteville 301 Mk9, Xtrail XX1
Contacteer:

Ik heb daar de expert workshop Remmen ontluchten gevolgd en die was leuk en leerzaam.
Zeker een aanrader voor mensen die aan remmen of vorken willen sleutelen
Remspoor
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 26 oktober 2014, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Nerve Acid Green

Bestelling geplaatst, dag erna binnen. Met gratis pepernoten!
Gebruikersavatar
Tosmos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: vr 23 augustus 2013, 09:26

DECEMBER DEAL
December is de maand van cadeautjes, aftellen naar het nieuwe jaar en (meestal) weinig fietsuurtjes. Maar ook de maand van het grondig onderhouden en upgraden van je racefiets / mountainbike. Profiteer van de December Deals: tot 65% korting! :D :D
Gebruikersavatar
Mantel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 24 oktober 2011, 09:37
Contacteer:

Het is niet de bedoeling om reclame te maken voor je eigen diensten en of producten op deze manier. Adverteren is mogelijk maar dan graag contact opnemen met de siteowner Rogier Mensink.
Vriendelijke groeten,

Herperduin
Moderator
holzfeller
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2100
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 00:23

:~ hey M, niet om het een of ander hoor, maar wil je dan al die andere pannekoeken
die hier op een soms zeeeeeeeer subtiele manier hun producten of diensten aanbieden ook
ff op hun plekje zetten? Dank :-q
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3459
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

holzfeller schreef::~ hey M, niet om het een of ander hoor, maar wil je dan al die andere pannekoeken
die hier op een soms zeeeeeeeer subtiele manier hun producten of diensten aanbieden ook
ff op hun plekje zetten? Dank :-q
Jazeker wil ik dat als ik het zelf zie of er een melding van krijg waar ik iets mee kan. Helaas en eigenlijk ook gelukkig zie ik niet alles maar sta altijd open voor adviezen en opbouwende kritiek :D

Ik probeer het overigens net als mijn collega's zo goed mogelijk te doen en uniformiteit in de handhaving van de regels na te streven maar soms is het lastig omdat grijs nu eenmaal niet altijd zwart of wit is :bier:
Plaats reactie