Oproep: Werk als fietsenmaker gezocht

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Chrisbmx
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 21 september 2011, 21:08

Dag MTB Vrienden, ik zoek per direct werk bij een fietsenmaker, heb een niveau 2 opleiding gevolgd en hier m'n diploma voor gehaald.
Ik heb 3 jaar werkervaring in het fietsenmaken en heb hierin een hoop geleerd, van wielen spaken tot remmen ontluchten en alles wat daar tussen zit
ik woon in Nunspeet maar werk in de omgeving van Zwolle zou ook heel goed mogelijk zijn(auto+rijbewijs)
werk momenteel bij een fabriek waar ze verpakkingen(dozen) maken, en dit is zeg maar niet echt mijn ding, maar een mens moet wat.

hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen, ben super gemotiveerd om weer ergens aan de bak te kunnen..
Gebruikersavatar
Rubenio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: za 24 maart 2007, 15:00
Mijn mountainbike: Kona Unit

Lokaal overal al geïnformeerd? Langs gaan werkt bij fietsenmakers meestal beter dan solliciteren op afstand. En zoek je parttime of fulltime? Tijd van het jaar zal je nu wel in het nadeel zijn maar je kan wel alvast wel wat lijntjes uitgooien. Hebben ze anders bij Shimano in Nunspeet niets voor je?

Wat je eventueel ook zou kunnen doen is kijken of ze bij bikeflex (detachering & opleider fietsenbranche) iets voor je weten. En houdt http://vacatures.tweewieler.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en de normale vacature-websites in de gaten.

Succes met zoeken!
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Waarom begin je niet alvast wielen te verkopen?
Hand gespaakte wielen zijn best wel gewild.
Vooral als ze gemaakt zijn door iemand met vakkennis zoals jij.
Fietsenmaker lijkt mij ook een heel aantrekkelijk beroep alleen verdien ik er bij lange na niet mee met wat ik in de fabriek krijg.
Jammer genoeg.
Schorem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3943
Lid geworden op: ma 12 maart 2007, 13:16
Mijn mountainbike: Pantsman® 29-er
Contacteer:

Heb je het nou over de functie fietsenmaker of fietstechnieker?
liozzie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 844
Lid geworden op: wo 16 maart 2005, 14:31
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 / Cannondale Scalpel 29
Contacteer:

Is er geen werk bij Shimano misschien, dat is om de hoek toch?
Chrisbmx
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 21 september 2011, 21:08

@liozzieshimano is inderdaad om de hoek, maar daar hebben ze meer functies in de richting als vertegenwoordiger waar ik niet echt voor in aanmerking kom,

@Schorem, allebei, kan eigenlijk best een heleboel

@hans, ik denk niet dat daar echt handel in is, aangezien iedereen een setje van Ernie frieke wil of een ztr setje bij fietssportiefonderdelen koopt:-P
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Chrisbmx schreef:
@hans, ik denk niet dat daar echt handel in is, aangezien iedereen een setje van Ernie frieke wil of een ztr setje bij fietssportiefonderdelen koopt:-P
Beetje makkelijk gedacht. Niet iedereen woont in de buurt van Eindhoven en niet iedereen is tevreden met fietssportief, vooral niet als de spaken na een half jaar springen..
Wacht lijsten van 5-6 weken zijn zowat normaal.
Dennis78
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1217
Lid geworden op: vr 11 december 2009, 16:56
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

Laatst hadden ze bij futurumshop nog vacatures.
Lin83
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 8 augustus 2014, 17:01

Wellicht een beetje uit de richting, maar bij Lambert Pot in Staphorst zoeken ze nog iemand. https://www.facebook.com/RijwielhandelL ... n=timeline" onclick="window.open(this.href);return false;
Chrisbmx
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 21 september 2011, 21:08

Futurumshop zag ik gisteren een mooie vacature van, voldeed aan alle eisen alleen heb geen hbo opleiding, maar wat voor fietstechnicus heeft dat nou wel?

Lambert pot weet ik zo niet of dat mijn ding is, helemaal omdat het ver van Mn eigen huis is, mn vriendin woont daar wel in de buurt..
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Ze vragen altijd om een hbo opleiding. Maar mijn ervaring is, gewoon solliciteren, en zorg dat je niet de standaard geeikte tekst heb, maar net dat je er een beetje uit springt.
Tegenwoordig krijgt men bizar veel brieven.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Chrisbmx schreef: @hans, ik denk niet dat daar echt handel in is, aangezien iedereen een setje van Ernie frieke wil of een ztr setje bij fietssportiefonderdelen koopt:-P
Jij ben duidelijk niet op de hoogte, hier is juist bijzonder veel handel in, Ernie is alweer een beetje verleden tijd (duur) Wheeltech en forcewheelz timmeren ook aardig aan de weg. Ook weet ik dat andere spakers het ook heel druk hebben.
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Eleven wheelworks is ook zo'n persoon die aan de weg timmert met wielsets bouwen.
http://link.marktplaats.nl/867931654" onclick="window.open(this.href);return false;
Verkoopt ze dan weer via MP.
Dus best wel wat brood in te verdienen en naamsbekendheid op te bouwen.
Nogmaals vooral als je er een opleiding voor gevolgd hebt en weet waar je mee bezig bent.
Chrisbmx
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 21 september 2011, 21:08

ik kan natuurlijk op verzoek wel een setje wielen spaken;)
krijg deze week m'n eerste thuisprojectje binnen, een mountainbike opbouwen en hier moet ik ook een setje wielen voor spaken

als iemand anders nog een leuk klusje heeft liggen waar hij of zij hulp bij nodig heeft houd ik me aanbevolen;)
Gebruikersavatar
zoesa
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 935
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 22:10
Mijn mountainbike: is altijd stuk
Contacteer:

Ook een beetje uit de richting maar kreeg een paar dagen geleden deze mail van 12go.

http://picregistr.com/w/5324/1df5fd86de ... -mailing-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Zorg altijd dat de paaltjes verder uit elkaar staan dan dat je stuur breed is.
Plaats reactie