Zeddam...

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Hahah de homoheide!! Wij fietsen daar ook regelmatig maar gelukkig nooit iets gezien!!!
Carlos, ik zit met hetzelfde probleem! Mag en kan door een AC-luxatie graad 3 ook niet fietsen en ben om in beweging te blijven ook maar veel aan de wandel! En waar kan dat mooier dan in de Montferlandse bossen.....!!!!
Ik loop ook veel op de route, ben ik toch op mijn favoriete deel van het bos en kan ik ook nog eens wat takken ed weghalen! Doet wel pijn om dan lui op een mtb voorbij te zien komen!!! Hoop dat ik ook snel m'n bolide weer van de muur kan halen! :-)
Pathologisch Mountainbiker
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

cannondalecarlos schreef:
Kona R schreef:Vanmorgen in de bocht voor de nieuw aangelegde singletrack kwam wel die vreemde gast (volgens mij woont 'ie in het bos ofzo) met fiets met fietstassen me op de route opeens tegemoet rijden.....

Die lijkt overigens niet op jou Carlos (voordat mensen denken dat jij dat bent, niet zo goed voor je image :wink: )

Basso is dat niet zo'n gast die onderweg is naar de heide aan de drie heuvelenweg om daar zijn hobby uit te voeren? :winkie:
Ja daar, die heide...moet je niet komen...ik was er ook laatst een keer de boel aan het verkennen..op de fiets gelukkig...mooie paadjes zag ik daar...wilde wat aan elkaar lussen...toen zag ik dingen... die ik niet wilde zien!!! :o gauw wegwezen.
Getver..
Zelfs als vrouw zijnde (met hond!) loop ik er niet graag… wat een enge kereltjes zeg!
Kona R
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 248
Lid geworden op: za 3 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: Kona hei hei de luxe

Oplossing!

Daar massaal gaan fietsen. :lol:
cannondalecarlos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 844
Lid geworden op: do 22 december 2011, 00:22
Mijn mountainbike: *BMC TE02 XO1 2014* *BMC TE01 X11 2014*

Ja, dat is de oplossing, in grote groepen!
Daar liggen wel mogelijkheden op die singletracks vanaf Galgenberg tot parkeerplaats Tolhuis, overal tussendoor.
Maar niet alleen gaan biken daar.. :-{
Kona R
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 248
Lid geworden op: za 3 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: Kona hei hei de luxe

Zou een geweldige aanvulling op het parcour zijn!
En dan bedoel ik dus de singletracks :winkie:
Gebruikersavatar
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 896
Lid geworden op: za 3 april 2010, 22:40

vandaag de tel in Zeddam even kwijt geraakt, aan het einde van de dag 5 ronden gereden + nog een paar km.
132 km en totaal 1900 hm, kan wel zeggen dat de beentjes dan wel op zijn.
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
marssie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 2 augustus 2009, 19:29
Mijn mountainbike: een strandfiets, een Trek 29'er

Vandaag voor het eerst met een paar vrienden de route van Zeddam gereden. Was helemaal top. Weer eens wat anders dan Schoorl en de Noord-Hollandse duinen, We komen zeker een keer terug.
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Ron.l schreef:vandaag de tel in Zeddam even kwijt geraakt, aan het einde van de dag 5 ronden gereden + nog een paar km.
132 km en totaal 1900 hm, kan wel zeggen dat de beentjes dan wel op zijn.
:-q :-q
Gebruikersavatar
Aron B
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 11:31
Mijn mountainbike: Camber alles moet carbon

Ron.l schreef:vandaag de tel in Zeddam even kwijt geraakt, aan het einde van de dag 5 ronden gereden + nog een paar km.
132 km en totaal 1900 hm, kan wel zeggen dat de beentjes dan wel op zijn.
Och kiek 'm. Kerl overal een beetje shinen! :D:D :-q :tong
Dat je 't mentaal volhoudt vind ik knapper dan fysiek.
Had je niet bij de 4e keer Kilderdeel zoiets van: 'Wat ben ik aan het doen'?
Gebruikersavatar
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 896
Lid geworden op: za 3 april 2010, 22:40

Wat denk je zelf Aron :wink: :)
Net wat je zeg, fysiek is het wel vol te houden als je de krachten goed verdeel.
Mentaal is een heel ander verhaal, vooral de 4de en 5de ronde, je begint nog net niet in je zelf te praten.
Weet nu wel waar ik aan toe ben met 5 ronden. :-{ :-{
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 896
Lid geworden op: za 3 april 2010, 22:40

Zo vandaag is de ronde tijd van Zeddam behoorlijk aangescherpt , 50 min en 10 sec , wat een tijd. :-q :-q :-q
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
cannondalecarlos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 844
Lid geworden op: do 22 december 2011, 00:22
Mijn mountainbike: *BMC TE02 XO1 2014* *BMC TE01 X11 2014*

En het lag er volgens meenigeen lang niet perfect bij... :o
Ik heb hem nog zien gaan vanmorgen....vol sprintend de parkeerplaats Loerbeek afkomend het asfalt op.
Diep respect.
Daar gaan we nog meer van horen in de toekomst..talent 1e klas. :-q
RemcoHarmsen
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 17 juni 2009, 23:56

Vond het er best goed bij liggen eigenlijk! Het 's Heerenberg deel is wel wat nat, maar begint alweer op te drogen. Veel plekken kun je de 'normale' lijn weer volgen. Op sommige plekken begint het alweer mul te worden, dus het zal altijd een mix blijven van mul en te nat.

Bij mijzelf gaat het helaas nog niet zo hard. Ben net weer aan het trainen eigenlijk en moet vooral m'n hartslag in de gaten houden. Daardoor gaat het bult op nog niet zo hard, m'n hartslag schiet meteen omhoog als ik een helling tegenkom. Op 't vlakke gaat het hard, maar omhoog... Kwestie van gewoon volhouden?
Gebruikersavatar
Dtcrobin
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 8 januari 2014, 00:45

En niet teveel kijken naar je hartslag. Vliegt toch bij iedereen omhoog bergop?
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

Ik stond gisteren bij de Galgenberg op een maat te wachten toen Koen langs kwam. Zag er nog fris uit en ging echt supersnel. Zeer strakke tijd, zeker als je ziet dat hij in die training ruim 3 uur wegtrapt. Jammer dat het een wegrenner is... Zou op de mtb een aanwinst zijn.
Kwam op het stuk richting de A3 ook een vlotte rijder tegen, heel even aangepikt maar moest daarna af richting Elten naar huis. Was ook zeker iemand die ruim onder het uur rijdt. Wordt toch zelden ingehaald en gisteren 2 keer, zal wel oud worden, hahaha.
Ook maar eens een Garmin aanschaffen, wel leuk dat overzichtje van Koen.
Plaats reactie