Let's Ride Bergen op Zoom

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
happyspyder
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 16 oktober 2013, 19:12
Mijn mountainbike: specialized camber evo 29er
Contacteer:

Als ik het goed heb is dat de Gemeente Bergen op Zoom. Heb al eerder een mail gestuurd over de e.v.t. onderhoud van de parcoursen ,maar heb nog nooit antwoord gehad.
Wat jullie discussie betreft. ik ben wel voor vaste routes, maar dan moet er wel onderhoud gedaan worden.
En aangezien er geen MTB vereniging achter deze route zit, zal altijd de vraag blijven wie gaat dit oppakken.
Nog even een opmerking over de staat van het parcours. Ik zie ook regelmatig auto banden sporen die ook de route niet ten goede komen. Dus ook de boswachters helpen niet echt goed om het parcours goed te houden.
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

happyspyder schreef:Als ik het goed heb is dat de Gemeente Bergen op Zoom. Heb al eerder een mail gestuurd over de e.v.t. onderhoud van de parcoursen ,maar heb nog nooit antwoord gehad.
Wat jullie discussie betreft. ik ben wel voor vaste routes, maar dan moet er wel onderhoud gedaan worden.
En aangezien er geen MTB vereniging achter deze route zit, zal altijd de vraag blijven wie gaat dit oppakken.
Nog even een opmerking over de staat van het parcours. Ik zie ook regelmatig auto banden sporen die ook de route niet ten goede komen. Dus ook de boswachters helpen niet echt goed om het parcours goed te houden.
Wel eens aan een praatgroep gedacht of een forum zoals de viva of vriendin? Ga lekker fietsen!
Telluride
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: di 23 maart 2010, 19:25
Mijn mountainbike: The "Hummer" (RWD)

Vandaag een rondje groen en een toerke zwart gereden. Vondt van beide trails dat ze er goed bijlagen. Groen zou je ook op een racefiets kunnen doen, maar goed om eens uit te bollen op die route. Bij zwart staan er een aantal paaltjes ongelukkig in een aantal uitlopers van snelle bochten. die hadden beter in de binnenbocht kunnen staan of er niet hoeven te staan. Zwart is nice, lag er ook goed bij, zeker een trail om een paar keer achter elkaar tedoen. I'll be back..
Be thankful we're not getting all the government we're paying for
Gebruikersavatar
Bas Stayokay
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 525
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 20:09
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi, Salsa Spearfish, Salsa Mukluk

Dubber schreef:
happyspyder schreef:Als ik het goed heb is dat de Gemeente Bergen op Zoom. Heb al eerder een mail gestuurd over de e.v.t. onderhoud van de parcoursen ,maar heb nog nooit antwoord gehad.
Wat jullie discussie betreft. ik ben wel voor vaste routes, maar dan moet er wel onderhoud gedaan worden.
En aangezien er geen MTB vereniging achter deze route zit, zal altijd de vraag blijven wie gaat dit oppakken.
Nog even een opmerking over de staat van het parcours. Ik zie ook regelmatig auto banden sporen die ook de route niet ten goede komen. Dus ook de boswachters helpen niet echt goed om het parcours goed te houden.
Wel eens aan een praatgroep gedacht of een forum zoals de viva of vriendin? Ga lekker fietsen!
:winkie: :-q, tevens goed voor de nachtrust :tong
Riding bikes is just a small piece of the experiences that all comes out of it!
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Nachtrust? Wat is dat ook al weer. Ben het sinds ik kinderen heb even kwijt in mijn woordenboek :cry:
ReneGrr
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 12 februari 2013, 19:40
Mijn mountainbike: Trek 6700, XT BH-M785 remmen, Mavic Crossride wielen, tubeless.

Zijn er voor a.s. zondag nog plannen voor een ritje?
Trek 6700, XT-2012, Mavic Crossride.
Gebruikersavatar
Oddlaw
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: ma 31 augustus 2009, 22:27
Mijn mountainbike: Stalen Kona Unit 29" SS - 1x9 - 3x9 | Pyga Onetwenty 650B
Contacteer:

Vermoed dat de mellowbikers gewoon weer om 08:30 zullen vertrekken vanaf de Stayokay
-------------------------------------
Ride-Better mtb clinics & trainingen
------------------------------------

Bart4Bikes onderhoud, handgebouwde wielen en onderdelen
Featherbikes onderdelen
Mellowbikers leuke mtb vereniging
Stayokay lekker slapen
Gebruikersavatar
Bas Stayokay
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 525
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 20:09
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi, Salsa Spearfish, Salsa Mukluk

Mochten er liefhebbers zijn voor een relaxed rondje naar kasteel Ravenhof zondagmorgen: Aeolus en ik vertrekken om 07:30 uur met dikke banden en in dieseltempo richting de kalmthoutse heide. Bij het kasteel stoppen we om in alle rust een bord pasta te nuttigen in het koetshuis. Totale afstand 70-90km schat ik zo in. eea afhankelijk van de weersomstandigheden en de vorm van de dag :wink: Dus mochten er leuke/gezellige (zijn jullie natuurlijk allemaal :winkie: ) en niet te competitieve bikers aan willen haken: onze dikke banden rollen omstreeks 07:30 uur het woud in voor deze "RavenhofPastaRide" :tong
Riding bikes is just a small piece of the experiences that all comes out of it!
Gebruikersavatar
Bas Stayokay
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 525
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 20:09
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi, Salsa Spearfish, Salsa Mukluk

Vorige week een dagje uit met de Fatbike op de Brabantse Wal :lol: 74 zware Fatbikekm's met Aeolus samen. Voor 11:00 uur al aan de pasta bij Ravenhof, en dat was nodig achteraf :winkie:
Afijn, dit weekend met de Fatbike naar http://www.muggenberg-stoempers.be de langste afstand met 900 hm's.
Is een mooi gebied voor Fatbikefun :-q

De Mellowbikers trappen af om 08:30 uur voor hun lokale rondje vanaf de plaatselijke herberg.
Riding bikes is just a small piece of the experiences that all comes out of it!
viperworldcup
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1000
Lid geworden op: wo 11 januari 2006, 17:02
Mijn mountainbike: Rijdt heerlijk

Zo dit topic even afstoffen :lol:
Na 7 september kan er worden afgesproken om te biken!
Laatst gewijzigd door viperworldcup op vr 29 augustus 2014, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey you OK? Do you need to use my bike?
Gebruikersavatar
Oddlaw
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: ma 31 augustus 2009, 22:27
Mijn mountainbike: Stalen Kona Unit 29" SS - 1x9 - 3x9 | Pyga Onetwenty 650B
Contacteer:

Je mag me ook gewoon bellen hoor als je wilt fietsen!
-------------------------------------
Ride-Better mtb clinics & trainingen
------------------------------------

Bart4Bikes onderhoud, handgebouwde wielen en onderdelen
Featherbikes onderdelen
Mellowbikers leuke mtb vereniging
Stayokay lekker slapen
viperworldcup
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1000
Lid geworden op: wo 11 januari 2006, 17:02
Mijn mountainbike: Rijdt heerlijk

Oddlaw schreef:Je mag me ook gewoon bellen hoor als je wilt fietsen!
Maar mss zijn er nog bikers die graag een rondje mee trappen :wink:
Hey you OK? Do you need to use my bike?
acm 75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 485
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 14:51
Mijn mountainbike: doet zjoefff

Ik trap nog wel een rondje mee.......is lang geleden. :wink:
Life is too short to ride shit bikes
ReneGrr
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 12 februari 2013, 19:40
Mijn mountainbike: Trek 6700, XT BH-M785 remmen, Mavic Crossride wielen, tubeless.

Ik zou graag n keer meerijden maar je jullie gaan zo vroeg weg... dan miet ik minimaal om 07.20 in de auto zitten om optijd aan te slsluiten. . En dat haal ik op de zondagochtend niet...
Trek 6700, XT-2012, Mavic Crossride.
Gebruikersavatar
Aeolus
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 22:48
Mijn mountainbike: Beone CRD29 || Salsa Spearfish
Contacteer:

viperworldcup schreef:Zo dit topic even afstoffen :lol:
Na 7 september kan er worden afgesproken om te biken!
Je kan ook met de Mellowbikers mee, die vertrekken op Zondag om 8:30 bij Stayokay.
Santa Stella da Cannella, protect me from car drivers, snake bites and broken bones.
Plaats reactie