Verzameltopic - Enquetes

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Elleme
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: ma 10 februari 2014, 17:24

Beste bikers,

Voor mijn studie doe ik met een groepje onderzoek naar de achtergrond en de wensen van de doelgroep van onze website. Deze (fictieve!) website zal dienen voor de verhuur van mountainbikes. U zou mij een groot plezier doen als u deze enquête in zou willen vullen.

De link naar deze enquête is: http://www.thesistools.com/web/?id=391602" onclick="window.open(this.href);return false;

Alvast bedankt!

Linda van Essen
Student Informatica
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Niwveltm
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: ma 17 maart 2014, 12:46

Hallo allemaal!

Voor mijn studie Advanced Business Creation aan de Hogeschool Avans doe ik een onderzoek naar het gebruik van sportvoeding/voedingssupplementen onder volwassen sporters (18-54 jaar).

De enquête bestaat uit twintig vragen, waarmee u nog geen 5 minuten bezig bent.

http://www.thesistools.com/web/?id=396538" onclick="window.open(this.href);return false;

Alvast bedankt voor het invullen!

Nicole Veltman
Nick21
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: ma 3 maart 2014, 17:25

Beste enduro rijders,

Momenteel studeer ik sport- en entertainment marketing aan de Hogeschool van Utrecht. Ik doe onderzoek naar enduro mountainbiken en heb hiervoor een vragenlijst opgesteld. Sommige vragen zullen gericht zijn op reizen omdat dit mijn hoofdonderwerp is.

Tot nu toe merk ik dat de enduro groep niet heel groot is waardoor het lastig is om genoeg respondenten te krijgen. Ik hoop dat jullie mij willen helpen en 5 minuutjes over hebben om de enquête in te vullen.
Via deze link kunt u de enquête starten: http://www.thesistools.com/web/?id=411584" onclick="window.open(this.href);return false;


Alvast bedankt!


Groeten Nick

(voor op- of aanmerkingen kunt u mij een pb sturen)
Jovilte
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: do 15 mei 2014, 14:03

Beste sportieveling,

Wij zijn hard op zoek naar mensen die een online vragenlijst over sport willen invullen en kans willen maken op een VVV-bon t.w.v. 100, 50, 20 of 10 euro!
Voorwaarden:
- Ben je tussen de 18 en 35 jaar?
- Sport je minstens 3x per week?
- Heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal?
3x ja? Ga dan naar deze link: http://bit.ly/hetsportonderzoek" onclick="window.open(this.href);return false;
Of stuur een e-mail naar: hetsportonderzoek@gmail.com
Duur: slechts 25 min.

Hartelijke groeten,
Het onderzoeksteam Maastricht University

ECP: 33022014
Exp.: 31/12/2014
Online Survey Software | Qualtrics Survey Solutions
bit.ly
Frank2014
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: do 22 mei 2014, 16:47

Afstudeeronderzoek over sportbrillen: Enquete

Beste allemaal,

Voor het afronden van mijn HBO studie Commerciële Economie doe ik onderzoek naar de wens van consumenten aan en het gebruik van sportbrillen. Voor de bruikbaarheid heb ik uiteraard zoveel mogelijk respondenten nodig, daarom ook hier de vraag of jullie mij willen helpen.

Via DEZE link kunnen jullie de enquête bereiken. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite!

Groet Frank
Joblemmens
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: ma 8 september 2014, 14:39

Beste Mountainbiker,

Mijn naam is Job Lemmens en ik ben een student aan de NHTV Breda. Ik studeer International Tourism Managment and Concultancy (ITMC). Op het moment ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek en –scriptie.

Het doel van mijn scriptie is te onderzoeken hoe het plezier in mountainbiken verhoogd kan worden tijdens de mountainbike ervaring. Dit door het concept 'flow', beschreven door Csikszentmihalyi, te introduceren en toe te passen op de mountainbike sector. Hiervoor heb ik verschillende mountainbike bedrijven geïnterviewd en probeer ik nu de mountainbiker te bereiken.

Ik ben bezig met het afnemen van een enquête onder mountainbikers. Ik denk dat ik op dit forum dus wel goed zit, wanneer u een mountainbiker bent en 10 minuutjes van uw tijd kwijt kan zou u me heel erg kunnen helpen met het invullen van mijn enquête.

De online link voor de enquête is de volgende: http://www.thesistools.com/web/?id=426930.
Wanneer de link het niet doet kunt u proberen hem te kopiëren en plakken in de uw browserbalk.
De informatie die u verstrekt in de enquête zal strikt en alleen voor mijn onderzoek worden gebruikt, en er wordt natuurlijk vertrouwelijk omgegaan met de informatie.

Met vragen of suggesties kunt u altijd contact met mij opnemen via het volgende e-mail adres: job_lemmens@hotmail.com

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het invullen van deze enquête.

Met groeten,
Job Lemmens
Student International Tourism Management and Consultancy
NHTV Breda
bobxxl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 518
Lid geworden op: zo 7 oktober 2007, 16:25
Mijn mountainbike: Trek 8500 '10

Beste mountainbiker,

Mijn naam is Bob Wubben. Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik bezig een beeld te creëren van de Nederlandse mountainbikemarkt. Uiteraard hoort hier ook de Nederlandse mountainbiker bij. Bij deze wil ik vragen of jullie de tijd willen nemen om de Enquête in te vullen. De enquête zal maximaal vijf minuten van uw tijd in beslag nemen.

Als dank voor worden er twee voedingspakketten van UP verloot onder de respondenten(t.w.v. €25)!


De enquête: http://goo.gl/forms/biilMF5MWs


Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn, dan hoor ik deze natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,

Bob Wubben
P.S. Ik zal bij genoeg respons laten weten wat de belangrijkste uitkomsten uit de enquête zijn geweest.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Wat bedoel je met onderstaande zin? Vermoed dat er nog een woord mist.

Waar fietsmerken of fietsenwinkels volgens u kansen liggen?
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

"laten"?

Ik ga 'm invullen, op voorwaarde dat je hier terugkoppelt wat de uitkomsten zijn.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
bobxxl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 518
Lid geworden op: zo 7 oktober 2007, 16:25
Mijn mountainbike: Trek 8500 '10

Klopt. Hier mist 'laten'. De zin moest zijn: Waar laten fietsmerken of fietsenwinkels volgens u kansen liggen?

Dank voor de tip!

@kapitein Iglo
Als ik minimaal 100 enquêtes terugkrijg dan zorg ik voor een nette terugkoppeling van de respons!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik heb 'm ingevuld. Maar ook als je minder dan 100 enquetes terug krijgt, is het fijn als je terugkoppelt. Dat spreekt wel zoveel waardering uit voor de mensen die wél de moeite namen om 'm in te vullen.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Done.

Houdt er wel rekening mee dat Google toestaat dat 1 gebruiker meerdere enquetes in kan/mag vullen en dus zou kunnen saboteren.
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Ook ingevuld, maarre, moet het niet eigenlijk hier staan? http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 15&t=61614" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel moet ik toegeven dat het daar waarschijnlijk onder mijn radar was gebleven.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Juist. En voor de rest nig maar weer eens:
jf schreef:Voor de rest van de forumleden: mocht je een opmerking hebben op een enquete, neem dan liefst direct contact op met de plaatser van de enquete. En als je de enquete hebt ingevuld, hoef je dat hier niet te melden... ;)
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
JohnH
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 11:26

Hallo allemaal,

Mijn naam is John en ik ben bezig met mijn afstudeeropdracht. Voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar mensen met (enig) :wink: verstand van fietsen (waaronder mountainbikes) om deel te nemen aan een korte vragenlijst. Het doel van het onderzoek is te bepalen wat de impact is van online verkoopmogelijkheden op onderdelen en accessoires (O&A). Het duurt slechts 10 minuten om de vragenlijst in te vullen.

Klik alstublieft op onderstaande link om naar de vragenlijst te gaan. Hier zal ook meer informatie worden gegeven.

https://www.surveymonkey.com/s/Y3Q9TRZ" onclick="window.open(this.href);return false;

Deelnemers maken kans op het winnen van een Go Pro Hero 4!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

John
Plaats reactie