Bij MTB led een Xeccon Geinea (I) Power combo voor+ achterlicht setje aangeschaft (in de aanbieding natuurlijk).
Wat een bak licht uit 2 vingerhoedjes- groter zijn de lampjes niet. In de stad kan ik hoogstens de lage stand van de koplamp gebruiken en die moet ik echt naar beneden richten. Anders is het voor de tegenliggers niet fijn. Voorlamp heeft mooie bundel van fel in het midden mooi geleidelijk naar minder aan de buitenkant.
Achterlicht geeft in hoge en lage stand een grote rode vlek achter je op straat (who needs laser - no biker

. Tot zover (mijn) forens toepassing.
Bij de set zit ook alles voor bevestiging aan helm en frame en verlengkabel: dus ook voor een keertje 's avonds op de mtb is het een heel leuk lampje en vooral superlicht op je hoofd.
Deze set is m.i. echt een all-in one oplossing: als het 's avonds mtb-en echt bevalt komt er tzt. misschien nog een leuke stuurlamp/grotere accu bij. Die extra lamp kan dan met een splitter op dezelfde accu aangesloten worden.
Als ik dit setje vergelijk met een eerder via de LBS voor test geleende Lupine Piko 3 is dit qua prijs en licht en kwaliteit een prima set.
Communicatie met / vragen aan mtb led ging prima en levering was snel: zondag besteld, dinsdag in huis.
Enige dat ik jammer vind is de kleurstelling va de koplamp: groen en brons/bruin - maar dat zie je toch niet in het donker