Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

martinb schreef:Ppppfff heftig zeg dit!! Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Idem dito. Altijd erg om zo iets mee te moeten maken.
Niet zeuren.... door fietsen
Gebruikersavatar
Hans_vanLeerdam
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 521
Lid geworden op: ma 24 mei 2010, 00:27
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Si 2017 - Koga X29-Runner

De route lag er goed bij vanmorgen ondanks de regen. Ik was vrij laat en heb hierdoor de trieste gebeurtenis niet meegekregen. Sterkte voor de familie en vrienden/kennissen. Zo iets maakt alles weer betrekkelijk...
fiftyfast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 708
Lid geworden op: za 24 december 2011, 14:32
Mijn mountainbike: trek gf superfly29 /cannondale scalpel

triest verhaal,,sterkte aan de nabestaanden.
geluk is een fijn fietsje en goede benen
racingrolf
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: di 14 december 2010, 21:20
Mijn mountainbike: merida carbon flx team

sterkte voor de nabestaanden en voor degene die hem vonden en erbij waren tijdens het reanimeren,vorige week hetzelfde meegemaakt op de mtb route van hattem met een mtber van 47,ook deze heeft het niet gehaald.gaat je de komende week nog wel even door je hoofd spoken
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

Robert l schreef:Nogal een luchtige overgang ??
Ik zou zeggen slechte timing
Inderdaad slechte timing. Ik zat te lezen op pagina 368 en reageerde daarop en had niet in de gaten wat er op pagina 369 stond.
Niet zeuren.... door fietsen
Steppenwolf
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: do 2 december 2010, 17:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic S-Works World Cup 650B 2012, Specialized Comp Carbon 29er 2014
Contacteer:

Vanmiddag was de route goed te rijden. Nog een stevige regenbui op mijn hoofd gehad, maar na het lezen van de eerdere berichten is dat wel het minst belangrijk.

Gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden.
Epic S-Works FSR Carbon 2012 World Cup (26 --> 27,5 inch)
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-3BTTLRKG.jpg

Stumpjumper Comp HT Carbon 2014 (29er)
http://www.mijnalbum.nl/Foto360-OYP6UY8R.jpg

Use BRAINS get SPECIALIZED
Gebruikersavatar
martijn_k1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 07:49
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

Ik heb het vanmorgen zitten lezen voordat de trieste afloop bekend was en ben daarna een rondje gaan doen.
Luguber om te realiseren dat je dus letterlijk over de plek bent gereden waar een paar uur eerder iemand het leven heeft gelaten.

Sterkte uiteraard aan de nabestaanden, maar zeker ook aan degenen die hier ooggetuige van zijn geweest en/of hulp geboden hebben. Dat gaat je niet in je koude kleren zitten.
bootlinks
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 23 december 2012, 11:26
Mijn mountainbike: Scott scale 930

Ook ik reed erlangs toen de reanimatie aan de gang was. Snel doorgereden om plaats te maken maar ik krijg het beeld maar niet uit mijn hoofd. Triest dat het zo is afgelopen. Sterkte aan de nabestaanden!
mtbtilburg.nl
Martin1967e
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 27 september 2013, 11:28
Mijn mountainbike: Cube Attention SL 29"

Veel sterkte voor de nabestaanden en alle bikers die hulp hebben geboden. Leert je weer te relativeren hoe belangrijk alles is.
De Steve
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: di 24 juli 2007, 22:21
Mijn mountainbike: Trek 8500

Vanochtend erg geschrokken maar na het lezen van het forum nog veel meer. Zoals eerder gezegd mooi om te zien hoe iedereen probeerde te helpen. Ontzettend triest alleen dat het niet heeft mogen helpen.

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden en bekende.
Gebruikersavatar
Hans_vanLeerdam
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 521
Lid geworden op: ma 24 mei 2010, 00:27
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Si 2017 - Koga X29-Runner

Het gebeurt elk jaar wel weer eens dat iemand tijdens het uitoefenen van zijn hobby in de LDD het leven laat. Ik heb het twee jaar geleden zien gebeuren dat er iemand in elkaar stortte en ben toen gelijk door naar huis gereden. De zin om te fietsen is dan gelijk weg. Een week later kwam ik toen weer een groepje tegen die om een liggend persoon heen stonden. Deze persoon heeft het destijds gelukkig overleefd. Ik rij zo nu en dan wel eens met vrienden, familie of klanten over de route en zeg dan altijd heel duidelijk tegen iedereen dat ze hun eigen tempo moeten aanhouden en aan moeten geven wanneer ze willen rusten. Zeker in een groep wil je vaak niet als eerste moeten stoppen en dan overschrijd je al snel je eigen grenzen met af en toe dus een hele trieste afloop.
Luister naar je lichaam en als je een mindere dag hebt, ga dan op een langzamer tempo genieten van de schitterende route en het mooie bos.
Ekie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 14 augustus 2013, 18:43

Kwam langs de RJ toen de Hulpdiensten eruit kwamen rijden, werd door een medebiker op de hoogte gesteld.
Daar word je stil van, veel sterkte voor de nabestaanden......
Met een vervelend gevoel de rit afgemaakt...en ga in het nieuwe jaar maar weer eens een sportmedische keuring aanvragen.
martinb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 10 september 2012, 20:59
Mijn mountainbike: Cube Ltd sl 29

Hans_vanLeerdam schreef:Het gebeurt elk jaar wel weer eens dat iemand tijdens het uitoefenen van zijn hobby in de LDD het leven laat. Ik heb het twee jaar geleden zien gebeuren dat er iemand in elkaar stortte en ben toen gelijk door naar huis gereden. De zin om te fietsen is dan gelijk weg. Een week later kwam ik toen weer een groepje tegen die om een liggend persoon heen stonden. Deze persoon heeft het destijds gelukkig overleefd. Ik rij zo nu en dan wel eens met vrienden, familie of klanten over de route en zeg dan altijd heel duidelijk tegen iedereen dat ze hun eigen tempo moeten aanhouden en aan moeten geven wanneer ze willen rusten. Zeker in een groep wil je vaak niet als eerste moeten stoppen en dan overschrijd je al snel je eigen grenzen met af en toe dus een hele trieste afloop.
Luister naar je lichaam en als je een mindere dag hebt, ga dan op een langzamer tempo genieten van de schitterende route en het mooie bos.
Het is inderdaad niet makkelijk om te moeten lossen of je eigen tempo te gaan rijden als het niet helemaal lekker gaat, maar Hans je hebt zeker gelijk om te luisteren naar je eigen lichaam :-q
Dan maar een korte tijd een gedeukt ego!!
fiftyfast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 708
Lid geworden op: za 24 december 2011, 14:32
Mijn mountainbike: trek gf superfly29 /cannondale scalpel

natuurlijk waar,heb je voor 100% gelijk in...maar vergeet niet,een hardstilstand kan een ieder overkomen,jong ,oud,getraind of ongetraind..op een mtb of thuis op de bank.
geluk is een fijn fietsje en goede benen
basvd
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 159
Lid geworden op: di 29 mei 2012, 09:09
Mijn mountainbike: Canondale F29

Heftig nieuws zeg! Zeker zo aan het einde van het jaar, heel veel sterkte aan alle nabestaanden...

Bij dit soort berichten ben ik altijd benieuwd wat nu de exacte oorzaak is. Gebeurt zoiets door een explosieve MTB rit of gewoon toeval. Daarom is dit wel een interessant artikel om eens te lezen:
http://www.fietspraat.nl/index.php?opti ... %3Amedisch" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie