LED's ride Broekpolder Vlaardingen

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Baldert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 513
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 13:45
Mijn mountainbike: 2014 Rose Mr Ride
Contacteer:

Het is alweer donker voordat de werkdag voorbij is en zodoende lijken de kostbare weekenden de enige mogelijkheid om nog te kunnen fietsen. Maar gelukkig is er LED's ride!

LED's ride is een initiatief om iedere dinsdag en donderdag in groepsverband over het parcours in de Broekpolder te ploeteren, en dan wel in het donker! Heb je een LED en wil je mee fietsen? Laat het dan in dit topic weten!

We verzamelen iedere dinsdag en donderdag om 19:30 bij de Sushi A20 (bij de polderpoort) en meedoen is helemaal gratis :)
Laatst gewijzigd door Baldert op di 5 november 2013, 18:12, 2 keer totaal gewijzigd.
BPD
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: do 19 september 2013, 07:32

Goed werk Baldert, mooi verhaal erbij.
Morgen krijg ik als het goed is mijn LED binnen. Komende dinsdag dan de eerste. Zin in! :-)

Voor alle Delftenaren: wat vinden jullie een handige plaats en tijd om af te spreken? Kruising Abtswoudseweg, Zuideinde, bij de brug over het kanaal, 40 minuten van tevoren??
Gebruikersavatar
Matn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 934
Lid geworden op: do 17 april 2008, 21:30
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10, Bulls Copperhead 29, Norco Sight A1

Goed initiatief!
ik ga zeker een keer meedoen :)
Riggard
All rounder
All rounder
Berichten: 80
Lid geworden op: do 29 december 2011, 22:07

Even kijken of het dinsdag of donderdag wordt volgende week dan ;)
mrperry
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: do 13 december 2012, 11:20
Mijn mountainbike: Trek Cobia 29er 2012, Rocky Mountain Slayer 2007

Inderdaad goed initiatief.. Ik ben er zeker ook.. is de sushi a20, bij het startpunt bij de broekpolder?
Baldert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 513
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 13:45
Mijn mountainbike: 2014 Rose Mr Ride
Contacteer:

BPD schreef:Voor alle Delftenaren: wat vinden jullie een handige plaats en tijd om af te spreken? Kruising Abtswoudseweg, Zuideinde, bij de brug over het kanaal, 40 minuten van tevoren??
Goed idee om alvast in Delft af te spreken. Ik woon vlakbij het station dus die brug is prima. Het is alleen niet de gezelligste plek. Waar komt de rest van de Delftenaren vandaan?

Overigens ben ik er dinsdag a.s. niet :(
Baldert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 513
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 13:45
Mijn mountainbike: 2014 Rose Mr Ride
Contacteer:

mrperry schreef:Inderdaad goed initiatief.. Ik ben er zeker ook.. is de sushi a20, bij het startpunt bij de broekpolder?
Sushi a20 is inderdaad bij het startpunt, ook wel bekend als polderpoort. Heb het erbij gezet in de startpost
Gebruikersavatar
patronics
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: za 12 november 2011, 19:58
Mijn mountainbike: 2018 S-Works Custom

Ik ga ook wel (minimaal) een keer mee.. Moet alleen even wachten tot mijn LED uit China aankomt. De gel LED (van de AC-TION) die er nu op zit geeft waarschijnlijk niet genoeg licht ;-)
Misschien ook wel als ik er nog een stuk of 50 bij haal LOL

Zodra de mobiele zon er is ben ik er zeker bij!

Heb nog nooit in het donker over een parcours geknald, lijkt me een aparte ervaring.
2018 S-Works Epic XX1
2017 Specialized Epic Comp Carbon XX1 (Sold)
2018 Cube Elite Gravel
2014 Cube Elite SLT XX1 (Transformed 2018)
2013 Bulls Copperhead 3 XTR (Sold)
Prehistoric Cannondale M500 (RIP)
Stephan-1976
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 12 augustus 2013, 12:25

ja leuk idee, als ik tijd heb sluit ik zeker een keer aan!!!!
mrperry
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: do 13 december 2012, 11:20
Mijn mountainbike: Trek Cobia 29er 2012, Rocky Mountain Slayer 2007

Baldert schreef: Sushi a20 is inderdaad bij het startpunt, ook wel bekend als polderpoort. Heb het erbij gezet in de startpost

Oke prima, dat weet ik wel te vinden ;)! dacht het al
BPD
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: do 19 september 2013, 07:32

Baldert schreef:
BPD schreef:Voor alle Delftenaren: wat vinden jullie een handige plaats en tijd om af te spreken? Kruising Abtswoudseweg, Zuideinde, bij de brug over het kanaal, 40 minuten van tevoren??
Goed idee om alvast in Delft af te spreken. Ik woon vlakbij het station dus die brug is prima. Het is alleen niet de gezelligste plek. Waar komt de rest van de Delftenaren vandaan?

Overigens ben ik er dinsdag a.s. niet :(
Dat is jammer zeg. Dan hoop ik dat anderen wel a.s. dinsdag al kunnen. En anders moeten we de eerste LED's ride maar twee dagen uitstellen.
Edit: vandaag (zaterdag) een 'tot dinsdag' uitgesproken op het parcours tegen twee mannen dus het gaat door!

Ik woon richting Delftse Hout, aan de andere kant van het kanaal. Vandaar bij de brug... Het is inderdaad niet gezellig daar en misschien wat te noordelijk. Zuidelijker langs het kanaal (Kruithuis bijv.) wordt het er echter ook niet gezelliger op.
hans1963
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: do 10 oktober 2013, 11:54

Ik ga een goede poging doen er disdag op tijd te zijn
If you're not living on the edge you're taking up too much space
winnfield
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 29 mei 2011, 09:43
Mijn mountainbike: Canyon Spectral Al 9.0 SL, Kona supreme operator Gazelle Mondial fixed
Contacteer:

Ik verwacht dinsdag ook van de partij te zijn. Mooie gelegenheid om een lampje te testen!
http://www.progravity.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
winnfield
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 29 mei 2011, 09:43
Mijn mountainbike: Canyon Spectral Al 9.0 SL, Kona supreme operator Gazelle Mondial fixed
Contacteer:

Uhm,.. Gezien het feit dat er op de route inmiddels meer water ligt dan in de vaart sla ik vanav over.
Hoop op iets beter weer de komende dagen.
http://www.progravity.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
hans1963
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: do 10 oktober 2013, 11:54

gaan er nog mensen vanavond, ondanks het weer ben ik wel van plan te gaan maar het is beter niet alleen te gaan denk ik
If you're not living on the edge you're taking up too much space
Plaats reactie