Vandaag voor de eerste keer iets besteld via Wiggle.nl, niet echt een warm gevoel aan overgehouden. Een eenvoudig setje Lizardskin beschermstickers, op de website staat "gratis verzending voor dit artikel" en in de Winkelwagen wordt het bedrag zonder verzendkosten getoond met daaronder een dropdown menu waarin de optie "Met Priority verzenden naar Nederland" is ingevuld (niet te wijzigen), vervolgens betaal ik via Paypal en zie dat er 5 euro extra is afgeschreven voor Priority verzending

Maar goed, denk dat wil ik nog een keer zien dus loop het proces nog een keer door zonder uiteindelijk een betaalopdracht te geven. Blijkt dat hoewel de winkelwagen het bedrag zonder verzending toont je daarna apart priority moet uitzetten voor gratis verzending, dat vind ik nogal sneaky. Denk, ok, dan weet ik dat voor de volgende keer, prima, nog wel even checken of het bedrag op de keuzepagina voor verzending goed wordt aangepast, doe dit dus in de 2e order die ik niet echt wil plaatsen; word ik via het wijzigen van de verzendoptie direct uitgechecked (zonder op betalen te klikken)
Direct een mail gestuurd naar Wiggle.nl, krijg binnen notime bericht dat de order niet meer gecancelled kan worden omdat deze al verwerkt, ingepakt en verzonden zou zijn, en dat alles binnen luttele minuten

(sure...). Half uurtje later een mail dat de order is verwerkt en binnen 1 dag bij Wiggle wordt verzonden. Koop al heel veel jaren jaar spullen online, vind dit echt sneaky en beroerde service, geen Wiggle meer voor mij.