Scott Scale 29 RC 2012

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Ramon de N
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: za 9 maart 2013, 18:07
Mijn mountainbike: Merida Big Nine.

Dik hoor.
Zollang je nog kan lullen,gewoon door trappen.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Erg mooi! Maar 1 minpuntje vind ik wel de stuurpen, maar je zal het ws wel nodig hebben, dus dan kan het niet anders.

Witte spaken vind ik er ook mooi bij staan
gtrx
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: do 2 maart 2006, 18:46

japie carbon schreef:Erg mooi! Maar 1 minpuntje vind ik wel de stuurpen, maar je zal het ws wel nodig hebben, dus dan kan het niet anders.

Witte spaken vind ik er ook mooi bij staan
Ik vind dit wel fijner fietsen.ben er nog niet mee het bos in geweest maar wat ik zo merk ,zit het wel oke.
Witte spaken zijn mooi maar kosten veel geld.
J_de_mtber
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: do 7 maart 2013, 19:51

Ziet er heel vet uit!
Marvel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: do 10 januari 2013, 17:21
Mijn mountainbike: Scott Scale Expert 29er

Echt mooie racer voor de lage landen!
Gebruikersavatar
biker121
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 9 november 2012, 12:40
Mijn mountainbike: Scott scale Rc 29

Erg mooie fiets al zeg ik het zelf (zie de Rc die ik gepost heb haha).
Ben erg benieuwd hoe de renegade banden je bevallen en of je deze tubeless rijdt
marcmarc
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: za 20 januari 2007, 21:59
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper Expert 29"

Zie posting nu voor eerst, maar wat een geweldige fiets! Gave kleuren ook.

Laat momenteel ook een dergelijke set maken ( bij Wheeltec) heb enorm getwijfeld of ik witte spaken zou nemen, heb het gezien meerprijs van €1,50 per spaak niet gedaan. Had echt een beslissing genomen.... Dacht ik tot ik jouw foto's weer zie. En bedankt! :winkie:

(Herken jij een dergelijke prijs voor witte tov zwarte spaken??)
gtrx
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: do 2 maart 2006, 18:46

biker121 schreef:Erg mooie fiets al zeg ik het zelf (zie de Rc die ik gepost heb haha).
Ben erg benieuwd hoe de renegade banden je bevallen en of je deze tubeless rijdt
De renegade banden bevallen me prima.Voor mijn route is dit goed.Ik rij deze tubeless en dat gaat vrij makkelijk.
Als het droger/mooier weer word gaan er de furious freds er weer op !!
marcmarc schreef:Zie posting nu voor eerst, maar wat een geweldige fiets! Gave kleuren ook.

Laat momenteel ook een dergelijke set maken ( bij Wheeltec) heb enorm getwijfeld of ik witte spaken zou nemen, heb het gezien meerprijs van €1,50 per spaak niet gedaan. Had echt een beslissing genomen.... Dacht ik tot ik jouw foto's weer zie. En bedankt! :winkie:

(Herken jij een dergelijke prijs voor witte tov zwarte spaken??)
Ik weet niet wat de spaken in het zwart kosten.ik wou witte DT aerolite spaken hebben.
DT heeft de competition spaak ook in het wit.Deze kosten wel minder.

Ik twijfel er aan om er een Sram XX1 groep er op te zetten.Nu zou ik graag met een 36 of zelfs 38er voorblad willen gaan fietsen.
Weet iemand of dat past met een Q van 156 ?
Gebruikersavatar
biker121
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 9 november 2012, 12:40
Mijn mountainbike: Scott scale Rc 29

Ik rijd nu zelf met Schwalbe Racing Ralphs (zomer) of Rocket Rons (winter), heb je deze er zelf ook wel eens op gehad en zo ja hoe is dat dan in het vergelijk met de Renegades ?
gtrx
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: do 2 maart 2006, 18:46

De Racing Ralphs heb ik wel maar zitten nog in de doos.Deze ga ik voorlopig ook nog niet gebruiken.
gtrx
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: do 2 maart 2006, 18:46

Na lang twijfelen is die er toch gekomen.Gisteren XX1 gemonteerd
Vanmiddag me eerste ritje er mee gehad en ik had dit eerder moeten doen !!

Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EWR374B4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QYSBCGO6.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu nog andere pedalen.
gtrx
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: do 2 maart 2006, 18:46

Inmiddels rij ik nu ook met een geveerde vork.Ik gaf op pagina 1 aan dat deze voor 95% in lockout modus zou staan maar hier kom ik op terug !!!
Me Xt pedalen waren ook aan vervanging toe.Heb ze vervangen voor Ritchey paradigm v5 pedalen.

Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-PLIAPCYE.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
meridaboy
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 9 augustus 2009, 17:32

Hoe heb je het gedaan mbt de vast vork. Die vork is toch niet tapered?
Gebruikersavatar
uncle sam
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 19:28
Mijn mountainbike: canyon lux

hallo, hoe zit het met de xx1 q156 en een 38T blad op deze scale 900? hoeveel mm heb je nog over tussen de achterbrug?
Plaats reactie