Fullface helm

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dorretje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1747
Lid geworden op: wo 8 juli 2009, 11:50
Mijn mountainbike: Staal

Weet iemand waar je ergens een fullface helm, voor een normale(±€100,-) prijs kan passen en kopen.
Graag een winkel beneden de rivieren ivm reisrijd.
There are three kinds of people: those of us that are good at math and those that are not.
http://www.mellowbikers.nl
ilske
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: do 14 december 2006, 21:38
Mijn mountainbike: Cube AMS 125 the one, On One Inbred 1x1 29er, On One Inbred 1x9, Kona Minxy

Goodbikes in Eindhoven.
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Kijk eens bij RoseVersand(Het is wel in Duitsland Mischien een probleem maar je kan het laten verzenden)
http://www.rose.nl/search/find/?q=Full+Face+helm
Mischien is dat iets?
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Er stonden laatst op marktplaats veel THE helmen van Veltec voor zeer goede prijs. Staan er niet meer op, maar misschien berichtje sturen naar Veltec?
doppert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: wo 25 juni 2003, 00:15
Mijn mountainbike: Camber 29 comp '12

bikes4fun in vaals wellicht? Een belletje kan in ieder geval nooit kwaad en normaliter hebben zij wel een ruime keus een FR en DH spul.
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1463
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Ik heb de mijne in de buurt van Brussel gekocht bij Barracuda.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

bikes4fun had toen ik er vorig jaar was het grootste aanbod dat ik in nederland heb gezien, zelfs bij een gemiddeld bikepark hebben ze niet zoveel. http://www.bikes4fun.nl/dh-fr.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
bike2build heeft meestal ook wel wat liggen.
bij futurumshop kan je ook van alles bestellen ik weet niet hoe makkelijk ze zijn met passen en retourneren van helmen.
RolfB
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 15 augustus 2012, 11:14

Dit is niet het juiste forum om advertenties te plaatsen...
Laatst gewijzigd door George op di 18 december 2012, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Doe dat dan ook niet, post aangepast.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7384
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Iedere zaak die serieus in BMX (racing) doet, heeft normaal toch de nodige full face helmen staan.
(Meybo, Frits BMX, ...)


Online bestellen gaat op zich, wanneer je even die van een kennis mag lenen om te passen. Zonder passen is het toch behoorlijk gokken, waarbij alleen omtrek ook niet afdoende is.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
dorretje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1747
Lid geworden op: wo 8 juli 2009, 11:50
Mijn mountainbike: Staal

cheeta schreef: Online bestellen gaat op zich, wanneer je even die van een kennis mag lenen om te passen. Zonder passen is het toch behoorlijk gokken, waarbij alleen omtrek ook niet afdoende is.
Probleem is dus dat ik helemaal niemand ken die aan Freeride / DH doet.
En aangezien ikzelf net begin en dus ook niet weet wat mijn maat is wil ik graag eerst kunnen passen.
There are three kinds of people: those of us that are good at math and those that are not.
http://www.mellowbikers.nl
pex
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: di 1 december 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Evil Sovereign

Moniques bikeshop zit naast goodbikes ook in Eindhoven.
-You don't have to be great to start, but you have to start to be great!
-Bicycle. Circles turning circles. The most efficient machine on the planet. Complex by design - simple by nature. As life ... well, as it should be!
Gebruikersavatar
richard_librium
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 26 januari 2011, 01:34
Mijn mountainbike: Demo 8one 2006
Contacteer:

bij Bike2Build hebben ze een paar 661 helmen in de aanbieding voor 60 euro... volgens mij alleen nog maar L
Gebruikersavatar
Merijn101
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: di 12 december 2006, 12:11
Mijn mountainbike: xc, enduro, dh, dirt, bierfiets

Was vandaag bij Goodbikes in Eindhoven. Had nog wel wat hangen, POC en 661. Hij heeft zijn zaak tijdelijk gericht op vuurwerkverkoop, maar ik ben prima geholpen. Zelf naar buiten gelopen met een POC full face voor een mooi prijsje. Over 1,5 - 2 maanden zou de collectie weer aangevuld worden, 661, POC en troy lee dacht ik.
"Sta op en fiets!"
Plaats reactie