25-11-2012 's-Heer Arendskerke

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Zondag 25 november is het weer zo ver en zijn we al aan de 13e editie toe: de toertocht van 's-Heer Arendskerke.
http://www.rtc-schouwen-duiveland.nl/20 ... endskerke/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zijn er hier nog mensen die mee willen gaan rijden?
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

met Woensdrecht op dezelfde dag heb je dan wel een geduchte concurrent denk ik...
(kan ik bovendien op de fiets naar toe vanuit Roosendaal)
Gebruikersavatar
Aeolus
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 22:48
Mijn mountainbike: Beone CRD29 || Salsa Spearfish
Contacteer:

Door de Zak van Zuid-Beveland.... Ik ben er bij :-q

Afbeelding
Santa Stella da Cannella, protect me from car drivers, snake bites and broken bones.
PeterS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 16 maart 2011, 22:25
Mijn mountainbike: Kona Satori 2019

Deze ga ik ook fietsen.
Dr. Kubus
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 1 oktober 2012, 12:56
Mijn mountainbike: Cube Acid Comp 2007

Ja, dat is inderdaad net jammer dat die twee samenvallen, het weekend erna was nog een mooi plekje geweest.
En eerlijk gezegd is de keuze ook niet zo lastig tussen vette klei en soepel zand....
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Tsja, vette klei heeft normaal gesproken ook niet mijn voorkeur. Maar zoveel tt's worden er niet gereden in Zeeland dus als er dan weer eens eentje is dan moet die natuurlijk gereden worden.
Het wordt mijn eerste keer hier dus ik ben benieuwd.
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
Gebruikersavatar
terunky
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2057
Lid geworden op: do 7 oktober 2010, 17:56
Mijn mountainbike: is van hout

ja die ga ik zeker doen! word ook mijn eerste keer, of het nou giet of niet ik ga! en als tegen die tijd mijn rohloff setup klaar is ben ik zeker klaar voor de modder :-q
26'er rulezz !!
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Ik ga zondag toch maar skippen denk ik :oops: :roll:. Ik heb al 5 weken geen XCkilometer meer gereden en zonder wat kilometers in de benen begin ik d'r niet aan. Het voornemen om mezelf uit de najaarsdip te trekken wil nog niet zo vlotten helaas. (Zal uiteindelijk wel weer goed komen maar de voorgaande jaren ging het sneller.)
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

tsja....dat kun je best een dip noemen als je nu al weet dat je zondag niet gaat fietsen :lol:
[Offtopic]: misschien dat je je kunt voornemen dat je om te beginnen de 30km gaat rijden? Mooi om mee te starten en als je eenmaal weer fietst krijg je hopelijk vanzelf de smaak weer te pakken.
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Ik kijk wel lekker uit, via PB heb ik hier al tegen iemand geroepen dat de 30km voor mietjes is. Als ik dan dus toch de 30 ga rijden dan moet ik dat nog tot 2056 aanhoren :lol:.
Ach ja, d'r komen nog genoeg tt's aan dus we halen de schade wel weer in.
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
Gebruikersavatar
terunky
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2057
Lid geworden op: do 7 oktober 2010, 17:56
Mijn mountainbike: is van hout

ik wou ook bijna afzeggen, mijn huidige bike ligt nu uit elkaar ivm een rohloff naaf.. maar gelukkig heb ik nog een oud reserve fietsje van 20 euro! 3 x 7 uit 1994 :lol: ik ben benieuwd of tie de modderige 50 km haalt :lol: maar mee doen zal ik :bier:
26'er rulezz !!
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Als je na een modderritje om nieuwe remblokken moet dan is je fiets dus feitelijk total loss :lol:
Maar zonder gekheid, een betere modderbike kun je toch niet hebben?! Wat kan jou het schelen als er wat gaat kraken of piepen? Maarrrr ik ben wel benieuwd of het uitstapje van fully naar star je gaat bevallen in zo'n rit?
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
FLatbeat
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: za 7 juli 2012, 17:38
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9.7

Helaas kan ik er niet bij zijn.... Zeer de moeite waard deze tocht door de zeeuwse klei....

Veel plezier iedereen, en ik lees wel hoe het geweest is!!
franskem
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: zo 28 september 2008, 15:06

als ik m'n bed uit kan, kom ik mogelijks die kan eens op morgen
This is a call to arms for some of you. It is for me too. Stop all the things that make you a pussy and steal your energy. Get your life back. - Jim Wendler
zeeuwlander
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 28 oktober 2012, 15:55

Was zojuist op 's-heer arendskerke, de pijlen hangen zag ik. Hoop dat het droger word zo....dan zal ik die van de 30km even controleren :-).
Tot morgen !
Plaats reactie