Fietsmaatje Gezocht Dorst, Tilburg, Breda, Dongen Oosterhout

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Haasje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 21:12
Mijn mountainbike: GT Avalanche 1.0
Contacteer:

Hey allemaal,

Ik fiets nu al een tijdje maar ik zoek iemand om lekker samen mee te gaan crossen!!
Ben 19 jaar en woon in Dongen
Kom vaak in Dorst en soms Drunese duinen (is een stukkie fietsen en alleen is dat een beetje saai)

Moe een beetje in shape blijven geef wel spinning les Maar buiten is het toch veel leuker :D

Laat maar weten wie het gezellig vond om een rondje te gaan rijden!!

Gr Haas
Haasje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 21:12
Mijn mountainbike: GT Avalanche 1.0
Contacteer:

Is er dan helemaal niemand???????????? :o
Gary
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 1 oktober 2007, 10:19
Mijn mountainbike: Giant expedition NRS

He Haasje,

Ook ik kom uit Dongen en rijd meestal op zaterdag of zondagochtend in Dorst of in de Drunense duinen. Straks als het langer licht is ga ik ook weer doordeweeks 's-avonds om enkele rondjes in Dorst te doen. Ik laat wel een berichtje in dit topic achter als ik van plan ben te gaan. Btw ik ga deze zomer de Salzkammergut marathon in Oostenrijk doen, misschien heb jij als spinning teacher nog bruikbare voorbereidings tips hiervoor.

Groetjes, Gary
hornet
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: di 31 oktober 2006, 16:30
Mijn mountainbike: specialized sworks

hoi haasje ik kom uit goirle en ben ook regelmatig in de duinen en dorst te vinden, we kunnen een keertje afspreken.
Haasje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 21:12
Mijn mountainbike: GT Avalanche 1.0
Contacteer:

Hey Gary en hornet

Echt super dat je een reactie achterlaat!
Ik moet meestal op zondag werken maar ga vrijdag en zaterdag weleens naar loonse en druinense duinen en dorst.
En dadelijk als het inderdaad langer licht is wil ik ook vaker gaan fietsen
Dus lijkt me leuk om een keer af te spreken

en Gary je komt uit dongen zag ik waar ergens??

Gr haasje
Cubegirl
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 27 april 2010, 10:09
Mijn mountainbike: Cube Acid 2010

Hoi allemaal,

ben een beginnende bikester uit Breda en ga zeer binnenkort ook 's avonds in Dorst rijden. Zou leuk zijn om eens met iemand mee te rijden.

Laten we contact houden!
Greetz
Ilse
Guust
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 455
Lid geworden op: wo 8 april 2009, 09:19
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9.8 SL

Laat maar weten als je gaat, het ligt tenslotten in mijn achtertuin de route van Dorst.
(c)
Fanman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 00:20
Mijn mountainbike: SC Blur LTc & Salsa El Mariachi
Contacteer:

Guust schreef:Laat maar weten als je gaat, het ligt tenslotten in mijn achtertuin de route van Dorst.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze opzoek is naar een Let's ride met (een) andere dame(s), anders had ze wel in Let's ride gepost....
Work... the eight hours between bicycle rides.
EllesCube
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 16 mei 2010, 12:31
Mijn mountainbike: Cube Access

Zijn er beginnende/half gevorderde MTBers die (net als ik) af en toe een rondje willen fietsen in de buurt van Den Bosch? Lijkt me leuk binnenkort af te spreken om samen te gaan. Drunense duinen is ook prima. En ik hou me ook aanbevolen voor routes rondom Den Bosch.
stofzuiger
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: do 4 oktober 2007, 09:39
Mijn mountainbike: specialized rochhopper

geen idee of dit stukje valt onder 'reclame' maken ?
maar ik post het toch :P

WV breda geeft MTB training op dinsdag en voor komend winter seizoen
op donderdag ook nog Cyclo trianing

ik kom BTW uit bavel en ben ook vaak te vinden in dorst.
rijd op een witte Bulls
sproet35
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: di 7 juli 2009, 15:44
Mijn mountainbike: nice cube!!

hoi,

ben ook regelmatig op Dorst te vinden.....laat maar weten wanneer jullie(!) er zijn ;)
Coenego
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 11 januari 2011, 08:48

Hallo Haasje,

Wat, geen fietsters in Dongen....
Onze fietsvereniging http://www.tcdekleppers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft meerdere vrouwelijke leden, waarvan een aantal ook mountainbiken. Iedere zondagochtend wordt in de winter gestart onder de Rijensebrug (Zijde Rijen) om 9:30 uur. Vaak fiets Antoinette der Kinderen mee. Het tempo is gematigd en goed te volgen.
Daarnaast hebben wij als De Kleppers ook een mountainbikegroep. Die start overwegend om 8:45 op de zondagmorgen bij Café- en zalencentrum De Viersprong. Dit is een wat meer fanatieke groep die ook frequent toertochten in de regio bezoekt. Je bent altijd welkom om een aantal keren bij de groepen aan te sluiten om te kijken of het tempo en de groep jouw bevalt.

Ciao, Coenego.
Agamer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:49
Mijn mountainbike: Canyon Lux trail

Hallo

Voor mijn vrouw heb ik een leuke beginnersfiets op de kop getikt om te gaan mtb-en. Helaas kunnen we niet vaak samen gaan omdat er ook nog iemand op onze dochter moet passen.

Zijn er nog dames uit omgeving Oosterhout die een maatje zoeken om op en rond Dorst te fietsen? Vooral als het straks 's avonds weer licht wordt.
Canyon Lux trail
Cannondale FSi Carbon 3 (2017)
Cube Reaction GTC Pro 29 (2015)
Trek Fuel 90 (2007)
tony weggemans
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: za 12 november 2005, 16:49

MTB Tilburg organiseert op zondag 6 mei en zondag 3 juni een MTB clinic, speciaal voor vrouwen. Doel hiervan is tegelijkertijd meer vrouwen bij de club te krijgen. Kijk eens op http://www.mtbtilburg.nl/ladies" onclick="window.open(this.href);return false; of het iets voor je is.
Cinders
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: za 25 september 2010, 16:30
Mijn mountainbike: Kona Caldera

Hoi meiden,

Zelf woon ik niet echt in de buurt, maar met de meiden van mtb-women rijden we er regelmatig.
Kijk even op de site http://www.mtb-women.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie