gezocht iemand met een Cube Reaction GTC 29-er maat 17"

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Gesloten
Irma_mtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 177
Lid geworden op: zo 6 februari 2011, 20:29
Mijn mountainbike: Giant XTC 0 29er (2012)

Wie oh wie kan deze (inmiddels beetje wanhopige) dame helpen?
Ik zou heel graag een testrit willen maken op een Cube Reaction GTC in maat 17"
De mtb staat op mijn wensenlijst maar voordat ik 'm koop wil ik graag een rondje rijden.

Ik heb een hele geschiedenis van de juiste framemaat bepalen.
Om een lang verhaal kort te maken:
-2x een verkeerde framemaat gekocht
-Snel rug en schouderklachten
-Bike meeting gedaan en test gereden op de 'ideale' afstelling --> geen succes
-Van alles al geprobeerd.
-Enige manier om tot een goede maat te komen is een testrit maken.
voor iedereen die geïnteresseerd is in het lange verhaal zie: viewtopic.php?t=87001 en dat is eigenlijk nog een korte versie :wink:

Daarom hier een oproep.
Ik wil heel graag een nieuwe mtb maar durf 'm vanwege mijn geschiedenis niet zo maar te bestellen. Mijn hoop is op jullie gevestigd.
Wie o wie heeft deze fiets, of kent iemand die 'm heeft, en wil samen met mij een rondje fietsen?

Ik woon in de regio Utrecht maar vind het geen probleem om ergens naar toe te rijden.

Deze oproep heb ik ook in de rubriek 'gezocht' gezet maar omdat dames eerder een kleiner frame zullen hebben en wat eerder in deze rubriek komen (en misschien niet op 'gezocht') dacht ik, ik zet 'm hier ook.
Laatst gewijzigd door maaf op zo 26 februari 2012, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Je had je topic ook al elders staan.
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Wat een zoektocht... Ik heb je eerste topic ff doorgebladerd. Apart dat cube geen 17 te testen heeft trouwens. Dat kan ik mij niet voorstellen. Toen ik een keer een medium specialized enduro wilde testen, heb ik met specialized gebeld en die zorgden er voor dat de enduro twee weken later werd meegenomen op een testdag van een lbs in de buurt. Toen de enduro niet gekocht trouwens want ik werd verliefd op de stumpjumper fsr in 17,5 die ze ook hadden meegenomen. Duss gewoon zelf ff wat importeurs afbellen is mijn advies.
Irma_mtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 177
Lid geworden op: zo 6 februari 2011, 20:29
Mijn mountainbike: Giant XTC 0 29er (2012)

ernies schreef:Apart dat cube geen 17 te testen heeft trouwens. Dat kan ik mij niet voorstellen. Duss gewoon zelf ff wat importeurs afbellen is mijn advies.
Ook ik kan het me moeilijk voorstellen dat ze geen 17" hebben. Maar helaas. Ze hebben wel 19" in een ander model. En die heb ik al getest...
Gesloten