22-02-2012 - Lochem - vtt'en met marathonoptie

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
gvz.
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: di 13 december 2011, 22:52

Had iets verder naar onderen de vtt van vorig jaar er al bijgehaald voor de historie :wink:
Maar wie tijd heeft in de voorjaarsvakantie(midden-zuid), komt lekker een dagje fietsen rondom Lochem(Gld). Informatie via de flyer http://www.depaaschberg.nl/resources/PD ... e-2012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; , en de site http://www.depaaschberg.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor de laatste ontwikkelingen. Je weet toch maar nooit of een organisatie gedwongen is een tocht af te blazen :-{ . De kosten v/d tochten staan nog niet vermeld in de flyer, maar wordt voor de 25km-4 euro, en de 50+90km-6euro. Bij de 25+50 èèn bevoorading, en de 90km zelfs 3 :-q . Ben benieuwd wie er allemaal naar Lochem komen, en er b.v. de 90km meepakken als mooie training voor de "echte marathons". P.s. alle hoogtemeters bijelkaar opgeteld v/d 90 zal denk ik er ook heel wat zijn. We hebben rondom Lochem 3 bergjes, waar je wel ongeveer 10 keer overheen gaat. Zou diegene die aan de 90 meedoet de hoogtemeters dan willen opnemen, kunnen we later op dit forum mooi met elkaar vergelijken. Groet, Gerrit v Z, en tot woensdag de 22e :-q
_Erik_
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 785
Lid geworden op: za 6 november 2010, 17:50

Jammer dat deze niet in het weekend is.
gvz.
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: di 13 december 2011, 22:52

Zie net dat de kosten iets anders zijn.
Het is; 25+50km kosten 4 euro, de 90km kost 6 euro.
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 13:53
Mijn mountainbike: '15 Rose Mr Big 3 29er - '17 Speci Epic FSR Pro Carbon WC - '21 Speci Turbo Levo Expert Carbon AXS

Klinkt leuk maar voor mij veel te ver weg (~200km enkele reis)...
Met vlagen ben ik briljant, alleen nu is het windstil...
Wordt bloed(plasma)donor en meld je NU aan bij Sanquin!!!!
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Na het natuurijs eens kijken of mijn veldtoertochtenfiets nog op dezelfde plek in de schuur staat als twee weken geleden.
En als het droog is en het er redelijk droog bij ligt kom ik volgende week woensdag eens meedoen aan die 90 km.
Mag geen probleem zijn na in de voorbije vorstperiode op 8 km na de afstand van vier elfstedentochten te hebben afgelegd.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Foxhunter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 16 november 2009, 17:03
Mijn mountainbike: has a stiff upper lip and an attitude.

starttijden?
Gang is alles!
gvz.
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: di 13 december 2011, 22:52

Foxhunter schreef:starttijden?
Tussen 8:30-9:30 vertrekken.Zie ook de flyer http://www.depaaschberg.nl/resources/PD ... e-2012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
MennoE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 1 maart 2009, 10:31
Mijn mountainbike: Trek8000
Contacteer:

Werk in het onderwijs en nu dus eens een gelukje :) Lijkt me mooi die 90km, ben benieuwd!
Foxhunter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 16 november 2009, 17:03
Mijn mountainbike: has a stiff upper lip and an attitude.

gvz. schreef:
Foxhunter schreef:starttijden?
Tussen 8:30-9:30 vertrekken.Zie ook de flyer http://www.depaaschberg.nl/resources/PD ... e-2012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Dacht dat ik wel een vanaf tijd had zien staan, maar geen tot... Merci.


En dan zie ik dus nu dat het volgende week woensdag is.
Ik werk ook in het onderwijs (in zuid) en dacht eigenlijk dat ik ook een mazzeltje had. Blijkt dat ik niet goed had opgelet en mijn school wijkt dus af van het advies van het ministerie. Ik heb dus de week daarop vakantie... F*ck.

Nou ja, dan pakken we die van zondag de 26e. Ik hoop dat het weer meewerkt.
2 maanden regen, 2 weken droog maar dan vriezen je ballen eraf in een koudegolf en als het dan niet meer zo koud is, zeikregend het weer continu :evil: . Wat een land...
Gang is alles!
Mees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 9 januari 2008, 23:52
Mijn mountainbike: Liteville 101 MK1 / Cannondale F29 Carbon 2

MennoE schreef:Werk in het onderwijs en nu dus eens een gelukje :) Lijkt me mooi die 90km, ben benieuwd!
idem, eens kijken wat het weer volgende week gaat doen. Lijkt mij een mooi ritje.
Haast u langzaam
Gebruikersavatar
LOWLIFE
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: do 17 november 2011, 13:56

Is dit een tocht volgens NTFU richtlijnen?
Staat nl. niet in de agenda.
Rust kan je redden.
gvz.
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: di 13 december 2011, 22:52

LOWLIFE schreef:Is dit een tocht volgens NTFU richtlijnen?
Staat nl. niet in de agenda.
Klopt, voor volgend jaar 2013 staat de tocht wel aangemeld in de TEP v/d NTFU. :bier:
L3X
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: zo 13 augustus 2006, 15:03
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper & Epic

90k = vaste route rondom Lochem?
gvz.
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: di 13 december 2011, 22:52

L3X schreef:90k = vaste route rondom Lochem?
Nee, er zitten wel stukjes v/d vaste route in het parkoers maar grotendeels over uniek mooie atb paden. Schat denk ik wel 95% onverhard. Had in het toertochtenforum(stukje naar onderen) de tocht van vorig jaar erbij gehaald, daar staat in van sommige fietsers wel een beschrijving v/d tocht toen. Nieuw nu dus o.a de 90km over globaal 2x de 45km. :-D
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

gvz. schreef:
L3X schreef:90k = vaste route rondom Lochem?
Nee, er zitten wel stukjes v/d vaste route in het parkoers maar grotendeels over uniek mooie atb paden. Schat denk ik wel 95% onverhard. Had in het toertochtenforum(stukje naar onderen) de tocht van vorig jaar erbij gehaald, daar staat in van sommige fietsers wel een beschrijving v/d tocht toen. Nieuw nu dus o.a de 90km over globaal 2x de 45km. :-D
90 km : 2x de 45 km. Tweemaal over hetzelfde rondje van 45 km?
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie