Toch maar even voorstellen & Let's ride

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Hallo,

Ik ben Rutger Stevens, 28 jaar en woon in Geleen. Na jaren mijn conditie te hebben verwaarloost door te roken, ongezond eten :bier: en niet te sporten. Was het deze zomer eindelijk zo er, ik besloot weer te gaan bike. Ik kreeg mijn vaders oude mtb en ben mijn hele vakantie (5weken) 3 x keer per week gaan fietsen (dit viel niet mee!! :-{ ) Eerst op de weg en na een tijdje de bossen in. Op het moment gaat het de goed kant uit met mijn conditie, ben 10 kg kwijt :D , heb een nieuwe fiets (Giant Talon 0) en ben van plan a.s. zondag mijn eerste tourtocht te gaan rijden (puth) :winkie: . Na wat rondgeneusd te hebben op dit forum werd het toch eens tijd om me te registreren.

Ik fiets zo nu en dan met wat vrienden maar helaas zijn deze niet zo gedreven, waardoor ik toch wel vaak alleen moet gaan fietsen :(( . Misschien dat er op dit forum nog mensen uit Geleen en omstreken zijn die zin hebben om eens te gaan mountainbike(cross country) :~ . Ik fiets meestal in de ochtend op Donderdag en Zondag. Wie weet tot ziens… :-q

Groetjes,

Rutger Stevens
hatebreed
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: za 17 september 2011, 21:15
Mijn mountainbike: Giant Track ATX 850

Klasse,Rutger dat je deze stap hebt genomen :-q om weer te gaan sporten.Heb zelf ook dit jaar de draad weer opgepakt,nadat ik jaren heb verbouwd aan mijn home sweet home.Veel succes zondag,hoeveel kilometer gaat het worden.Ik ga voor de 50.Groetjes Michael.
R-Know
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 524
Lid geworden op: ma 12 september 2011, 10:06
Mijn mountainbike: Cannondale F500, XT 1996

He Rutger, welkom,

Dat is mooi, 10 kilo. Wil ik ook maar ik nog wat ouder en heb de boel nog langer de boel gelaten.
2 maanden geleden heb ik de draad weer opgepakt en de longen hebben het steeds minder zwaar, dat heet, ik ontplof steeds later.
Maar de lust blijft.
Succes en als je een keer wild rijden samen geen probleem hoor, ik woon in Nieuw Vennep.
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Hallo luitjes,

Bedankt voor de leuke reacties! :-q

@Hatebreed: over de afstand ben ik nog niet uit :~ 40 of misschien de 50. Ik moet namelijk weer op tijd thuis zijn. Is het soms mogelijk om tijdens de tocht te bepalen welke route je neemt of zijn het 3 verschillende routes??

@R-Know: Fijn om te horen dat het bij jou ook de goede kant op gaat. :-q Nieuw Vennep is niet bepaald in de richting, maar zeg nooit nooit...

Grtzz Rutger
wienuh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 21:39
Mijn mountainbike: Giant Terrago team Rabo

hey rutger,

ik ga ook beginnen met fietsen. ik woon in elsloo. Ik werk in ploegendienst dus ik kan ook
vaker in de ochtend fietsen. Dan moeten we binnenkort maar eens gaan fietsen.

gr danny
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Hey Danny,

Dat kunnen we idd een keer doen. :-q Heb je wel al een beetje getraind of moet je nog van 0 starten? Ik fiets meestal tussen de 50 a 60 km is dat en probleem :~

Grtzz
hatebreed
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: za 17 september 2011, 21:15
Mijn mountainbike: Giant Track ATX 850

Hoi Rutger,Ik denk dat je tijdens de tocht nog kunt bepalen welke afstand je wilt rijden,maar weet het niet zeker.Het zou in ieder geval goed weer blijven tot maandag.Groet.Michael
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

@Hatebreed: Dan laat ik me zondag maar verassen. 8) Met goed weer moet dat wel gaan lukken :-q Mag ook wel eens na z'n zomer.

grtzz
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Meestal kun je tijdens een tocht bepalen welke afstand je wild rijden.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
sjorske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: di 6 mei 2008, 23:20
Mijn mountainbike: Trek 4500 HT '04, Trek Topfuel 9.8 carbon '10, Pipedream Sirius '14, Turner Flux '15

Ik heb vorig jaar de 80 gedaan, maar die is er niet meer bij dan zeker? Dan wordt het de 50 met wat leuke uitbreidingen die ik zelf ken.
Nog ff...............................en dan zijn we op de helft.


http://www.mtbclub-discovery.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
reneke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 13 januari 2010, 18:03
Mijn mountainbike: Cube stereo rx, Cube acid

hey Ruutjer.
Ik woon ook in geleen en ga zondag ook in puth rijden met mijn vaste bikemaat.
Leeftijd is ook hetzelfde. ik ben ook ( nog) 27 en fiets ook meestal op zondag.
wellicht zien we ons zondag wel.

Groeten rene
Fietsen is gezond.................. eet meer fiets!
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

reneke schreef:hey Ruutjer.
Ik woon ook in geleen en ga zondag ook in puth rijden met mijn vaste bikemaat.
Leeftijd is ook hetzelfde. ik ben ook ( nog) 27 en fiets ook meestal op zondag.
wellicht zien we ons zondag wel.

Groeten rene


:-q
Plaats reactie