Bike maatje(s)/ fiets groep omgeving Sittard/Geleen gezocht

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Hallo,

Mijn naam is Rutger Stevens 28 jaar en woon in Geleen. Een half jaar geleden ben ik weer begonnen met bike. :-q Ondanks dat ik het erg leuk vind baal :-{ ik er een beetje van dat ik vaak alleen moet fietsen. :(( Zijn er hier op het forum misschien nog bikers/groepjes waar ik me bij aan kan sluiten en of die zin hebben om eens te gaan bike? Op donderdag en zondag morgen zijn mijn vaste fietsdagen.

Groetjes,

Rutger
Talon.0.2011
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: za 16 april 2011, 19:18
Mijn mountainbike: blijft tijdens de meeste ritjes niet wit

Beste Rutger,

Je kunt het topic meinweg / midden limburg een keer in de gaten houden. Wij fietsen geregeld op de meinweg/dahlheim/swalmen, nabij Roermond. Je bent van harte welkom een keer mee te fietsen. Impressiefilmpje : http://www.pinkbike.com/video/218590/" onclick="window.open(this.href);return false;

Indien je ook een keer noordelijker wilt gaan kun je je misschien een keer aansluiten bij de ''badeenden'' in venlo. Ook hierover loopt een topic.

Of natuurlijk het topic Brunssum Sittard in de gaten houden.

Grtz en veel bikeplezier !
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Hallo Talon 0 2011,

Bedankt voor de tips :-q Erg gaaf fimpje en mooie omgeving trouwens! Waar is dit opgenomen? Het lijkt me zeker wel leuk om eens in deze regio te fietsen. Ik zal eens even rondneuze op deze topic.

grtzz Rutger

p.s. mooie fiets heb je!! :lol:
Talon.0.2011
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: za 16 april 2011, 19:18
Mijn mountainbike: blijft tijdens de meeste ritjes niet wit

Filmpje is opgenomen op de meinweg/dahlheim... als we met een aantal mensen gaan fietsen spreken we meestal af bij Manege / renstal Venhof ter hoogte van herkenbosch. Hier is ruime parkeergelegenheid en kunnen we alle kanten op het bosgebied in. Er rijden mensen van verschillende leeftijdcategorien mee, van een jaar of 20 tot een jaar of 50. Ik zelf ben ook 28.

De fiets lijkt idd een ''beetje'' op de jouwe :wink:
univers11
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: ma 3 augustus 2009, 17:05
Mijn mountainbike: Trek 6000 '09, Trek 8500 '10 beide custom build
Contacteer:

Hey, welkom op het forum.

Er zijn een aantal topics voor zuid-limburg:

Bikers omgeving Brunssum / Sittard
zuid limburg - Maastricht
Born-Sittard the next level

Als je een keer in de omgeving van Meerssen/Valkenburg wil rijden gewoon ff wat posten in het topic van Maastricht, je bent van harte welkom ;)
sjorske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: di 6 mei 2008, 23:20
Mijn mountainbike: Trek 4500 HT '04, Trek Topfuel 9.8 carbon '10, Pipedream Sirius '14, Turner Flux '15

Hallo Rutger, voor meer in de buurt moet je dit topic hebben. Het is er de laatste tijd een beetje rustig maar dat komt wel weer tot leven.

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 18&t=75937" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik woon ook in Geleen en we kunnen wel eens afspreken voor een tochtje.


Nou mooi is dat, is me Univers11 alweer voor.... :wink: :wink:
Nog ff...............................en dan zijn we op de helft.


http://www.mtbclub-discovery.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

@ Univers11:Bedankt, ik krijg het ineens erg druk met alle topics. Iene miene mutte… :roll: Ik ga ens even rustig kijken welke mij het meeste aanspreekt. Ik heb 2 weken terug nog de vaste route van Meerssen gefiets, leuke route maar het stuk bij Valkenburg is voor mij nog iets te zwaar :~ . In ieder geval bedankt voor de info! :-q

@Sjorske: Eindelijk iemand uit Geleen. Lijkt me zeker leuk om een keer te gaan fietsen. :-q Waar ga je meestal fietsen?

Grtzz Rutger
wienuh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 21:39
Mijn mountainbike: Giant Terrago team Rabo

Zo, k heb net mijn nieuwe fiets opgehaald. Alleen dit weekend moet ik werken, maar vanaf volgende week kunnen we wel eens gaan. Ik meen van vroeger nog te herinnere dat je bij geleen/spaubeek ook een leuk stuk had.
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

wienuh schreef:Zo, k heb net mijn nieuwe fiets opgehaald. Alleen dit weekend moet ik werken, maar vanaf volgende week kunnen we wel eens gaan. Ik meen van vroeger nog te herinnere dat je bij geleen/spaubeek ook een leuk stuk had.
Ja Dat klopt idd. Heb er toevallig afgelopen donderdag nog gefietst. Ff een rondje Sittard Geleen Gedaan en flink wat klimmetjes erin verwerkt... :-q Nu zondag ga ik de toertocht vanuit Puth fietsen, deze komt ook door de danike en stammender bos. Ben benieuwd wat het word. :~ Misschien houd ik er nog een mooie trainingsroute aan over, kunnen we die een keer fietsen. :D

Grtzz
sjorske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: di 6 mei 2008, 23:20
Mijn mountainbike: Trek 4500 HT '04, Trek Topfuel 9.8 carbon '10, Pipedream Sirius '14, Turner Flux '15

Als ik vanuit thuis vertrek neem ik altijd Danikken mee, daar heb je echt leuke trails liggen. Vandaaruit ligt de wereld voor je open... :lol: :lol:
Via Nuth zit je zo op de Valkenburg route en dan kun je zo overstappen op de omliggende routes zoals Vijlen, Gulpen, Margraten e.d. De andere kant op ben je zo via Schinveld op de Brunssummerheide.

De TT van Puth ga ik denkelijk wel doen, de route heeft geen nieuwtjes voor me, maar het is zo lekker kort bij en door mee te doen steun je toch het initiatief van enkele vrijwilligers die iets voor je willen organiseren. Ik zal tussen half 9 en 9 starten. We kunnen best (een gedeelte) samen fietsen.

Om je een keer alle leuke trails van Danikken e.o. te laten zien spreken we wel een andere keer af.
Nog ff...............................en dan zijn we op de helft.


http://www.mtbclub-discovery.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Danike is idd en erg mooi gebied. Ik kom er regelmatig met de hond en heb er vroeger vaker gefietst. Het lijkt me zeker leuk om er een keer te gaan biken. :-q Dit geld ook voor a.s. zondag Het lijkt me zeker leuk om samen te fietsen, fietst meestal toch wat makkelijker. 8) Wat spreken we dan af... :~

Grtzz
reneke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 13 januari 2010, 18:03
Mijn mountainbike: Cube stereo rx, Cube acid

nog iemand uit geleen hier. ik heb daniken in mijn achtertuin liggen ( oud geleen) dus daar ben ik vaak te vinden.
Als je eens samen wil gaan hoor ik het wel.
Fietsen is gezond.................. eet meer fiets!
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

reneke schreef:nog iemand uit geleen hier. ik heb daniken in mijn achtertuin liggen ( oud geleen) dus daar ben ik vaak te vinden.
Als je eens samen wil gaan hoor ik het wel.
Dat geld voor mij ook. :wink: Ik woon in Geleen Zuid. Het lijkt me zeker leuk om een keer samen te fietsen :-q

Grtz Rutger
sjorske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: di 6 mei 2008, 23:20
Mijn mountainbike: Trek 4500 HT '04, Trek Topfuel 9.8 carbon '10, Pipedream Sirius '14, Turner Flux '15

@Ruutjer, ik zal rond 9 uur starten. Laat maar iets weten.
Nog ff...............................en dan zijn we op de helft.


http://www.mtbclub-discovery.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

sjorske schreef:@Ruutjer, ik zal rond 9 uur starten. Laat maar iets weten.
Dan zorg ik dat ik ook rond die tijd in Puth ben. Hoe weet ik dan wie je bent?

Grtzz Rutger
Plaats reactie