RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

http://www.rczbikeshop.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ik kwam dit tegen, na veel zoeken begrijp ik dat ze zich in luxemburg bevinden heeft iemand wel eens iets gekocht hier, prijzen zijn erg laag.
Laatst gewijzigd door Wicked DJ op do 9 juni 2011, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Is inderdaad wel erg goedkoop met sommige dingen. Naar mijn idee bijna te.... Nu maar even hopen dat iemand goede ervaringen heeft :D
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

Ja dat bijna te goedkoop houd me ook wat tegen, zou mooi zijn als er iemand ervaring mee heeft
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
H-Squared
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 4 oktober 2010, 22:19
Mijn mountainbike: Merida 29 Lite XT

Paar Italianen zijn er iig wel positief over:

(ff door de vertaler gehaald)
klik
storm-biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: do 25 oktober 2007, 17:01
Mijn mountainbike: Storm Kohilo / Storm Nanotech CX / Storm Samoen

Ziet er wel legit uit.
Als ik iets in het mandje gooi en ik selecteer mijn postcode en provincie komt hij ook
met TNT als verzender wat ook klopt.
Is wel een gokje waard imho....ga het binnenkort eens proberen.
Born to ride a Storm.
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

Ik heb even mailtje er naar toe gedaan met wat vragen, als dat een beetje goed uitpakt ga ik een 2011 Durin race daar bestellen, voor 384 pleuros is dat toch wel een hele goeie prijs lijkt me
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
La-Pierre
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 mei 2011, 16:53

Tijdens mijn zoektocht voor een Durin ook deze site tegen gekomen.
Buiten op enkele buitenlandse fora neit veel info over gevonden. Al waren de meeste reacties wel vrij positief.
Dus ik ben ook benieuwd of er hier iemand ervaringen mee heeft.

Op Kompressorbike gaan ze ook weg voor deze prijs (durin), maar daar heeft de vork een zwarte kroon en 2011 durin's zouden geen zwarte kroon hebben volgens de site.
Serofah
All rounder
All rounder
Berichten: 102
Lid geworden op: zo 20 maart 2011, 15:50
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper HT Comp 29er

Hmm.. Dit is inderdaad een goedkope webshop!

Ben nu erg aan het twijfelen of ik de X.0 3x10 shifters zal bestellen (€96,-). Zal tof zijn al er een indicatie was over de betrouwbaarheid.
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

Ik kreeg antwoord op mijn email, ik heb gevraagd of als ik die vork koop deze aanwezig is, en kreeg onderstaande als antwoord, beetje vaag omdat ik specifiek vroeg of ze deze op voorraad hebben, op een volgend mail vraag ik of zij die durin op voorraad hebben en daar krijg ik dan geen antwoord op, mij toch wat te vaag om zo veel geld uit te geven, ik wacht effe af en kijk verder.


dear sir
thank you for your order
we have few forks in stock
but i think at the end of the week all the forks will be sold !
if you order today
the fork will leave tomorrow
best regards
pierre
rcz team
Le 9 juin 2011 à 10:49, < a écrit :

> Thank you for registration,
>
> I am looking on your site and am interested in buying the suspension fork " Magura Durin Race 100" do you have it in stock already or does it take a while before you can deliver.
>
> Sincerely, Frits Hendrix
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

Half uur geleden antwoord gehad dat de vork op voorraad is, waarschijnlijk toch iets te snel geoordeeld door mij. De gok gewaagd en de vork net besteld, betaling ging soepel en auto reply e mail met alle gegevens en order nummer gekregen, als het goed is krijg ik na verzending een tracking nummer en zou de vork volgende week door TNT bezorgd gaan worden, ben benieuwd en ik houd jullie op de hoogte. Krijg nu net 7.56 uur mail van Pierre(eigenaar/medewerker) dat de order ontvangen is en dat hij klaargemaakt wordt voor verzending, gaat goed komen verwacht ik
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Forau
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1179
Lid geworden op: di 17 april 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Soma / Santa Cruz / Ibis

Ben benieuwd hoe dit loopt, er zitten wel erg goedkope dingen tussen > 3x10 X9 crank €96 (ipv €205 bij BikeComponents). Too good to be true?
petah
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: do 12 mei 2005, 17:57
Mijn mountainbike: Giant Reign 3

AVID 011 Set Disc Brakes Elixir CR 160IS/160 Alu - Black €178,84

Dat kan toch nooit voor die prijs? Het is een complete set volgens de site.....


Greetinx Peter
- Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving -
..........................- Band of Bikers - ..........................
Gebruikersavatar
pvdh
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 22:00
Mijn mountainbike: blijf je vanaf.
Contacteer:

Als je er interesse in hebt, direct doen.

Mijn ervaring: Ze hebben mooie aanbiedingen en de beschrijving liegt er niet om. Verzendkosten zijn ook nog eens goed te doen.
Walk on home, boy

Bikes: Titus Fireline EVO / Soma Double Cross
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

Maar de vraag is pvdh: heb jij ervaring met de bestelling en levering dan?
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Gebruikersavatar
pvdh
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 22:00
Mijn mountainbike: blijf je vanaf.
Contacteer:

Jup. Suntour Epicon vork. 5 dagen na betaling was 'ie binnen en volledig volgens beschrijving.

Enige kleine nadeel vond ik dat Paypal niet kan bij deze zaak (wat zijn we ook verwend). Wel kreeg ik een duidelijke mail van m'n bestelling met daarin het IBAN gebeuren netjes vermeld. Bij het overboeken van het geld moest ik een adres invullen, deze was nergens te vinden. Mailtje gestuurd en een kwartier later had ik het adres, ergens in Luxemburg.

Had bijna nog een frame gekocht voor m'n vriendin, maar de kleurcombinaties die er nog waren vonden we niet zo geweldig.. Ik weet dat dit een eenmalige ervaring is, maar het is er tenminste een ;)
Walk on home, boy

Bikes: Titus Fireline EVO / Soma Double Cross
Plaats reactie