Muziek

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Ik mag van de buren gelukkig nog steeds rammen op een echte drumkit. Electro is wel leuk, maar er gaat niks boven het echte hout en ijzerwerk!
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Mathijs schreef:Ik mag van de buren gelukkig nog steeds rammen op een echte drumkit. Electro is wel leuk, maar er gaat niks boven het echte hout en ijzerwerk!
Geldt eigenlijk voor alle instrumenten. Hoewel ik bijzonder onder de indruk ben van de huidige electronische drumkits, dat wel.

Met ons bandachtig iets hebben we anderhalf jaar geoefend in een 'stille studio', alles met koptelefoons, geen enkele speaker en een electronisch drumstel. Na drie maanden besloten we toch eens in de zoveel het lawaaihok te claimen, omdat gevoel toch een niet onbelangrijk onderdeel van het geluid blijkt te zijn. De stille studio is overigens ook al weer opgedoekt, vanwege te weinig belangstelling.

Enige voordeel: de studio is een eitje, als je toch al gewend bent alles via koptelefoons te doen.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Daniel L.
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1215
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 23:16
Mijn mountainbike: Rose Pikes Peak AM

een gewoon drumstel is altijd mooier, maar niet altijd even praktisch :-q
DrivenByAdrinaline!
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: za 5 maart 2011, 13:13
Mijn mountainbike: Giant XtC 18" frame custom shizz

Ik speel gitaar op mijn Ibanez RG serie, daarnaast bezit ik nog een legio aan pedalen...
Ook speel ik accoustic guitar, basgitaar, drums en een beetje FruityLoops met een MIDI keyboardje:) Ik heb laatst nog een leuk MIDI interface kastje van Line6 gekocht om al dit gejengel op te kunnen nemen:)

Ik speel nu al zo'n 10 jaar gitaar... Muziek is geen goedkope hobby, maar dat weten de meeste in dit topic van jullie wel denk ik;)
Et is hier old en proachtig, doe dus kallem an en bekiek et aandachtig:P
OmeAnne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 7 maart 2010, 09:06
Mijn mountainbike: Cube LTD Pro 2010
Contacteer:

Wat denk je, ik schop dit topic gewoon even 5 en een half jaar omhoog? Hahaha
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

OmeAnne schreef:Wat denk je, ik schop dit topic gewoon even 5 en een half jaar omhoog? Hahaha
Ik dacht al ... waar komt al dat stof nou weer vandaan ... :winkie:

Maar om het even ... ik rommel zelf ook een beetje met DAW's ( inclusief de hoognodige apperatuur : Keyboardje , Mengpaneel , en een drumpad ... alles via midi zo mn compjoeter in ... )
Gebruik zelf Reason en Cubase ( gerewired ) ... en af en toe pingel ik samen met mn maatje (Die gitaar speelt) ...

De genre waar ik het liefst mee bezig ben , is toch wel Ambiënt / Lounge ( Je probeert zo nu en dan eens wat uit :P , ) , maar ik heb ook wat Dance/trance en DnB tracks op mn naam staan ...

Nieuwsgierig naar mn andere hobby ? :

http://www.soundclick.com/bands/default ... tent=music" onclick="window.open(this.href);return false;

Owja ... mn "artiestennaam" (KUCH !) is IGNORED ... lol
DrivenByAdrinaline!
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: za 5 maart 2011, 13:13
Mijn mountainbike: Giant XtC 18" frame custom shizz

OmeAnne schreef:Wat denk je, ik schop dit topic gewoon even 5 en een half jaar omhoog? Hahaha
Ja. Dit is immers een loungebar? Toch? Weet ik veel ik zie het topic staan en raakte geprikkeld om dit topic eens lekker 5 jaar omhoog te schoppen. Nee, really de titel sprak me aan :oops:
Et is hier old en proachtig, doe dus kallem an en bekiek et aandachtig:P
Gebruikersavatar
richard_librium
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 26 januari 2011, 01:34
Mijn mountainbike: Demo 8one 2006
Contacteer:

ben zelf drummer in een metal band
http://www.librium-metal.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

met biken ga ik binnenkort beginnen (althans, heb het in mijn jongere jaren ook gedana, een jaar of 10 geleden, toen vooral in dorst)
dus zodra ik eind mei mijn fiets heb dan zal ik door et leven gaan met 2 passies
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Heb ooit in het verleden (mid-early housetijd) met een vriend veel tijd besteed aan samples en korte lijntjes maken van goede kwaliteit. die dumpten we dan op internet. een van onze lijntjes is ooit in een top 10 nummer gebruikt (nummer heette iets van whaterfalls
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

@ Woeker , was dat toevallig een nummer van "Atlantic Ocean" ?
ubloonie_x
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: za 13 maart 2010, 17:02
Mijn mountainbike: Gazelle inpuls 2006
Contacteer:

ik maak af en toe muziek op de pc en maak er dan ook een clip bij dit is me nieuwste
meer kan je vinden op YT onder de naam : whitelionrec


http://www.youtube.com/watch?v=TIa3iTGAVOU" onclick="window.open(this.href);return false;
iets langzamer dan de echte Mp4-27
jopieklep
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3076
Lid geworden op: di 3 oktober 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Panasonic m1500
Contacteer:

ubloonie_x schreef:ik maak af en toe muziek op de pc en maak er dan ook een clip bij dit is me nieuwste
meer kan je vinden op YT onder de naam : whitelionrec


http://www.youtube.com/watch?v=TIa3iTGAVOU" onclick="window.open(this.href);return false;
Doe maar niet meer :-{ allemachtig wat een pestherrie!!
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Remy_ams100 schreef:@ Woeker , was dat toevallig een nummer van "Atlantic Ocean" ?
dat ik correct. begin riedeltje :-q
ubloonie_x
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: za 13 maart 2010, 17:02
Mijn mountainbike: Gazelle inpuls 2006
Contacteer:

jopieklep schreef:
ubloonie_x schreef:ik maak af en toe muziek op de pc en maak er dan ook een clip bij dit is me nieuwste
meer kan je vinden op YT onder de naam : whitelionrec


http://www.youtube.com/watch?v=TIa3iTGAVOU" onclick="window.open(this.href);return false;
Doe maar niet meer :-{ allemachtig wat een pestherrie!!

ieder zn smaak he hou wel van drum and bass denk jij van corry konings ?
Laatst gewijzigd door ubloonie_x op ma 14 maart 2011, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
iets langzamer dan de echte Mp4-27
Plaats reactie