PPdS 2011 : wie gaat er mee ???

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
allets
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: di 15 september 2009, 18:07
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 (2009)
Contacteer:

Elk jaar, bij de opening van het zomerseisoen (lees: de liften gaan allemaal open in het gebied Passportes Du Soleil) is er een evenement dat Passportes Du Soleil MTB heet, wellicht bij jullie bekend als fanatiekelingen.
In 2010 was dit het weekend van 26 en 27 juni 2010, waarbij de vrijdag voorafgaand daaraan de liften al open zijn om het gevoel weer te ervaren.
Zie ook de site : http://www.passportesdusoleil.com/ voor info.

Volgend jaar gaan Snowgirl en ik er sowieso weer heen en dit topic gestart om te kijken wie er zin heeft om mee te gaan en gezamelijk een mooie week van te gaan maken daar.
Vermoedelijke datum voor 2011 is 25 en 26 juni 2011.

het plan :
* Aankomst donderdag 23 juni in de middag Morzine
* Genieten en spielerei vrijdag 24 juni in de omgeving Morzine (Les gets)
* Zaterdag de tour rijden (75 KM) zie de site
* Zondag t/m woensdag : diverse MTB routes / DH tracks in de omgeving met elkaar gaan doen.
* Donderdag : terugreis

Vervoer :
Moeten we maar even verder overleggen (ideeen). Ongetwijfeld kan er wel geregeld worden dat een aantal gezamelijk gaan rijden.

Verblijf :
Camping Les MarMottes in Essert Romand; website : http://campinglesmarmottes.com/; leuke kleine camping, waar naast campingplaatsen ook kleine hutten te huur zijn (voor de niet-kampeerders onder ons)

Wie o wie lijkt dit leuk en ruimt tijd in om mee te gaan ???

Update dd 25 juli 2010 : de volgende mensen hebben aangegeven meet te gaan :
Snowgirl
Allets
Tanja
Ernies
Frederike
Maaf
Laatst gewijzigd door allets op zo 25 juli 2010, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

Ik ga het regelen, misschien dat mijn maatje Isil ook meegaat. En wellicht is het interessant om gewoon een mini-truck te huren waar de niet-camper-owners met z'n allen inpassen incl fiets en campeer-gedoe.
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Wat een leuk plan. Duurt natuurlijk nog eindeloos, maar ik sluit mij er graag bij aan. (heb ik daar wel een fiets voor....)
allets
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: di 15 september 2009, 18:07
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 (2009)
Contacteer:

ernies schreef:Wat een leuk plan. Duurt natuurlijk nog eindeloos, maar ik sluit mij er graag bij aan. (heb ik daar wel een fiets voor....)
Aangezien we nog tijd genoeg hebben komen we er ook wel uit met de juiste fiets ! :-q

Schrijf dus deze week maar in de agenda.

@Tanja : is ook een optie : gewoon een busje huren met aanhanger voor de fietsen:-)
allets
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: di 15 september 2009, 18:07
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 (2009)
Contacteer:

@Tanja: hoor ik daar uit jouw mond het woord KAMPEREN ???
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Dat klinkt leuk! Ik hou wel van plannen* op de lange termijn. Ik zet 'm in m'n agenda.
Heb nog nooit een langere afdaling dan Winterberg/Willingen gereden.... Ik popel al vanaf begin van dit seizoen om langere tochten te rijden, maar is er dit jaar niet van gekomen... het lijkt me echt zoooo gaaf! Count me in!

* Plannen in beide betekenissen van het woord.
Frederike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 314
Lid geworden op: di 16 maart 2010, 23:24

Wow gaaf - maar dan moet ik wel heel veel oefenen (geen straf) en sparen (ai ai ai wie heeft er kit voor het dichten van een gat in mijn hand), fiets regelen, vanalles anders regelen.

Maar.....Wil graag mee!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fietsen zijn net als schoenen :-)

http://freeride4girls.nl/
zefii
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: za 29 mei 2010, 14:29

mag ik ook mee ?
Rianne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 12:20

klinkt gaaf. Wanneer moet dit echt vastgelegd worden? Bij mij nog een beetje onzeker ivm coschappen. De planning is dan ongeveer wel klaar te zijn, dus dan kan ik het mooi vieren.
Rianne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 12:20

zefii schreef:mag ik ook mee ?

ik zou denken: waarom niet...

maar stel jezelf eens voor
feelgood
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 188
Lid geworden op: wo 9 mei 2007, 09:07
Mijn mountainbike: trek session 88/ trek slash 9

Wij zijn ook met een groep in Morzine tijdens de PPDS. Vond de tocht dit jaar overigens niet heel spectaculair, te veel bergop deze keer.. :tong
Rianne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 12:20

Update dd 25 juli 2010 : de volgende mensen hebben aangegeven meet te gaan :
Snowgirl
Allets
Tanja
Ernies
Frederike
Maaf

Ja zo kan ik natuurlijk niet achter blijven he. met die coschappen zal het wel loslopen, dus zet mij er ook maar bij!

ik ben ook voor samen iets makkelijks qua vervoer huren
Frederike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 314
Lid geworden op: di 16 maart 2010, 23:24

Bij mij ook niet heel zeker hoor, werk nu nog in het onderwijs en dit valt buiten die enorme bulk aan vast gelegde vakanties die ik krijg....Daarnaast moet ik nog even sparen voor een UMF Freddy frame!
Fietsen zijn net als schoenen :-)

http://freeride4girls.nl/
Frederike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 314
Lid geworden op: di 16 maart 2010, 23:24

Nieuwtje: Ik heb een nieuwe baan (zeer zeer zeer waarschijnlijk iig) en dus werk ik dan niet meer in het onderwijs. Kansen nemen toe :D
Heeft er iemand kit voor mijn gat in mijn handen want de andere update is dat ik geen freddy frame meer wil maar een Cove hustler of een Lapierre zesty :winkie:
Fietsen zijn net als schoenen :-)

http://freeride4girls.nl/
Frederike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 314
Lid geworden op: di 16 maart 2010, 23:24

Binnenkort zullen ernie en ik geen beperkingen hebben wbt de fiets!! :winkie: :winkie: :winkie:

Maar ik ben de enige die actief is op dit forum zie ik zo, leuk monologen met mezelf :lol:
Fietsen zijn net als schoenen :-)

http://freeride4girls.nl/
Plaats reactie