Zutphen en omstreken

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
RoyH
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: za 22 mei 2004, 10:33
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 7.9

Hey mede-bikers,

Ik vroeg me af of er ook bikers uit omgeving zutphen aanwezig zijn hier en waar jullie dan biken ? :D

Greetz
Toch..??
MennoBike
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: za 22 september 2007, 09:48
Mijn mountainbike: Cube LTD Race

Yeps, me.

Genoeg routes hier in de buurt. vanmiddag toevallig Lochemerberg gedaan. Eefde/Almen is ook wel leuk, en natuurlijk Posbank en Montferland.

Enzo enzo :)
* re-Posbank'd *
ATBJasper
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 11 april 2007, 17:17
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

Vorden. :) rijd i nde omgeving van vorden, naar lochem, eefde ed.
beter 1 fiets onder je kont, dan tien in de schuur
Wiebren
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 486
Lid geworden op: za 13 januari 2007, 22:32

Ik ben zo nu en dan ook wel eens te vinden in Lochem. De motercrossbaan heeft ook wel een paar leuke uitdagingen :D
Niets is zeker, en zelfs dat niet
L3X
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: zo 13 augustus 2006, 15:03
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper & Epic

Ben er zelf best vaak. Lochemseberg is wel leuk, grote veld ook wel. Hoe je Almen en Eefde leuk kan maken (behalve langs het kanaal rijden) is voor mij iig een compleet raadsel. Rij de laatste tijd zelf vaak in Holten, Posbank.. iets meer uitdaging :)
Kandinsky
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: za 4 oktober 2008, 14:02
Mijn mountainbike: Barracuda A2V

Hallo, ik woon net in Brummen, zit binnen no-time op de Veluwe..

ken hier helemaal niemand in de buurt... ben zo langzaam mijn ritme weer aan het oppakken,
mijn conditie is helaas niet zo op-to-date.. maar dáár ben ik mee bezig:-)

Dus? wil graag ook met andere fanaten (mee)fietsen:-)

Hoor het wel:-)
Spongebob
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 740
Lid geworden op: zo 7 augustus 2005, 11:31
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper Marathon 2013 | Scott Addict R3 09 | Trek Mountaintrek pekelbak
Contacteer:

Hier ook iemand uit die buurt! 3 vaste routes Graafschap zijn niet spannend, die van de Lochemseberg kan je nog wat van maken. Als ik die rijd, pak ik 2x de klimmen in de route + 2x klim naar de watertoren. Ga daarnaast "lokaal" regelmatig naar Holten, Posbank en Zeddam. Ik snap iid ook niet hoe hierboven de Almenroute spannend kan zijn..
Hier staat normaal gesproken een gevatte en goedgekozen spreuk of link naar een goedendoelenactiepagina
SanderG
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 10 augustus 2009, 15:50
Mijn mountainbike: BMC Speedfox 29”

Kom ook uit Zutphen en rijd "recreatief" met 2 of 3 andere kerels; we rijden doorgaans 2x per week rondje Almen/Grote Veld (dinsdag- & donderdagavond) en 's zondagsochtends óf de Lochemseberg, óf Posbank...
Binnenkort willen we een keertje Zeddam (Montferland) proberen; iemand ervaring met die route?
maori
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3320
Lid geworden op: do 4 januari 2007, 22:05
Mijn mountainbike: Eentje met grote wielen.sworks voor op de weg

Ik kom dan niet uit Zutphen maar uit Deventer,posbank en zeddam rijd ik vaak en heel af en toe op de lochemse berg.
Ka Nui Te Mamae,Ka Nui Hoki Taku Aroha.

Whining is for Soccerplayers...Pain is for Cyclists
NightWolf
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 15 juni 2009, 18:31
Mijn mountainbike: Focus Black Forest

Even een kickje voor het Zutphen topic :)

Woon in Almen en dat is tevens 1 van de vertrekpunten van de Graafschaproute. Het liefste rij via vorden naar de Lochemseberg, daar kom je onderweg
Wiebren schreef:De motercrossbaan
tegen en die is best aardig :)

Voor mij nog uitdaging genoeg in deze omgeving ;)

btw volgens mij is lochemseberg en zo'n beetje alles tussen lochem en joppe onderdeel van de 90km tellende graafschaproute?
paso999
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 20 april 2008, 13:52
Mijn mountainbike: Pro-Flex K2 5500 Stevens Selvio
Contacteer:

Beetje gedateerd topic maar het leeft weer. Ik zit volgende week op Landgoed Ruighenrode dus ga ik de Graafschap route ook maar doen en ik zag op http://gpstracks.nl/ov-mtb-gelderland.php" onclick="window.open(this.href);return false; nog route Vorden is misschien nog wel leuker.
honing is voor watjes, echte mannen eten bijen!
Gebruikersavatar
Hein1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: vr 7 augustus 2009, 16:46
Mijn mountainbike: Specialized stumpjumper comp 29er 2013

paso999 schreef:Beetje gedateerd topic maar het leeft weer. Ik zit volgende week op Landgoed Ruighenrode dus ga ik de Graafschap route ook maar doen en ik zag op http://gpstracks.nl/ov-mtb-gelderland.php" onclick="window.open(this.href);return false; nog route Vorden is misschien nog wel leuker.
Ja paso999,dat lijkt mij ook wel :-D
Maar als beginnende MTB'er houd ik het bij de D.O.L (35/40 km) gemiddelde van mij 17 km ( volgens mijn bike pc )
Zo nu en dan een rondje Bussloo (35 Km) met m'n zoon.

Greetz,en fijne dagen op het Landgoed Ruighenrode
Hein :bier:
You don't like my tattoos?
At least I can cover them up.

Your face on the other hand...


NightWolf
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 15 juni 2009, 18:31
Mijn mountainbike: Focus Black Forest

paso999 schreef:Beetje gedateerd topic maar het leeft weer. Ik zit volgende week op Landgoed Ruighenrode dus ga ik de Graafschap route ook maar doen en ik zag op http://gpstracks.nl/ov-mtb-gelderland.php" onclick="window.open(this.href);return false; nog route Vorden is misschien nog wel leuker.
Vorden is eigenlijk de voorvoet van de lochemseberg. En die heeft nog wel enige uitdaging lijkt me ;)

Veel plezier en laat even weten wat je bevindingen waren!
paso999
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 20 april 2008, 13:52
Mijn mountainbike: Pro-Flex K2 5500 Stevens Selvio
Contacteer:

Ik mijn beoordeling op http://www.mtbroutes.nl" onclick="window.open(this.href);return false; geplaatst.

Naam: Ronald Huisman Weer: Zonnig
Datum: 26-07-2010
Reactie: Route gereden vanuit vakantiepark Ruigenrode, route loopt voor de ingang van het park langs. Leuke route om een keer te doen als je er op vakantie bent om de omgeving te zien.
Maar als je van echt mountainbiken houd dan is allen de omgeving van de lochemseberg interessant.

Route bordjes zijn niet allemaal even duidelijk langs het spoor rechts was het bordje en het pad volledig dicht gegroeid. Links brandnetels en andere stekels en rechts het hoge mais. Ik had gelukkig gps zodat ik met de combinatie gps en bordjes er toch nog uit kwam.
honing is voor watjes, echte mannen eten bijen!
Gebruikersavatar
Hein1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: vr 7 augustus 2009, 16:46
Mijn mountainbike: Specialized stumpjumper comp 29er 2013

Leuk Paso999 (Ronald) dat je jou bevindingen met ons wil delen.

Thanks!!

Hein
You don't like my tattoos?
At least I can cover them up.

Your face on the other hand...


Plaats reactie