Rose.de / Roseversand

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
totoro
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 23 augustus 2009, 14:59

Wij gaan morgen! Ik ben benieuwd, wij zijn er nog nooit geweest.
storm-biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: do 25 oktober 2007, 17:01
Mijn mountainbike: Storm Kohilo / Storm Nanotech CX / Storm Samoen

Iemand al wat binnen gekregen van de sale?
Born to ride a Storm.
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5179
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

storm-biker schreef:Iemand al wat binnen gekregen van de sale?
Vermoedelijk zijn zij het die vandaag aan de deur geweest zijn, maar ik was niet thuis ..
Een gewezen verslaafde
BikePatrol
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 21 juni 2009, 17:21
Mijn mountainbike: Liteville 301 AM

Ja, ik heb eergisteren een pakket van Rose binnengekregen. Dit was een bestelling van de 23e.
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5179
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

msxx schreef:
storm-biker schreef:Iemand al wat binnen gekregen van de sale?
Vermoedelijk zijn zij het die vandaag aan de deur geweest zijn, maar ik was niet thuis ..
Vandaag afgehaald bij het postkantoor, was gisteren dus inderdaad een pakketje van Rose :D
Een gewezen verslaafde
storm-biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: do 25 oktober 2007, 17:01
Mijn mountainbike: Storm Kohilo / Storm Nanotech CX / Storm Samoen

Mijn pakketje is ook binnen, DHL geeft het zeker in Nederland aan TNT?
Born to ride a Storm.
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5179
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

storm-biker schreef:Mijn pakketje is ook binnen, DHL geeft het zeker in Nederland aan TNT?
Zou goed kunnen, in België wordt het in ieder geval uiteindelijk verdeeld door 'De Post'. Maar dat geldt voor veel pakketjes.

Fedex komt wel zelf en DPD ook
Een gewezen verslaafde
totoro
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 23 augustus 2009, 14:59

Vandaag een dagje naar Rose/Biketown geweest en flink wat ingeslagen. Nog wat winterkleding en een paar schoenen voor de halve prijs kunnen kopen.
Ik wilde nog een Oakley Mframe kopen bij Biketown en wat bleek bij de kassa: die was ook voor de helft van de prijs :) .
Gezien de opruiming was het erg druk in de opruimingshal en in de winkel zelf, maar dat mag de pret niet drukken. Bij de parkeerplaats stond zelfs personeel om je een plekje toe te wijzen.
Biketown is een winkel waar je je wel een middagje kan vermaken. Het zal dan ook niet de laatste keer zijn dat we er zijn geweest :-q
stummel
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: za 30 augustus 2008, 23:00
Mijn mountainbike: Scott Scale Expert 29er, Scott Scale 30, GT Backwoods
Contacteer:

Mijn pakketje is vandaag binnengekomen(2e poging), via TNT. Een VDO Z2 met computerlink voor 85 euro inclusief verzendkosten. Koopje lijkt mij.
Dex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: vr 31 augustus 2007, 16:12
Mijn mountainbike: Trek superfly 2017!
Contacteer:

Ben vanmiddag ook bij Rose geweest, en ik moet zeggen dat het helemaal niet druk was bij de uitverkoop. Bij Biketown overigens wel. Rose lijkt zijn eigen uitverkoop om zeep te helpen, want men haalt rare dingen uit:

Ik was op zoek naar een helm voor mijn zoon. Gisteren nog even op de site gekeken bij de aanbiedingen. In de uitverkoop een flinke partij Las Kripton helmen. Speciale uitverkoopprijs; €55,00. Maar....stond deze ook niet tussen de aanbiedingen op internet, maar dan voor €47,97? Sterker nog, de normale prijs zou volgens de prijssticker €99,00 zijn dus een flinke aanbieding afgaande op de prijsstickers, maar even de katalogus erbij gepakt ter plekke, waarin deze helm voor €79,95 vermeld staat :~ Toch maar even bij de kassa gemeld en naar wat gefluister tussen de diverse medewerkers werd de prijs aangepast naar €48,00!! Maar wel alleen op de helm die ik wilde kopen. De rest bleef gewoon €55,00...

Praktijken waar ik niet van houd; Verhogen van de prijs van €79,95 naar €99,00, en dan een aanbieding maken van €55,00, die vervolgens ook nog eens €7,00 duurder is dan op de website van Rose....en in de winkel van Rose waar deze ook voor de websiteprijs wordt verkocht.

Voor een ieder die denkt een enorme aanbieding te kunnen scoren.....kijk goed uit je doppen :-q
Trek Superfly 6 MTB 2018
Trek 1400 Race
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Dex schreef: Praktijken waar ik niet van houd; Verhogen van de prijs van €79,95 naar €99,00, en dan een aanbieding maken van €55,00,
Ach, dat doen ze overal, verkoopprijs even lekker ophogen zodat het lijkt alsof je meer korting krijgt.
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

maaf schreef:Ach, dat doen ze overal, verkoopprijs even lekker ophogen zodat het lijkt alsof je meer korting krijgt.
momenteel ook bij Mediamarkt.
eerst ophogen tot de adviesprijs en dan de btw (19%) kado doen.
er zullen er vast velen intuinen... :evil:
Charge
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 4 september 2009, 12:29
Mijn mountainbike: TREK Fuel EX 9 ('10) | Kyoso (oud barrel) | RedBull PRO SL 3000 (reetfiets)

Dex schreef: Praktijken waar ik niet van houd; Verhogen van de prijs van €79,95 naar €99,00, en dan een aanbieding maken van €55,00, die vervolgens ook nog eens €7,00 duurder is dan op de website van Rose....en in de winkel van Rose waar deze ook voor de websiteprijs wordt verkocht.

Voor een ieder die denkt een enorme aanbieding te kunnen scoren.....kijk goed uit je doppen :-q
Goed om dit eens te lezen! Met ROSE niet eerder ervaren en eigenlijk ook niet verwacht.. al vind ik ze wel minder dan 5 jaar terug (mijn eerste bestelling gedaan in 2005).
Erin go bragh
Dex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: vr 31 augustus 2007, 16:12
Mijn mountainbike: Trek superfly 2017!
Contacteer:

Met ROSE niet eerder ervaren en eigenlijk ook niet verwacht
Vandaar ook deze melding want ook ik heb dit niet eerder meegemaakt bij Rose. Bij het afrekenen (na nog even rond gekeken te hebben) informeerde de kassadame nog even bij een andere medewerkster waarom de prijs was aangepast. Ook nu weer gefluister en gelach, dus ze vinden het zelf erg grappig wat ze uitgehaald hebben.

@Tororo; check voor de aardigheid de catalogus eens of je wel daadwerkelijk voor de helft van de prijs gekocht hebt... :wink:
Trek Superfly 6 MTB 2018
Trek 1400 Race
Charge
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 4 september 2009, 12:29
Mijn mountainbike: TREK Fuel EX 9 ('10) | Kyoso (oud barrel) | RedBull PRO SL 3000 (reetfiets)

Ik denk dat ik voortaan bij Rose niets meer bestel... Sowieso vind ik het een stuk minder dan voorheen zoals reeds aangegeven maar overige sites/shops zijn naast goedkoper ook nog eens veel klantvriendelijker gericht, denkende aan bv de grote CRC in de UK...
Erin go bragh
Plaats reactie