Fourcross wedstrijden SBG in 2009

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Wicked DJ schreef:
Rinse schreef: Schedule o.v.v.w:

13.00 uur: baan open voor training

16.30 uur: kwalificatieheats (3x)

18.00 uur: barbecue + muziek

19.30 uur: start 1/16 finales
Niet dat ik het initiatief ter discussie stel hoor, maar het lijkt mij nogal een verschil om op een verlichte baan te rijden i.p.v. dezelfde baan in daglicht.
Dus om aan de schaduwwerking (die je nu eenmaal niet met (een paar) boels floodlight stellingen wegneemt) te wennen ; is er nog een trainingssessie vlak voor de start van de 1/16e finales?

Je mag bijna wel een hotel boeken als je vanuit de Randstad er aan mee wilt doen :tong
Wicked,

We hebben momenteel nog geen plannen voor een extra trainingsessie. Aangezien iedereen in hetzelfde schuitje zit, en we meer licht hebben dan bijv. vorig jaar in Houffalize. Dus dat gaat goed komen.

gr. Rinse
pieterenzijntoy
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 507
Lid geworden op: di 30 november 2004, 00:17
Mijn mountainbike: gloryhole en een STP
Contacteer:

Toch wel lekker om een keer te bollen om te kijken hoe het licht is!
ga toch fietsen!!!
larzveenz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: ma 7 augustus 2006, 18:04
Mijn mountainbike: Specialized Enduro Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Limited Edition fixed.

Chris Dirt schreef:im there man :bier: dit wil ik zien :-q
Niet alleen kijken Chris, ook meedoen! :-q :wink:
http://larsveenstra.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition
Chris Dirt
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 575
Lid geworden op: za 13 januari 2007, 12:01
Mijn mountainbike: Rose-Enduro/Freeride ''uncle jimbo'' met rockshox lyrik, avid elixir, fox float rp23

Hey lars.tja zou het graag willen maar lijkt me geen goed idee,aangezien ik nog niet genoeg ervaring heb :oops: Ik kom wel,maar wel om te kijken. En voor het bier en bbq en de gezelligheid :tong :bier: Dus ik mag ervan uitgaan dat jij ook komt??
the main thing,s that we,re having fun!!
bobby
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 223
Lid geworden op: zo 20 april 2008, 21:44
Mijn mountainbike: YT- TuEs FR - Giant Trance - Commencal Maxmax
Contacteer:

geen ervaring :-?
Dé manier om ervaring te krijgen is door met dit soort events mee te doen...
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

bobby schreef:geen ervaring :-?
Dé manier om ervaring te krijgen is door met dit soort events mee te doen...
Wel eens van faalangst gehoord? ;)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
bobby
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 223
Lid geworden op: zo 20 april 2008, 21:44
Mijn mountainbike: YT- TuEs FR - Giant Trance - Commencal Maxmax
Contacteer:

Tja, daar ga je ook heus niet vanaf komen door nooit iets te ondernemen...
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

bobby schreef:Tja, daar ga je ook heus niet vanaf komen door nooit iets te ondernemen...
Help jij Chris even? ;)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
bobby
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 223
Lid geworden op: zo 20 april 2008, 21:44
Mijn mountainbike: YT- TuEs FR - Giant Trance - Commencal Maxmax
Contacteer:

Tuurlijk, ik stuur hem wel een overtuigende PB met datie mee moet doen :wink:
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Wie komt er zondag nog rijden?
Hil1
Reporter
Reporter
Berichten: 795
Lid geworden op: vr 15 juli 2005, 19:15
Mijn mountainbike: Salsa, Wikkit

Volgens mij gaat Chris zondag oefenen.... :wink:
"Life is like a 10-speed bicycle. Most of us have gears we never use."
Chris Dirt
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 575
Lid geworden op: za 13 januari 2007, 12:01
Mijn mountainbike: Rose-Enduro/Freeride ''uncle jimbo'' met rockshox lyrik, avid elixir, fox float rp23

Neu Chris is druk bezig met z,n nieuwe ghuis :wink: En daarom wil ik als ontspanning lekker gaan kijken naar nk fourcross.Om mee te doen moet je toch al wel wat ervaring hebben,en aangezien ik niet genoeg daarover beschik :oops:,kom ik lekker de sfeer proeven :bier: Ben nog veel aan het oefenen op de lokale trails hier in NL.laat ik het daar maar voorlopig bij houden. :-{ Maar wel tof, dat jullie het goed bedoelen :winkie:
the main thing,s that we,re having fun!!
Demo8pro rider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4402
Lid geworden op: di 8 februari 2005, 21:29
Mijn mountainbike: een paar Transitions
Contacteer:

Hil1 doelde op Christiaan, niet op jou Chris :wink:
"There`s no such thing as failure, only results and feedback. Feedback will help you learn, correct and improve, because failure is your very own, guaranteed ego crusher"


* A couple of Transitions
* Something new is in the make
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Chris Dirt schreef:Neu Chris is druk bezig met z,n nieuwe ghuis :wink: En daarom wil ik als ontspanning lekker gaan kijken naar nk fourcross.Om mee te doen moet je toch al wel wat ervaring hebben,en aangezien ik niet genoeg daarover beschik :oops:,kom ik lekker de sfeer proeven :bier: Ben nog veel aan het oefenen op de lokale trails hier in NL.laat ik het daar maar voorlopig bij houden. :-{ Maar wel tof, dat jullie het goed bedoelen :winkie:
He Chris,

Je moet echt zaterdag mee gaan doen, niveau is voor iedereen goed te doen. En je pikt sowieso 3 runs mee tijdens de quali's . Het gehele parcours is goed te rijden (je hoeft nergens te springen) en het is zoveel gaver om mee te doen dan om enkel te kijken. (daarnaast smaakt een biertje veel beter als je je eerst ingespannen hebt!)

Je gaat spijt krijgen ik weet het zeker!! (en ik weet dat veel mensen bovenstaande mening kunnen beamen..) En eens moet de eerste keer zijn, er zijn genoeg mensen die daar voor de eerste keer hun wedstrijd rijden of hebben gereden. Ik vind het jammer dat ik zelf niet mee kan doen, maar ja d'r moeten ook keuzes gemaakt worden!!
Aegis X.O
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 6 april 2006, 22:18
Mijn mountainbike: Giant Trance 2, Fox Talas RL, SRAM X.O

Ik ga zeker even kijken komend weekend!

Ik hoop dat de organisatie zich dit keer strak aan de tijden van het eigen programma houdt. Het is een prachtig evenement. Drie keer ben ik er nu wezen kijken, maar qua organisatie en qua planning leek het per keer minder te worden. En dat is wel jammer.

De aankondiging voor de Fourcross op 3 oktober ziet er erg goed uit. Ik ben heel benieuwd! :-q
Plaats reactie