Wielset... x12 ready ?

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

BikePatrol schreef:Het voordeel van het bestellen van de 135x12 mm versie is dat je de as van de hub niet hoeft te vervangen. Dit vereist namelijk net wat meer kracht en het zou jammer zijn als je hierdoor je net gespaakte wielset beschadigd.
Thanx voor de tip :-D Denk dat ik het dus op hope naven houd, heerlijke ratel (altijd handig met irritante wandelaars :D)
Voornaaf 20mm achter 135x12mm.


Roppie schreef:Heb je al een frame?
Ik was van plan om eind Mei het frame te bestellen en dan eind juni de overige parts :-D
Ken nieh wachten.
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BikePatrol
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 21 juni 2009, 17:21
Mijn mountainbike: Liteville 301 AM

Bestel het nu maar van vast, dan heb je misschien een leuk kerstcadeau :P. De levertijden zijn echt om te huilen bij Syntace. Zelf heb ik in september besteld en volgens mij eind februari binnen gekregen. De eerste levering stond destijds gepland voor december dacht ik. De Rockguard II (bescherming voor je achterderrie) heb ik besteld in februari (wordt niet meer meegeleverd bij Mk 8 ) en ik mag hopen dat dit juni van dit jaar wordt :D. Geduld is dus een schone zaak.

Als je Chris King hubs wilt dan wordt het zelf knutselen denk ik, want zo ver ik weet is er niets kant en klaar op de markt te krijgen.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4130
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

BikePatrol schreef:Bestel het nu maar van vast, dan heb je misschien een leuk kerstcadeau :P. De levertijden zijn echt om te huilen bij Syntace. Zelf heb ik in september besteld en volgens mij eind februari binnen gekregen. De eerste levering stond destijds gepland voor december dacht ik. De Rockguard II (bescherming voor je achterderrie) heb ik besteld in februari (wordt niet meer meegeleverd bij Mk 8 ) en ik mag hopen dat dit juni van dit jaar wordt :D. Geduld is dus een schone zaak.

Als je Chris King hubs wilt dan wordt het zelf knutselen denk ik, want zo ver ik weet is er niets kant en klaar op de markt te krijgen.
Naar verluid wordt de nederlandse importeur slecht beleverd. Zo heb ik eens 8 maanden op een Syntace racebocht gewacht :(
BikePatrol
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 21 juni 2009, 17:21
Mijn mountainbike: Liteville 301 AM

Och ja, dan hebben we het nog niet eens over de importeur gehad ja :P. Benelux Bikes toch?

Ik zeg: rechtstreeks bestellen bij Syntace. Mijn frame werd voor EUR 2,95 bezorgd, dus dat kan ook niet het struikelblok vormen. Daarnaast kun je ze gewoon e-mailen in het Engels (mein Deutch is nicht gut ;) )
Roppie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 2 maart 2009, 22:09
Mijn mountainbike: Liteville 301 Mk9, Xtrail XX1
Contacteer:

Tipje: http://watzup-oberhausen.de" onclick="window.open(this.href);return false; zou wel eens wat sneller kunnen leveren.....
of Hiero, Lagernd in 2-7 tagen

auch gut fur dein Deutsch
[mocht je ooit in de hel komen kun je nu alvast oefenen :D]

edit: na 436 pogingen toch weer een hyperlinkje met lange naam ingekort , pfff
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Ik regel het via via direct bij syntace, 4 weken zou het duren volgens deze persoon.
Aangezien ik in Juli pas weer mag beginnen met mtb'en volgens de fysio is dit geen probleem en wacht ik rustig af :-D
Zowiezo eerst het frame en de nodige syntace parts, daarna de rest van de opbouw :D :D :D
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BikePatrol
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 21 juni 2009, 17:21
Mijn mountainbike: Liteville 301 AM

4 weken klinkt niet verkeerd :D. Welke kleur heb je besteld?
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Racing black anodized... Wit is mij te wit, en works finish lijkt mij niets voor op langer termijn, oxidatie van het aluminium.
Ge-annodiseerd alu moet wel lekker lang ge-annodiseerd blijven dacht ik zo haha :-D

120mm voorin en achterin met leuke setup 8)
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie