CatEye draadloos

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
raffar
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 681
Lid geworden op: di 31 augustus 2004, 13:59
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 2013, GT Xizang 2014, GT Zaskar 96, GT Zaskar LE 92, GT Karakoram 90, Giant Seek
Contacteer:

Problemen met aansluiten van mijn nieuwe wireless Cateye. De computer werkt, alle batterijen zijn okee (ik heb voor de zekerheid de batterij van de ontvanger vervangen) en alle afstanden tussen de onderdelen zitten snor... de computer geeft het verbindings-icoontje niet weer.

Iemand ervaring met deze apparaatjes?
Even if you’re on the right track, you’ll get run over if you just sit there.
Goldrolly
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 13 december 2004, 16:26

Het zou kunnen dat je wielmagneet niet meer gemagnetiseerd is. Dan pikt de sensor niks op en maakt het ook geen verbinding met de ontvanger.
AoS
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: za 14 augustus 2004, 09:59
Mijn mountainbike: Giant T-Mobile Custom
Contacteer:

Je kunt ook misschien even naar de winkel terug gaan, of even bellen.. misschien hebben ze het probleem vaker gehoord
Life sucks but hey, it beats the alternative
Dr. Eskimo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3057
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9
Contacteer:

Afstand tussen sensor en computer luistert redelijk nauw. Maar vooral de richting van de sensor. Let op de pijltjes en zorg dat je computer er precies boven zit
Gebruikersavatar
raffar
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 681
Lid geworden op: di 31 augustus 2004, 13:59
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 2013, GT Xizang 2014, GT Zaskar 96, GT Zaskar LE 92, GT Karakoram 90, Giant Seek
Contacteer:

ziezo... opgelost! de ontvanger zat een kwartslag gedraaid tov de wielmagneet. bij de cateye zit de ontvanger dus achterop de vork ipv aan de wielkant... :oops: :oops: :oops:

bedankt allemaal voor je medeleven :-q
Even if you’re on the right track, you’ll get run over if you just sit there.
Kurgan
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: za 25 december 2004, 03:01

Kijk daarom ben ik dus niet zo dol op die draadloze dingen, ze zijn mij te kieskeurig. Bovendien zijn de modellen mét draad meestel goedkoper! :wink:
Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

En daarbij stoor ik me echt totaaaal niet aan zo'n draadje... :-q
Gebruikersavatar
raffar
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 681
Lid geworden op: di 31 augustus 2004, 13:59
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 2013, GT Xizang 2014, GT Zaskar 96, GT Zaskar LE 92, GT Karakoram 90, Giant Seek
Contacteer:

Thijsje schreef:En daarbij stoor ik me echt totaaaal niet aan zo'n draadje... :-q
Ik wel. Er zaten in totaal 4 tie-wraps om mn nieuwe Fox vork en nog eens 3 om mijn remkabel naar boven. Zag er niet uit. Vandaag mn nieuwe CatEye cordless 7 getest en het werkt perfect :-q
Even if you’re on the right track, you’ll get run over if you just sit there.
Plaats reactie