3 piece Kettingblad

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Gesloten
vuurwerk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: di 9 november 2004, 15:57

Hallo,

Weet iemand waar je goedkope 3 piece kettingbladen kan kopen?
(dat zijn kettingbladen met in het midden één gat en iets verder nog een iets kleiner gat)
Bij bike 2 build kosten ze ongeveer 27,50, dat vind ik toch wel een beetje te duur.
Kent iemand winkels waar je ze voor ongeveer 15 euro kan kopen en in de maten 38 tanden of kleiner?
Kan je ze ook zelf maken? Heeft iemand dat al eens gedaan?

Alvast bedankt.
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Vind die prijs nog enorm meevallen. Zeker gezien je die niet zo vaak moet vervangen. Goedkoper gaat de kwaliteit er waarschijnlijk onder lijden. Als die 2x zo duur is, maar ook 2 keer zo lang meegaat kan je beter voor die bij B2B gaan.
Keep the rubber side down!
vuurwerk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: di 9 november 2004, 15:57

Ja de prijzen vallen eigenlijk nog wel redelijk mee want ik had ook naar bbb gekeken en dan kosten die kleine bladen al 22 euro.
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

vuurwerk schreef:Ja de prijzen vallen eigenlijk nog wel redelijk mee want ik had ook naar bbb gekeken en dan kosten die kleine bladen al 22 euro.
For fuck sake, zoek dan eerst voordat je zo'n loos topic gaat openen. Dit lijkt wel op je topic over die nieuwe frames. Vraagt iemand waar ze dan op de site staan, antwoord je met: "weet ik niet, maar dit stond in de mail".

Zelf tandwielen maken is niet goedkoper, minder betrouwbaar en voor iemand als jij (en voor mij ook, daar niet van) onmogelijk. Ook DAT had je zelf kunnen bedenken.

Bij deze dus een vriendelijk verzoek aan jou om eerst zelf wat meer na te denken en wat zoekwerk te doen, voordat je een topic gaat openen.
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

Stuur mij 'n PB als je nog vragen hebt, dit topic gaat bij nader inzien op slot.

Zelf beter zoeken en iets langer nadenken voordat je posts is trouwens niet alleen van toepassing op jou, dan had ik je wel 'n PB gestuurd namelijk.

Post 2000 btw ;)
Gesloten